עדכוני צהרים, יום 91

אה אוקי

פשוט כתבת גם כמה דברים בעבר, שעשה רושם שאת מקורבת [או שיש לה חברים שמקורבים] להפקה.
 

3pac היחיד

New member
שפרה ושחר מעצבניםםםםםםםםםםם

יוסי מציע הצעות מצוינות והם שוללים אותו מעצבניםםםםםםםםםםםםםםםםםם
 

a10a

New member
עינב ואיתי צודקים הם עושים צחוק מבעיית המים!!

זה כבר לא תשדיר חינוכי!! זה ממש מפגר מה שהם עושים!!!
 

juspan

New member
אין להם הרי מושג כמה החוסר תחכום כביכול

של יוסי וכל המשפטים המפגרים-מצחיקים שלו הם שהפכו אותו בין היתר למה שהוא בחוץ, וכמה משפט אחד בובלילי שווה 800 משפטי שפראיים, איתיים וכו' מבחינת רייטינג וצחוקים בדיוק בהקשר הזה של הפרסומת. הם אשכרה חושבים שהם בוועדת ההיגוי של משרד התשתיות ולא מבינים שהם בתכנית בידורית בערוץ 2.
 

SharonPL

New member
אל דאגה, המשימה הזאת נועדה לבובליל

ההפקה יזמה את המשימה הזאת לנוכח השקט מגזרתו של בובליל בימים האחרונים. לכן גם אם יבחר סלוגן אחר, תהיה בטוח שההפקה תדאג לשדר גם את רעיונותיו בובליל.
 

מיסיס G

New member
תסתכלו על בובליל עכשיו !

ככה בדיוק נראה ניוטון מתחת לעץ , גלילאו כשהבין שהעולם לא שטוח , איננשטיין כשחשף את עניין היחסיות וארז טל כשראה את בובליל והבין שהוא מכונת רייטינג . ככה נראה גאון בפעולה . שוגב על הספה , עוצם עיניים ואחושרמוטה מתרכז ב"מה מתחרז עם המילה בזבוז" .
 

eyal ggg

New member
שפרע תמיד רעה ליוסי !! שחר יגיד שלום בקרוב !!

שפרע מזלזלת בכל בני האדם ורעה אליהם !!! במיוחד ליוסי !!! השחצנית והמתנשאת בטח חושבת שהיא הולכת לזכות !!! שחר החוצפן נשאר בתוכנית רק בזכות יוסי !!! בקרוב מאוד הוא יגיד שלום !!!
 
ניצול ציני של מצב המיים ע"י ההפקה

כבר 3 חודשים יש שם בזבוז מיים בצורה ברורה ומכעיסה ולא היה מובן לי איך עד עכשיו ההפקה לא התערבה ולא קנסה אותם גם על זה. רק לפני יומיים הם הטילו על עינב ,יוני ושיפרה להתקלח 20 דקות כל אחד. חוץ מזה כל הרעיונות שם טיפשיים , בתשדיר אמורים להעביר מסר למרבית הציבור לא ידוע לי שלמרבית האזרחים בארץ יש בריכה.
 

ayalla23

New member
המסר היחידי שאני מקבלת זה שניתקו להם

את המים כאילו לא שילמו חשבון מים,איזה תשדיר מפגר
 
למעלה