עדכוני צהרים, יום 91

a10a

New member
שחר ושפרה לא נותנים לאף אחד לדבר!אפילו ליאון

עצני על שפרה! הוא אומר שכולם צריכים להציע הצעות ולא לתת רק הצעה אחת ולא לתת לאנשים להציע!!
 
הם מפספסים את הפואנטה

אם הם הולכים על: לקחתי את טיפה רחוק מידי אז הפאנטה צריכה להיות: אם כולנו נפסיק לקחת טיפה אחת יותר מידי , לא ניקח את זה רחוק מידי...
 
הרעיון המרכזי הוא להעביר מסר חיובי.השאלה על מ

הרעיון המרכזי הוא לעמיד את התוכנית באור חיובי יותר ממה שהיא מוצגת בו כעת באמצעות מסר בעל קונצנזוס לאומי רחב. זה לגיטימי.
 

a10a

New member
לדעתי לפי הרעיון שלהם זה נשמע ככה...

הם קיבלו מידע מבחוץ על בעיית המים החמורה ומה הם עושים?? צוחקים על זה!! זה ממש גרוע!!! גם אם בסוף הם אומרים "לקחנו את זה טיפה רחוק מידי" זה נשמע כאילו הם עשו מזה צחוק !! ביקשו רעיונות מעשיים לחסיכת מים...איזה רעיון הם הביאו בדיוק?? לצחצח שיניים על המים של בריכה ואותו מים ששטפו כלים והתגלחו איתו?? זה ממש מטומטם!!
 

a10a

New member
הם יכלו לעשות את זה מצחיק אבל גם שימושי...

לדוגמא: לצחוק על הקטע שליאון לא מתקלח ... ופה מעבירים מסר של להתקלח 2 דקות פחות ורק פעם ביום! או נגיד הם יכולים להשתמש ברעיון של העברת הדלי אבל להיות הגיניים ולא מפגרים.. לדוגמא: להתמש בדלי לניקוין כלים,ריצפה,שטיפה ואז השקייה!! או לצחוק על זה שהם כולם חיים בבית אחד ולצחצח שיניים 2 אנשים ביחד מאותו ברז באותו זמן.. ובטח שלא לעשות צחוק מבעיית המים!!
 

a10a

New member
שפרה ממש חצופה ומגעילה , היא לא מוכנה להקשיב

לשום רעיון שיוסי מעלה.. למרות שהרעיות שלו היו יותר נורמלים משלה! היא מעזה להגיד ליוסי שלהגיד שאם שומרים על טיפה זה יעזור לפריחה זה לא הגיוני, ולצחצח שיינים ולהכין מרק ולשטוף ריצפה ולהתגלח עם אותו מים זה כן הגיוני?? הבחורה פשוט מגעילהההההההההההההה לא סובלת אותה!! פשוט טיפשה!! איך אפשר לצחוק על בעיית המים?? בעוש שהם לא מפסיקים לבזבז מים במשך 3 חודשים!!
 

Mark Girland

New member
טוב, אני לא אוהב את שפרה במיוחד

אבל להתעצבן על זה שאי אפשר לצחוק על בעיית מים !!? נו באמת.... למה אי אפשר לצחוק על בעיית המים ? אשמח לשמוע הסבר הגיוני אחד.
 

a10a

New member
כי הם נמצאים בטלויזיה ולא בבית! והם מבזבזים מ

מים במשך 3 חודשים בכמויות אדירות!!! אז זה שההפקה אומרת להם לחסוך במים בזמן שהם עושים ההפך זה כבר מגוחך, היה עדיף שההפקה לא תגיד כלום ולא היו שמים לב, אבל מצחיק שההפקה אומרת "בבית האח הגדול הדיירים חוסכים במים" ורואים אותם שוטפים כלים במשך שעות ומצחצחים שיננים גם במשך שעות ומשאירים את הברז פתוח.. ויש להם בריכה וג'קוזי שכל כמה זמן החליפו את המים בג'קוזי!! אז בנוסף לכל זה..מנסים לתקן את התדמית שלהם בעזרת תשדיר חינוכי ומה הם עושים?? צוחקים על זה עוד יותר!!! הרעיון שלהם מראה כאילו על זילזול בבעיית המים ולא נותן שום הצעה שימושים והגיונית לחסיכת מים!!! לצחצח שיניים עם המים של הריצפה שבא מהבריכה.. זה ממש לא עצה טובה!!! זה הסבר הגיוני????????????
 
מזה הרעיונות ההזויים האלה של שפרה..

חכמה ויצירתית.. אני לא אתפלא אם ההפקה אמרה לה להכין ששבש ודמקה ובמיוחד שלחו להם מכתבים בקופסאות הגדולות האלה אמרו לה תכיני להם דמקה נתן לך רעיונות
 

a10a

New member
ההפקה צריכה לקבל אישור על הרעיון-בטוח שהיא לא

תקבל אישור.. כי הרעיון שלהם זה ממש לעשות צחוק מבעיית המים בישראל!! ם יאשרו להם הם ממש מפגרים... זה לא פירסומת לבמבה!! זה תשדיר חינוכי לבעיית המים!!!!!!!!!!!!!
 

MagSimps

New member
תשדיר זול מאוד של הפקה חובבנית

שרק יפגע בתשדירים הרציניים יותר שאמורים באמת לחנך ולהסביר את בעיית המיים של ישראל, הרעיונות בגרוש שלהם יעשו רק נזק
 
מה הקטע של הצלמים עם אינה?

הם כל הזמן מצלמים אותה - גם כשהיא "עושה" המון כמו לשכב כל המיטה/כורסא/ליד הבריכה (מחק את המיותר או הקף את כולם) כל הבית מנקה ולאינה נתפס הגב (מה שלא מפריע לה ללכת על עקבים, לשנות תנוחה 50 פעם במיטה ולרשום על הלוח את הרעיונות). אני מבינה שצלמים החליטו שהיא עוברת מסך ועושים לה בוק שלם, אבל למה על חשבון האחרים? תבררו איפה היא מצטלמת ולכו תעבדו שם. זה היה מונולוג ע-צ-ב-נ-י כלפי צלמים בריאלטי שואו. זהו. שפכתי והשתחררתי.
 

a10a

New member
יוסי:"הקיץ עבר,המים נגמר,בואו נשאיר עוד טיפה

יוסי:"הקיץ עבר,המים נגמר,בואו נשאיר עוד טיפה למחר"... איתי ויוני שעה משגעים אותו שזה סתם משפט ולא מוכנים שהוא יגיד את זה בתשדיר! שני מפגרים חוצפנים!! יוסי עד עכשיו אמר את המשפטים הכי טובים!! יותר טוב להץקלח עם המים של השטיפת רצפה וכלים?? איזה אנשים חסרי שכל יש בבית הזה!!!!!!
 

SharonPL

New member
טוב שלא לקחת את זה קשה

כולה משימה.. ניתן להפחית עם סימני הקריאה והקללות
 
למעלה