פדיחות מיתחת לסדינים

G Cat

New member
אבל זה לא נאמר בצחוק../images/Emo151.gif

אבל יפה שאתה דואג לו ככה.
 
אני ממש

מרחם על הגברים שאיתך הודעה לכל הגברים של G Cat : "אני מצטער מעומק ליבי שנתתי לה את הרעיון הזה!! אל תישתמשו בקונדום שאתם איתה ,ואם כן, תהיו ממש חמודים ולא לעצבן אותה ראו הוזהרתם" :)
 

G Cat

New member
../images/Emo45.gif

כן, תצטער, תצטער, ככה הכי מתאים לגברים
וגם מצטרפת להצעה שלך אליו (כל הגברים שלי) להיות חמוד וגם
(לא מצאתי אייקון של החיה הספציפית).
 
נו

יופי, עכשיו יש לך נושא משותף עם הייז גם הוא עשה משהו שטותי כזה רק עם מטר מתגלגל בנים.... בנים ועל זה נאמר "כשהXXX עומד השכל בתחת"
 
הנה לך פדיחה....חחחח ../images/Emo6.gif

אני ישנתי בבית בביטחה. באותו ערב לא יצאתי. אחי חזר מאוחר בלילה והביא איתו מישהי שהוא הזמין כדי שתישן אצלו עד השעה שתחנה מרכזית תפתח על מנת שהיא תוכל לנסוע לביתה שנמצא בעיר קרובה. התעוררתי למשמע קולות בחדר....ראיתי אותה ואת אחי...הוא אמר לי "היי, אם לא אכפת לך, היא תישן כאן בינתיים. האוטובוס שלה יצא עוד שלוש שעות". מיותר לציין שהסכמתי (
). היא שכבה במיטה ליד וכף רגלה נגעה בכף רגלי. לא הזזתי את הרגל...הרגשתי אותה נוגעת אמנם בהיסוס מה...אבל נוגעת. קמתי ויצאתי לסלון שם ישב אחי עם כמה מחבריו. שאלתי אותו: תגיד, היא איתך? הוא ענה לי: לא...אש שאלתי אותו: "איכפת לך?...הוא אמר "מה פתאום...חופשי חחח". חזרתי לחדר. דיברתי איתה. קשקשתי אותה. צחקתי איתה ולאט לאט התקרבנו. לא עברה שעה והתחלנו. משך כמעט שעתיים השתעשענו ביחד....השעה כבר התקרבה לשעה 07:00 בבוקר. באיזשהו שלב אני שכבתי על הגב והיא התיישבה עלי. ככה כעשר דקות....ואז................................................ אמא שלי פתחה את הדלת בלי שום התראה, על מנת להעיר אותי....הבחורה ברחה במערומיה לפינת החדר...נשמע צליל של חבטה רטובה כשהיקיר לי אפריים הזקוף והגאה, התמוטט על גופי העירום. ככה הייתי שרוע עירום על גבי, רגלי פשוקות בשיפולי המיטה, על הרצפה וזקפתי מונחת על בטני....אימי בוהתה בי באימה (?), הפתעה (?). מקץ פרק זמן לא ידוע שנראה כמו נצח - היא טרקה את הדלת מאחורי גבה !!!!!!!!! חחחחחח.... ההיא כמעט התאבדה...חחחח....אבל אמא שלי מה זה נבהלה, הופתעה והתבאסה....חחחחחח יותר לא זיינתי בבית של הורי....חחחח...יומיים אחר כך השכרתי לעצמי דירה.
 
חחח

נו...הבחורה באה לדירה החדשה? ועוד שאלה מסקרנת, אני מניח שיש לך ילדים עכשיו, אתה תפסת אותם?
 
חחח....מה פתאום.

אני חי היום בגפי (כבר שישה שבועות) הם חיים עם אימם הם עדיין צעירים היום שבו יש סיכוי שזה יקרה רחוק. שנים. הם רק ילדים.
 
אתה יודע מה אומרים, "הילדים של היום...

הם לא הילדים של הלילה" בצעירותי הגיל ל"תרגיל" היה 16 אבל עם הזמן הגיל הזה יורד...ויורד היום בנות 14 כבר "מתרגלות"
 
למעלה