לפעמים עוזר לשנות את בית הספר..
אני לא מדברת על הבן של חייכנית או על כל מקרה ספציפי אחר שהוזכר פה
רק מעלה עוד רעיון שלפעמים יכול להתאים ואולי לעזור למישהו שקורא פה
בתי הספר של משרד החינוך הם לא המסגרת היחידה הקיימת ולפעמים היא לא מתאימה לילדים ספציפיים (ולהורים ספציפיים)
ישנם מקרים של ילדים שהסתדרו טוב בלי ריטלין וחבריו בבתי ספר אחרים כמו בית ספר לאומנויות\מדעים\דמוקרטי
לפעמים השיטה לא מתאימה ולפעמים רק המורים ספציפית
דוגמא אחת, של הבת של חברתי, (ללא קשר לאימוץ, אגב, היא נולדה להוריה) עד כיתה ה לא הסתדרה ולא "הצליחה" בלימודים
בסוף כיתה ד', בית הספר נעמד על הרגליים האחוריות והתעקש על אבחון, נקבע שהילדה חייבת לקחת ריטלין, חברתי לא התלהבה, אבל בית הספר התעקש
(לא תעלה כיתה וכולי)
ריטלין ונגזרותיו השפיעו רע מאוד על הילדה (תיאבון, התנהגות)
סופו של סיפור, שנה חדשה, ללא ריטלין, הילדה עושה חייל. מה השתנה? המחנכת.. א עד ד היתה מחנכת אחת, בכיתה ה מחנכת חדשה..
יש לי עוד סיפורים, פשוט עוד כיוון לחשוב עליו