פ-ר-סו-מות! בתפוז Live

כמה מילים לסיום

תודה רבה לכולם, שהתארחו ושאלו שאלות. תודה רבה לחברים היקרים בתפוז על האירוח. וכמובן- לערן גפן. (איש הצללים)
 

dabou

New member
לצור גולן

לרשום את שם השיר בפרסומת בפינה הימנית תחתונה של המסך { כי בפינה השמאלית -מופיע שם המשרד } { ככה יחסכו לנו זמן } זה יהיה יעיל תודה
 
קריאטיב זה לא יצירתיות במקור?

שלום צור, סלח לי על הישירות והבוטות אבל יש לי שאלה מטרידה (?) נוספת: אני לא מאשים אף משרד פרסום בקונספירציה או כוונות רעות אבל בתור בוגר לימודי תקשורת ועיצוב שמכיר את הנפשות הפועלות ופועלן נתקלתי פעמים רבות בבעיית הקהל הידוע בשלל כינויים כמו הישראלי המצוי-> המכוער -> הטיפש (אם מותר להגיד דבר כזה בקול רם). בסה"כ הברנז'ה היא ביצה מבעבעת ורוחשת שעסוקה בלהתחרות בעצמה ולהעלות לכולנו, הצרכנים, את סף הגירויים מתוך תחרות פנימית בין המשרדים (לא נשארו לכם כלים אחרים להתחרות בעזרתם?). הרי רוב הצרכנים לא בוחרים אם להחשף למאות פרסומות ביום ואם לא, המסרים הם רבים ובוטים יותר ויותר, ואותו ציבור לא מלומד (בתחום הפרסום) לא מודע לחלוטין להשפעות המסרים שבתקשורת כל זמן שלימודי תקשורת ופרסום אינם נחלת הכלל. בשלב מסויים קיבלתי על עצמי (בהכנעה וייאוש, יש לומר) את המסקנה שהישראלי הוא כזה רק מפני שהפכו אותו לכזה ואת האצבע המאשימה אני מפנה לתקשורת המסחרית. המיניות, האלימות, הוולגריות, היהירות והשחצנות, תחרותיות ומסחריות מחץ לכל פרופורציה הדרושה לחיים שלווים ונורמלים, וכן - שטחיות ולפעמים גם אפילו טיפשות לשמה. הלב הכואב שלי גרם לי לזנוח את הדיפלומה ולחפש לעצמי מקור הכנסה ללא קונפליקטים אתיים. רציתי לשאול אותך מה מידת המודעות שלכם לחשיבות האופי הקריאטיבי כפקטור בעל השפעה עצומה, למרבה הצער שלילית ברוב המקרים, על האופנה, הטרנדים, ההוויה הישראלית ורוח הדברים בכלל? האם נהוג להתיחס לשיקולים שכאלה (מלבד שאלות ותשובות קצרות ומהירות הנוגעות לאתיקה) בבניית קמפיינים או בניסיונות החוזרים והנשנים של הפרסום הישראלי ליצור פרובוקציות נוצצות אך "זולות"? (השאלות אינן אישיות, או ספציפיות למשרד שלך. מקווה שלא נפגעת אישית)
 

ahoovi

New member
מה, כבר נגמר?

תפוז לא הרשו לעצמם יותר משעת קריאיטיב של שלמור?
 
לההוא שמקריא לצור את השאלות

יש קול סקסי, הוא פנוי? כן, ראיתי שלצור יש טבעת נישואין. באסה.
 
בבקשה, בבקשה תראו לבחורה שמבקשת

איך נראה ההוא שמקריא לצור את השאלות... *אייקון מתחנף ומתחנף ומבטיח דולרים*
 
תשובה

אני חושב שהבעיה היא סוג של התפזרות. אתה צריך להתמקד בתחום אחד כתחום שאתה חושב שאתה הכי טוב בו ואתה הכי אוהב אותו, ולנסות לגשת איתו לקבל עבודה... במשרדי פרסום אין מה לעשות עם "גם וגם וגם"... במשרדי פרסום הדבר הכי טוב זה להיות טוב בדבר אחד. בפעם הבאה שתבוא לראיון במשרד פרסום כדאי להחליט על המסר המחודד וללכת איתו עד הסוף וכך תוכל להצליח.
 
למעלה