נתחיל דווקא מהסוף
אני חושב שבכלל בפרסום, גם מהסוג של לקיחת חסות על פורומים חשוב למצוא את שביל הזהב. מצד אחד להעביר את המסרים שלך ומצד שני לתת איזושהי חוויה לגולשים. הפרסום של טובורג היה די טוטאלי וחדשני ולכן התייחסו אליו יותר. הוא זכה לתגובות מצויינות- גם בפורומים וברשת בכלל, כיוון שזה היה חווייתי. פרסום הומוריסטי כייפי, שהוא ההיפך- לא רק שלא ירה למפרסם ברגל אלא תרם לאהדה ולהעצמת המותג טובורג. לגבי החלק הראשון- אם אתה מרגיש שיש לך תחושה בכיוון מסויים- זה נכון לקחת קורסים, לדבר עם אנשים, קורסים באונ' הפתוחה, קורסים בביה"ס של איגוד המפרסמים- הם הכלים הראשונים שאיתם אתה יכול לבדוק אם זה באמת התחום בו אתה רוצה להתעסק.