נסכים להסכים
אנו כנראה מסכימות לעובדה הפשוטה שלפני צו ראשון, היא ניצלה את אזרחותה הכפולה ועזבה מטעמיה, את ישראל, לארה"ב. בשלהי שנות העשרה שלה היא למדה בחו"ל וחזרה לישראל, כתושבת חוזרת, בחצי השני של ה- noughties
הנקודה הגיאומטרית שבה הצעתי חדד את דבריך היא בקשר לרבנות.
אגב בשונה מהדעות שעלו כאן אין לי בעיה (לפחות לא בעיית אמינות) עם בחירות אישיות, כל עוד מי שבוחרת אותן בחירות לא משקרת, לא מטעה או מציגה דמות שונה מבחירותיה, ולא מתחזה למי שהיא אינה. כאשר התנהגות דומה מעלה סימני שאלה לאורך ולרוחב C.V נדמה לי שבעברית זה נקרא "דפוס" או pattren. מתנצלת שלא עניתי לך בשרשור אחר,
"חיסיון מקורות" you know אחת שמדברת כמו אחת מהחברה על עתודה, 669 ואבק אוהלי צבא כאילו מתוך נסיון אישי מטעה ומנסה לטעת רושם שקרי. מי שמצהירה ללא הרף על דמויות המפתח בחיה (חנה סנש, משה דיין, חביבה רייק (או רייך בבורות עילגותה) היה ראוי לה לטול דוגמה אישית ולא אחת בפה ואחת במעשה.
לולא לא היו חורים בביוגרפית הגבינה השווצרית של היודעת כל על הכל, היה קל לנו לדעת היכן היא גדלה (כמו שאנו יודעים על כל המשתתפים), היכן היא בגרה ובאיזה גיל היא העבירה את מקום מגוריה למדינה אחרת. כנראה שמי שבוחרת בביוגרפיה של גבינה שווצרית, יש לה סיבות טובות לכך. חבל רק שההפקה שיתפה אתה פעולה ונתנה לה גיבוי מלא. מה-עוד שההפקה הדביקה לה דמות ו-C.V. שלא רק מקומם ומסביר את אי-אהדתה בקרב קהל הצופים, אלא גם מטעה ומסתיר פרטים גלויים וידועים ביחס לכל אחד ואחד מהמשתתפים האחרים מה-גם שיכולתה להכנס לאותה דמות פאתטית ועלובה הן מבחינת אמינות ושכנוע ואפילו מבחינת כישורי המשחק והאינטילגנציה, הדלים שלה.
איך אומר שלמה ארצי: "תוכל להיות כל מה שבא לך, מלך העולם" לא בטוחה שהוא חשב על מקרה כזה אבל זה מתאים.