על האסלאם - תגובה לבר אוריין ולאשר אטדגי

ואני הייתי מוסיף על זה:

"שהיא (ההלכה) בכנות מתכוונת לקיים את התורה שבכתב - כפי שהיא רצתה לראותו לדעת הכופרים, או כפי "המסורת שהייתה בידה" לדעת המאמינים - המציבה את האידיאל של עבודת ה' וגו'.."
 
לא כפי שהיא רצתה לראותו אלא כפי שהיא בכנות

ראתה אותו. זה לדעתי עקרוני ומבחין בין דת האמת לדת המונותאיסטית האחרת.
 
ומדוע לדעתך דווקא ההלכה היהודית היא עבודת ה'

ולא ההלכה האסלאמית או הקראית או השומרונית?
 
למעלה