פתאום קמו אנשים והחליטו שהם עם פלשתינאי

הMפצח

New member
ואחרי זה המשפחה שלו תהרוג אותם

וככה זה נמשך בתת "התרבות" שלהם. גועל נפש! איך שהם חיים, מתאים להם להיות סגורים בכלובים.
 

מיסיס G

New member
אתה שואל אותי אם אני מרגישה קרוב יותר

ליהודים שחיים בארה"ב דור שלישי או לערבים שחיים בישראל ? למי אני יותר דומה במנטאליות שלי ? התשובה לא ברורה לך ? והנה אגב עוד משהו שמפריד בנינו - אני למשל לא יכולה לחתן את הבית שלי למישהו שאוהב את הבת שלי מאוד אבל רצח כמה אנשים או מתכנן לעשות את זה .מה לעשות , יש לי דפקט . לא מעניין אותי את מי הוא עומד לפוצץ - מעניין אותי שהוא עושה את זה בכלל . אתה מסוגל להבין את זה ? אתה חושב שאתה כמוהם כי הם לא יתפוצצו לידך ? אלה החיים שאתה מאחל לעצמך ולילדים שלך ? להיות ליד אנשים כאלה ? אתה באמת חושב שחיים ליד אנשים כאלה יכולים לקדם אותך למקום כלשהו ? שהחיים שלכם כעם יהיו טובים יותר ? ותפסיק לנפנף לי כל הזמן על השכלה ואקדמיה כי ממש לא בא לי להסביר לך על התרבות המפוארת של גרמניה טרום מלחמת העולם השניה - יש קריטריונים הרבה יותר חשובים שמישהו צריך לעמוד בהם כדי שיוכל להקרא "בן אדם ראוי ", חלק מזה הוא המצפון ועוד חלק הוא ביקורת . צר לי , אבל לא רואה לא מצפון ובטח שלא ביקורת בקרב אחיך העזתיים .
 
הדיכוי והכיבוש גרמו למצב הקשה בעזה

מנסים לפשר והחכים עושים כל מאמץ שכל האחים בעזה ירגעו ויפסיקו את ההרג בינם לבין עצמם. כואב שהאחים בעזה הורגים אחד את השני ואנחנו לא מקבלים את המצב.
 

הMפצח

New member
מה איכפת לו? זאת התרבות שלהם

ההשכלה שלו זה רק חיצוני וליופי. בסופו של דבר הערבים האלה הם אותם הערבים ושום דבר לא ישתנה.
 
אם תתנו לאחים הפלסטינים את הזכויות

נוכל לחיות בשקט במדינה דמוקרטית ולא ציונית יהודית עם רוב פלסטיני, אבל היהודים יוכלו להיות אזרחים שווי זכויות. אתם לא תוכלו לעשות נכבא לאזרחים הפלסטינים בישראל. יש לנו זכויות כמו לכם. יש בית דין בינלאומי בהאג, אם תרצו לפגוע בזכויות של אזרחים פלסטינים ערבים בדרך של אפרטהייד. אם תנסו לפגוע במיעוט הערבי שחי בישראל תקבלו את היחס לדרום אפריקה ולחץ בינלאומי. הסוף יהיה כמו דרום אפריקה. אתם לא תוכלו לעשות שוב נכבא. אנחנו יותר חכמים הפעם ואירופה איתנו. אם תהיו חכמים תוותרו מראש ותתנו לאחים הפלסטינים את זכויותיהם הלגיטימיות. בסוף נצליח לקבל הכל וחבל על הדם שישפך לפני שנקבל את זכויותינו הלגיטימיות.
 

קסנדרה*

New member
אולי די עם הסיסמאות ?

כולכם נולדתם לאותה האמא ? תפסיק כבר, אתה לא מבין שאם אין לך מה לומר, כדאי ללכת לחשוב ולחזור עם אמירה מקורית ומעניינת. ממילא אתה מצטט אנשים אחרים שמלבים, שנאה והרג.
 
