אתה כתבת "בני אדם לא עברו אבולוציה"
זה ניסוח ישיר, בצורה שלילית, של הטענה "בני אדם התקיימו באותה צורה". ועוד המשכת והרחבת את הטיעון לכל צורות החיים.
יכולת לטעון משהו אחר, למשל שבני אדם התקיימו בפרה-קמבריון, נכחדו, והופיעו מחדש בעת החדשה. והמאובנים של הומנואידים שאינם אנושיים שנמצאים אינם שייכים. זו טענה שיותר מתאימה לממצאים, מציבה בעיה משמעותית לתורת האבולוציה, אבל היא הרבה יותר מצומצמת. והיא גם לא עוסקת בצורות חיים אחרות שעבורן אין לך ממצאים.
מכיון שהארנב בפרה-קמבריון הוא תרחיש מדומיין שאין איש מצפה שיתקיים, אני לא רואה למה לא להמשיך להפליג על כנפי הדמיון. התרחיש הדמיוני שאני מציע פשוט לוקח לקיצוניות את הטיעון כדי להראות שהוא מגוחך. הארנב בפרה-קמבריון הוא לא טיעון מדעי רציני של מדען שמציע מבחן הפרכה מציאותי לתאוריה. הוא טיעון וכחני שמנסה לנצח בויכוח פילוסופי שלא שייך לעבודה המדעית.
מבחן הפרכה דימיוני רציני צריך להיות קשור למציאות. מבחן הפרכה דימיוני משולל גבולות יוביל להפיכת כל טענה לברת הפרכה. וכך הבריאתנות הופכת לתיאוריה ברת הפרכה - למשל אם אלוהים יופיע ויודיע שהמקרא מזוייף והוא לא ברא את העולם, אז הבריאתנות הופרכה.