יש כאן המון הנחות מוקדמות בדברייך
שאני מניח מגיעות מתוך עולם המושגים שלך..
בהחלט אני יודע מה אני רוצה.... ואני מניח שהוא מאוד רחוק ממה שאתה מניח/מאמין שאני "רוצה". אתה יכול לשאול אותי למה רוצה פעם עם מרכאות כפולות ופעם בלי. למה פעם עם ופעם בלי?
אני לא מתקשר על מנת לקבל תגובות.... אתה כנראה כן, אם הבנתי את מה שכתבת. האם אתה אומר שאתה עושה דברים רק מתוך העשיה של הדברים ללא שום רצון/מטרה/כוונה מאחוריהם? כי גם לפי המשפט שלך "הצועד בדרך, כשהוא באמת צועד עושה ולא מגיב" ישנם מספר הנחות מוקדמות, כולל הנחה על הרצון של אותו צועד. 1. יש דרך 2. הדרך מובילה לאן שהוא 3. לצועד יש רצון, 4. הרצון שלו קשור בעשיה שלו, העשיה שלו קשורה ברצון שלו. כאן הייתי שואל גם, האם הוא הולך מתוך כוונה כלשהי, או שהוא הולך בשביל ללכת, (שגם זו כוונה כלשהי בפני עצמה) או שהוא הולך סתם? וגם כאן בד"כ תהיה כוונה או רצון מאחורי העשיה. שכן לפי ראיית העולם שלי, העושה (האדם האקטיבי ולא האדם הראקטיבי שהוא הפועל מתוך תגובות) עושה מתוך כוונה/רצון/מטרה/כיוון ומה שקורה לו בדרך זהו הפידבק של הסביבה עבורו באם הוא מתקדם לעבר הרצון שלו או מתרחק.
את ה"כוונות" שלי אני בדרך כלל לא מגלה, בטח שלא על גבי דפי אינטרנט. מכבד את זה.
לא היה לי, אין לי ואני מניח שגם לא יהיה לי סיבות "לרצות" ששירשור בפורום יהיה ארוך או קצר.... מותר לך לחשוב שאני דובר אמת בדיוק כמו שמותר לך לחשוב שאני משקר: ממש לא אמרתי שיש לך סיבות "לרצות" או לרצות שהשרשור יהיה ארוך. זה שהשרשור ארוך או קצר הוא בס"כ פועל יוצא מהסיבות שלך להמשיך ולהגיב לתגובות של האנשים... אין קשר בין אורך השרשור (לדעתי) לבין ה"רצונות" או הרצונות שלך. שברור שהם אחרים מזה.
בסך הכל ראיתי סרט שבעיניי "שווה" לראות והחלטתי להמצליץ עליו בפורום.... תודה
ברגע שהתחילו להביא דעות שבצורה כלשהי הסרט הזה קשור בצורה כלשהי ל"סוד" לא נותר לי אלא להגיב על מנת שהאיזון לא יצא יותר מידיי מהשיווי משקל הטבעי שלו. אם אתה משתמש במילים: "לא נותר לי אלא....וגו'" אזי זה מצביע על פעולה מתוך תגובה ולא מתוך עשיה (ראקטיבי ולא אקטיבי) זה הפירוש של המשמעות של המילים הללו. מצד שני אולי התכוונת לזה שבחרת להגיב מתוך סיבותך וכוונותך מבלי לרצות לפרט אותן באינטרנט? - זהו דבר שונה בתחלית מהקודם.. מה שכן מצביע על כך ש א. לדעתך יש איזון כלשהו בין שני דברים (או יותר) ב. האיזון הזה יש לו שיווי משקל טבעי. ג. האיזון/ השיווי משקל הזה יכול להיות מופר ע"י אנשים, כולל אותך. ד. כוונתך לשמור עליו. - ולכן תגובתך. שהינה פועל יוצא מתוך כוונתך (אז האם אתה עכשיו בתגובה או בעשיה?) דבר נוסף קטן, משפט כגון, "האיזון לא יצא יותר מדי מהשיווי משקל הטבעי שלו" הינו משפט מעט בעייתי ,שכן איזון ושיווי משקל הינם בעצם מילים נרדפות לאותו הדבר, אפשר היה לומר "האיזון לא יצא יותר מדי מהאיזון הטבעי שלו" ונקבל את אותה התוצאה... אך מעצם זה שיש לו שיווי משקל/איזון טבעי, הייתי אומר שיש לו את הנטיה של עצמו (או הטבע) לחזור לשיווי המשקל/איזון של עצמו ללא קשר אליך או אלי.. לא כך?)
מה אנשים "חושבים" עליי, איך הם שופטים אותי ואיזה תוויות הם מדביקים לדמות שהם רואים לא רק שלא מעניין אותי, זה בכלל לא קשור עליי. זה ברור לי, כבר הבנתי את זה בעבר מהתגובות שלך בפורום
כפי שהסברתי בעבר, אני רואה באינטרנט ייצורים וירטואלים שכותבים... יש סיכוי שמאוריהם יש בן אדם ויש סיכוי שלא... אני לא רואה כלל זהות בין אדם לבין הדמות וירטואלית שכותבת בפורום... מה גם שלרוב אפילו לא קוראים לשניהם באותו שם. כשאני עונה להודעה שלך אני עונה ל"רוח מדבר"... הזכרונות שלי על "מיקי" הדמות של "מיקי" הקיימת באי הטונאל שלי לא קשורים בצורה כלשהיא לישות אחרת בשם "רוח מדבר".|סגדש| לא יודע מה זה אי הטונאל, כך שקשה לי להבין את המשפט האחרון. אני מבין שאתה יוצר הפרדה בין הישות של האדם שאתה פוגש, לבין הישות של האדם שכותב לך תגובה באינטרנט, אפשר להסתכל על דברים בצורה הזו, (היה לי פעם דיון ארוך על המסכות השונות של אנשים בסיטואציות שונות - וזה מתקשר לי) יחד עם זאת, עדיין עומד מאחורי שתי הישויות משהו שמחבר בין שניהם וזה נפח הזכרונות/דעות/גישות/ידיעות של אדם אחד (גם האצבעות שמקלידות בד"כ) וזה בסדר גמור לי שתענה לישות שהיא רוח מדבר... אין לי דילמה עם זה
יום שמח לכולנו. בהחלט
מיקי