צעד שני... חשוב חשוב

לוטמוש

New member
....

די נטשתי כאן אז הנה חזרתי...וזה לא השפסקתי לשמוע אותם סתם לא היה לי כח להגיב פה... אז אמ.... אני איתך.... וגם כמו שאמרת שלהקות באו בשביל 2000...אז אפשר לציין שאופס' באו לקהל קטן....ובכל מקרה הם היו ונתנו הופעה מדהימה שהצליחה בגדול.... (אחותי הלכה...) והשאלה העיקרית היא איך מגיעים למפיקים האלה שהזכרת? מישו צריך להשיג אותם ולייצג את המעריצים.
 
הכל בשביל MCR../images/Emo99.gif..

מה שצריך אני תמיד פה בשבילכם... (אפילו שאני לא קשורה לכלום..
חח סתם
)
 
אני פה.../images/Emo105.gif

ואני אהיה מוכן לעזור אם תתנו לי דרך [וכל עוד זה לא יהיה קשור בלנסוע לת"א להיפגש עם אנשים כי אמא שלי לגמרי נגד זה מאז שהלכתי מכות באיזה מפגש ישרא :S]. אבל לנדנד זה משהו שאני ממש טוב בו D:
 

Mardy Bum

New member
אממ, אם צריך עזרה במשהו

אני תמיד פה
. אבל בתכלס, תהיו קצת ריאליים. 2000 איש לא יבואו להופעה של MCR בארץ. אני בספק אם יבואו אלף. בחייכם, אין כ"כ הרבה אנשים ששומעים אותם בישראל. גם קחו בחשבון כשמופיעים מול קהל קטן מחירי הכרטיסים עולים, אז לא בטוח שזה ייצא הכי זול. זה יהיה כזה חלום אם הם יופיעו פהP:
 

קרניjack

New member
הרבה יותר מ2000 איש יבואו

הפורום שלנו לא מייצג בכלל מדד. כל עוד באה להקה גדולה מחו"ל כבר אנשים שומעים על זה ובאים, גם אם הם לא מי יודע מה שמעו שירים שלה. והשירים של MCR לא פסחו על הרבה אנשים. זה יכול להיות הרבה יותר מ2000.
 

Stansfield

New member
ברור שיבואו...

מהסיבה הפשוטה שלא באות לארץ להקות מוכרות, אז כבר שמישהו בא - הרבה ילכו. חשוב גם לציין שעברו שנים מאז שהייתה להקת רוק נורמלית בארץ (חוץ מהסקורפיונס) כי גם דפש וגם רד הוט ביטלו. הם יכולים להביא הרבה קהל. אני מסכימה אם קרן שיותר מ2000... אבל להקות באו בעבר גם רק בשביל 2000.
 

קרניjack

New member
לכל מי שניצלש את השירשור הזה../images/Emo88.gif

כבר כתבתי כמה פעמים בפורום שלא מנצלשים ב3 מקרים: 1. שירשור נעוץ 2. שירשור יומולדת 3. שירשור אני חדש אז להבא לא לנצלש, ואם השירשור הזה יתארך אני אאלץ למחוק את הניצלושים.
 

Stansfield

New member
התכנית... ../images/Emo8.gif

אני וקרן מחפשות כתובות וכאלה לאנשים שכדאי לשלוח, בין היתר - אמרגנים, מגזינים וכו'... בינתיים שכל אחד ינסה לחשוב על מה הוא רוצה לכתוב. אנחנו עוד נכתוב פה נקודות חשובות ודברים שכדאי להזכיר במכתבים. הרעיון הוא שכל אחד יכתוב מכתב משלו, בשפה שלו, אבל בלי שטויות כמו "אמגגגג!!!!!!!!1111אחדאחד אני רוצה לגעת בשיער של ריי!! תביאו אותם!!" שזה ישמע כמה שיותר מקצועי (למרות שעדיין, בשפה שלכם) ושנזכיר כולנו את הדברים החשובים. ברגע שאנחנו נסיים עם רשימת הכתובת אנחנו נשים את הכתובות פה ונבקש מכולכם לשלוח לנו את המכתבים שאתם מתכננים לשלוח. אנחנו נעבור על הכל כדי שזה יהיה נורמלי וברגע שאנחנו נותנות אישור אז אפשר לשלוח (אנחנו גם בודקות את המכתבים אחת של השניה, אנחנו באמת רוצות שזה ייצא נורמלי). סביר להניח שהמכתבים למגזינים יצטרכו להיות שונים במקצת מהמכתבים של האמרגנים אבל עדיין פחות או יותר יאמרו אותו דבר. בקשר למגזינים - הכי חשוב שאז כולם ישלחו פחות או יותר באותו הזמן כדי שנגיד ראש1 לא סתם ישימו את זה בעמוד המכתבים כמו שהם עושים כשהם מקבלים מכתב בדרך כלל.. אלא שישימו לב שיש להם לפחות 10 מכתבים שאומרים אותו דבר. אניווי, בינתיים לא לשלוח כלום, פשוט לחשוב מה אתם רוצים לכתוב. אנחנו נחזור לכאן עם דברים שחייבים להזכיר ובהמשך עם רשימת כתובות. קאפיש?
 

MCRRuLeS

New member
XDDDDD

השיער של ריי!!! אעע גמאני רוצה לגעת בשיער של ריי:&#39
XD אבל השיער של ג'ר נראה יותר חמוד..[בלי הבלונד
 

Mg14

New member
../images/Emo19.gifאלא אם כן הוא יחליט

להשאיר אותו באיזו מספרה בדרך
[וחסר לו אם הוא עושה את זה]
 
למעלה