זאת הדרישה הרשמית של כל הפלסטינים

לא יהיה פלסטיני שיוותר על זכות השיבה או על הזכות לחיות במדינה לא ציונית ולא יהודית. בכל פרסום של מפלגה ערבית פלסטינית בישראל ובכל הסבר לעולם ישנן אותן דרישות. הן דרישות לשיוויון ולדמוקרטיה. הן דרישות לגיטימיות. כל הח"כים הערביים תומכים בהן. יש מדינות דמוקרטיות בלי דת בכל העולם. אנחנו לא רוצים לחיות במדינה יהודית ציונית ויש הרבה יהודים פוסט ציוניים שתומכים בנו. כל הפוסט ציוניים תומכים בדעה שלנו ולא בדעה שלך וכולם יהודים.
 

מיסיס G

New member
נו , ויש גם הרבה מוסלמים

שחושבים שהפלסתינאים ויתר הטרור המוסלמי הוא חרא - מה זה אומר חוץ מזה שאותם לא יוצא לנו בדרך כלל לשמוע כי רוצחים אותם ?
 

קסנדרה*

New member
זהו השתכנעתי, מראוון הצלחת ובגדול !!!!

השתכנעתי שאין דבר כזה שנקרא פלשתינאים, יש אתה והסיסמאות. אני כבר הסברתי לך, פלשתינאים הם אלו שנולדו פה לפני שארת ישראל קיבלה את עצמאותה, ובכל נולדו פה יהודים, ערבים, נוצרים, ועוד אחרים. בעלי הוא פלשתינאי יהודי, לדעתי, אתה לא !!!!!!!
 
אני ערבי פלסטיני שנולד פה ולמד באוניברסיטה

המצע של כל המפלגות הערביות קורא לזכות השיבה וקורא לביטול המצור על עזה והרשות. מספר חברי הכנסת הערביים הם המספר המינימלי שלנו, אבל ביקרתי בחו"ל ואת הפוסט דוקטוראט שלי אעשה בחו"ל. אני אצטרף לסגל באוניברסיטה בחו"ל אחרי סיום הדוקטוראט שלי פה, אבל אני חושב לחזור לפלסטין אחרי הפוסט דוקטוראט. אין פלסטיני שיהיה מוכן לוותר על הזכויות כי אין לו מנדט לויתור מהעם הפלסטיני. אם את לא מאמינה קראי מה פרופ' רחל אלתרמן כתבה על המפגשים שלה עם האקדמאים הפלסטינים והפוליטיקאים. אנשי העסקים מוכנים לקבל כספים כי הפיתוח הכלכלי הוא הקטנת העוול לפלסטינים ולכן אנחנו מוכנים לקבל פרויקטים לשיתוף אזורי, אבל לא נוותר על דרישותינו הלגיטימיות והן מופיעות בכל המפלגות הערביות. אנחנו מוכנים לקבלת הכספים כי הם מתקנים בקצת את העוול ההיסטורי ויעזרו לעם הפלסטיני להחזיק מעמד עד למימוש זכויותיו הלגיטימיות אבל הדרישות שלנו צודקות וכל הח"כים הערביים מציגים אותן. ראית היום שכולם הופיעו בהפגנה וקראת את דבריו של ח"כ זחאלקה. רחל אלתרמן באה בגישה של שתי מדינות ולא הבינה שאנחנו צודקים כי נשארה שבויה בהשקפות הציוניות של מדינה יהודית. היא אומרת: "נקודת המוצא של אנשי אקדמיה ערבים ופלסטינים רבים היא שלילת קיומה של ישראל; רק אחרי שישראל כמדינה יהודית תסולק מהמזרח התיכון, אפשר יהיה לדבר על נושאים אחרים, כמו שימור הסביבה, הולכת מים ותכנון אורבני". האם התרשמת, שאלתי אותה, שההתנגדות לגדר נובעת מהעובדה שהתוואי שלה חוצה את הקוו הירוק ומתפרש כסיפוח שטחים חד-צדדי? רחל' אלתרמן: "חלק מהפלשתינים אכן מסביר את התנגדותו לגדר בתוואי הכובשני שלה, אבל הרוב המכריע יתנגד לגדר הההפרדה גם אם תעבור בדיוק על קוו גבול 1967. גדר משמעותה חלוקת הארץ, ולכך הפזורה הפלשתינית עדיין לא מוכנה. האליטות הרוחניות שלה רחקות מלהפנים את הפתרון של שתי מדינות לשני עמים". כמו שלא יכלו לסבול חומה בין שני החלקים של העם הגרמני אנחנו לא נסבול חומה בין שני החלקים של העם שלנו. אנחנו לא נהיה מוכנים לחיות במדינה שמפלה אותנו מבחינת לאום כאשר היא מוגדרת יהודית ציונית והחליטה על וק השבות במקום על זכות השיבה ואיחוד המשפחות הפלסטיניות. הדרישות האלה לא מוגזמות והן מהצדק הבינלאומי ובדרישה לשיוויון זכויות אמיתי. כמעט כל האקדמאים שלמדו בישראל ונוסעים לאירופה מאוחדים באותן דרישות וחברי הכנסת הערביים מציגים אותן דרישות. אני מעריך את העובדה שאת שמאל, אבל את צריכה להתקדם בהשקפות כמו כל הפוסט ציונים. גוש שלום היהודי תומך בדרישות שלנו. מהאוניברסיטה בחו"ל אני אצטרף למאבק הפלסטיני ולהסברה הפלסטינית באירופה.
 

