לאילתושי
אני מאד אוהב את העבודה שלי. לגבי החלק הראשון, הייתי לפני 3 שנים בחו"ל לצורך קבלת פרס מטעם איגוד הפרסום העולמי, ונתקלתי שם בסיסמא שלהם שאמרה משהו כמו "כשפרסום עובד אז יותר אנשים עובדים". יש הרבה דרכים להסתכל על הענף ועל המקצוע, אבל מאחורי כל מותג מצליח יש בד"כ אפי עובדים, ומאחוריהם אלפי משפחות שההצלחה של המותג היא לבסוף גם ההצלחה שלהם.
אני מאד אוהב את העבודה שלי. לגבי החלק הראשון, הייתי לפני 3 שנים בחו"ל לצורך קבלת פרס מטעם איגוד הפרסום העולמי, ונתקלתי שם בסיסמא שלהם שאמרה משהו כמו "כשפרסום עובד אז יותר אנשים עובדים". יש הרבה דרכים להסתכל על הענף ועל המקצוע, אבל מאחורי כל מותג מצליח יש בד"כ אפי עובדים, ומאחוריהם אלפי משפחות שההצלחה של המותג היא לבסוף גם ההצלחה שלהם.