לגבי אורנג'
העוצמה הגדולה של המותג היא למעשה טמונה בהחלטת שהתקבלו בארץ עם השקת המותג, ושמירה על אותן החלטות עד היום. למעשבה אורנג' היה המותג שכשנכנס לארץ התחיל לדבר אחרת. בגלל זה, כבר מההתחלה הוא משך תשומת לב. בגלל שההחלטה היתה להיות עקבי לאורך השנים, עקבי ברמת הצבעוניות, ברמת ה- ton of voice, ברמת הסטנדרטים של הפרסום- זאת הסיבה העקרית שהעוצמות לא רק השתנו אלא אף התחזקו. אני חושב שהרבה פעמים אנשים רואים את הפרסומות של אורנג' וכל פעם מופתעים מחדש, לא מבינים עד כמה באמת זה קשה שבעולם צר יחסית של שפה מאד ברורה "להמציא מחדש את הריבוע" כל פעם. מילת המפתח היא עקביות. רגל אחת עקבית והרגל השניה- חדשנית. לגבי תפוז אנשים, אני חושב שההתמקדות בנישה מסויימת (קהילות) היא נכונה. אני חושב שבשוק צפוף של מותגי אינטרנט אתה חייב לבדל את עצמך, ולהיות הכי טוב באותו תחום. ויכול להיות שהשלב הבא, כדי לבסס את המותג, יהיה להתחיל לפרסם בצורה משמעותית.