הMפצח

New member
יופי, עבודה טובה. תלמדו את השמאלנים שלנו

מי הם הערבים ומה הם באמת רוצים, והסוף שלכם יתקרב יותר במהירות
 

קסנדרה*

New member
הרבה זה לא מספר וגם לא כמות

כמה הרבה 1% ? 3% ? 40% ? - השערה שאתה זורק, אז יש כמה קיצוניים, הם אולי עשרות והכי הרבה מאות. אבל בוא אשתף, אותך, אני שמאלנית, אבל שמאלנית שפויה ולא קיצונית, אך כשאני נתקלת בסיסמאות מהסוג שאתה משחרר פה, השמאלנות שלי, מתכסה עור עבה וגס, ואפילו אני מתקשה לזהות אותה. וזה מה שבעצם קרה עם השנים. הרוב בארץ היו שמאלנים, ועם הזמן, ועם השנאה ששחררו העברים, החל בתקופת הפאדוויינים, ועד השאהידים ד'היום, לא עברנו יום אחד שקט. אז מה הפלא שהמפה הפוליטית משתנה, הנטייה משתנה ונוטה יותר ויותר ימינה.
 
לפחות מספר הח"כים הערביים שהכנסנו לכנסת

קראי את הדברים של הח"כים הערביים. יש הרבה ערבים ישראלים פלסטינים שלא הצביעו ותומכים בדרישות. בכל הערים והכפרים אין הרבה שלא תומכים בפלסטינים ובדרישה לזכת השיבה ובעד מדינה דמוקרטית שוויונית ונגד מדינה ציונית יהודית.
 

קסנדרה*

New member
טוב אני מסכמת, מדינת ישראל שייכת לנו

אחרי שאבי נלחם עליה ונפצע, ובעלי נלחם ונפצע, והיא שלנו בזכות, בזכות כי נלחמנו ונצחנו !! ככה זה בעולם, ככה זה בהסטוריה, יש מנצחים ויש מנוצחים - אתם מנוצחים. יש לכם זכויות ואתם מקבלים אותם כמו כול. וגם לערבים שנמצאים מחוץ לגבולות המדינה, צריך לדאוג (תפנים אין יותר פלשתינה בעולם) צריך לדאוג לרווחתם ושיהיה להם מקום משלהם, וזאת עושים כל מיני מנהיגים שבעצם מושכים ומושכים את השיחות, כדי להמשיך ולדבוק בכסאם, לא ברור מהם רוצים, ברור מה האנשים ברחוב רוצים, אבל זה לא עוזר. תפסיק לנפנף בתעודות שלך, זה לא מרשים, נהפוך הוא, מי שמשכיל , משכיל למען עצמו, בהישגים אין מתהדרים, זה משהו אישי. אני את שלי תרמתי לדיון הזה, אין לי עוד מה להוסיף. תשתדל להתמתן, זה יכול להועיל לך כאדם.
 

הMפצח

New member
תמשיך לחלום

שהשמאל ירגיש מאויים, אתם תצטערו שלא קיבלתם את ההצעה הנדיבה שלנו (פינוי תמורת פיצוי) אל תחשוב שאנחנו פריירים.
 
למעלה