אני חושבת שאתה ממהר לשפוט
א. הם ניווטו בהרבה מקומות במירוץ.
ב. הישראלים, בניגוד למתמודדים אחרים מהעולם, צריכים הרבה יותר הגנה, כי הם מועדים לפעולות חבלניות. במילים אחרות, ההפקה צריכה לדאוג בראש ובראשונה לביטחונם של המתמודדים ואחר-כך למשחק. אני לא מכירה את קוסטה ריקה, אבל אני משוכנעת שאם ההפקה דאגה למוניות למתמודדים זה בגלל שא. הם הלכו למשימות למקומות שלא יכלו להשיג מונית. ב. לא בכל ארץ אפשר לארגן מכוניות למתמודדים.
הכי קל זה לרדת על ההפקה, וכל פרק רק מחפשים איפה ההפקה עוזרת ואיך היא מעוותת את המשחק, אבל:
ההפקה הישראלית עושה יופי של עבודה. הכל מתוקתק כמו שעון. המתמודדים מגיעים למקום - הכל מסודר לכבודם.
זאת הפקה מסובכת עם המון פרטים לדאוג להם ובכלל לא מבחינים בכך, הכל זורם בצורה טובה ונכונה. אין קיצורי דרך ואין עיגול פינות.
אני חושבת שהמירוץ למליון זאת תוכנית עם הפקה מקצועית שעושה עבודה מעולה! ואני לא חלק מההפקה ואין לי אליהם שום קשר. אני פשוט לא דוגלת בתיאוריות הקונספרציה.
א. הם ניווטו בהרבה מקומות במירוץ.
ב. הישראלים, בניגוד למתמודדים אחרים מהעולם, צריכים הרבה יותר הגנה, כי הם מועדים לפעולות חבלניות. במילים אחרות, ההפקה צריכה לדאוג בראש ובראשונה לביטחונם של המתמודדים ואחר-כך למשחק. אני לא מכירה את קוסטה ריקה, אבל אני משוכנעת שאם ההפקה דאגה למוניות למתמודדים זה בגלל שא. הם הלכו למשימות למקומות שלא יכלו להשיג מונית. ב. לא בכל ארץ אפשר לארגן מכוניות למתמודדים.
הכי קל זה לרדת על ההפקה, וכל פרק רק מחפשים איפה ההפקה עוזרת ואיך היא מעוותת את המשחק, אבל:
ההפקה הישראלית עושה יופי של עבודה. הכל מתוקתק כמו שעון. המתמודדים מגיעים למקום - הכל מסודר לכבודם.
זאת הפקה מסובכת עם המון פרטים לדאוג להם ובכלל לא מבחינים בכך, הכל זורם בצורה טובה ונכונה. אין קיצורי דרך ואין עיגול פינות.
אני חושבת שהמירוץ למליון זאת תוכנית עם הפקה מקצועית שעושה עבודה מעולה! ואני לא חלק מההפקה ואין לי אליהם שום קשר. אני פשוט לא דוגלת בתיאוריות הקונספרציה.