צריך לעשות משהו בקשר לבעיית הערבים.

BadAdvice

New member
צריך לעשות משהו בקשר לבעיית הערבים.

זה מאוד מטריד מה שקורה עם כל הערבים שמגיעים מטייבה לקניון ולכפר סבא בכללי, מתחילים מכות עם אנשים, גונבים מאנשים, מאיימים על אנשים ומתחילים ומתרידים מינית את בנות המקום. לדעתי צריך לעשות בקשר לזה משהו בדחיפות לפני האונס או הרצח הקרב וזה. כבר נתקלתי בכמה מהם, הם פשוט חיות אדם ברבריות. צריך לאסור את הכניסה שלהם לעיר היפה שלנו. אחרת רמת החיים פה תרד דרסטים אם החיות האלו ימשיכו להגיע פה! תודה על צומת הלב.
 
צודק...

אני לא נתקלתי בערבים...אבל עכשיו הפחדת אותי.. בכל מקרה..מה כבר אפשר לעשות??איך בדיוק אנחנו (האזרחים) יכולה לאסור את הכניסה שלהם לעיר???
 

tamas216

New member
אכן האוהדים של בית"ר

בתור אוהד הפועל, יכול להגיד לך שבעניין הזה פגעת נכון.
 

BadAdvice

New member
מה אוהדים של ביתר?!?!

הם יותר גרועים מערבים!!! אני מעדיף לחיות עם הערבים מאשר אוהדים של ביתר! אל תכניס לי אוהדי ביתר לשיחה! הם לא קשורים לפה! את הכניסה צריך לאסור לכל מקום בעולם!
 

Nature Archive

New member
אם הבנתי נכון

שאוהדי בית"ר הם האויבים שלך... לפחות מהם יש מה ללמוד לגבי הטיפול בערבים. בחיים לא יצא ממך אסטרטג
 

tamas216

New member
אנחנו לא יכולים

אין דרך למנוע מאף אחד להיכנס לתוך שטח ציבורי, לא מאנסים, לא מרוצחים (משוחררים כמובן) ובטח לא ממגזר אתני שלם.
 

ShaniNaor

New member
אני חוששת שזה לא אפשרי.

"הערבים" כמו שאתה מכנה אותם הם אזרחים בארץ בדיוק כמוך וכמוני. מותר להם להסתובב בכל מקום, מותר להם להגיע לקניון ולכפר סבא, מותר להם להתחיל עם בנות כל עוד זה לא גובל בהטרדה מינית, מותר להם לעשות הכל כל עוד זה לא אין במה שהם עושים הפרה בחוק. תכלס "הערבים" האלו יכולים להיות באותה המידה ישראלים שאונסים, מאיימים, רוצחים וכו'.
 

tamas216

New member
בכל מקרה יש משהו בדבריו

זה לא סוד שבקרב בני מיעוטים רמת הפשע יותר גבוהה ,מיעוטים זה ערבים, אבל באותה מידה זה גם רוסים לדוגמא, אי אפשר להחיל חוקים גזעניים נגד קבוצות אוכלוסייה שלמות גם אם כביכול זה יוריד את הפשיעה באזור (והאמת היא שזה יוריד, אין ספק). יותר מלהעלות את מספר השוטרים באזור והפטרולים באזור אין הרבה מה לעשות כשמדובר במקום ציבורי.
 

ShaniNaor

New member
נו באמת...

קודם כל, זה לא שאני לא מודעת למה שאתם מדברים. להפך, אח שלי היה מעורב במקרה אחד שערבים באו וגנבו לחבר שלו את הפלאפון. אז בסדר.... יש ערבים כאלו. ובדיוק מישהו כתב את זה למטה... סליחה? וערסים לא עושים דברים כאלה? כשאתה שומע/רואה ערבי אז זה יותר מוזר לך או יותר מיוחד ובגלל זה אתה זוכר דווקא את המקרים של הערבים, ועשה לי טובה... ערסים מחממים אותם בלי סוף. אז אולי אם תפסיקו עם הגזענות שלכם רמת הפשיעה תרד ונוכל לחיות בהרמוניה. הווו. :)
 

tamas216

New member
את מאמינה לשטויות האלו?

אפשר להתעלם עד מחר אבל העובדות הן שאצל ערבים הפשיעה יותר גבוהה, רוצה להיות ליברלית ויפת נפש? אין בעיה, אבל בשביל להתעלם מעובדות באמת צריך להיות משהו מיוחד (או חריג...), יותר מוזר לי? להפך, הרבה יותר מסתדר. שום גזענות אלו עובדות, עדיף להיות גזען וחכם מליברל וטיפש, למרות שאני לא גזען, אבל נגיד, בסדר. שימי לב, שלא אמרתי להרחיק אותם רק אמרתי שיש משהו בדבריו וזה נכון, עדיין יש משהו בדבריו, אי אפשר לחיות בהרמוניה עם מישהו שרוצה להשמיד אותך, הגזענות היא לא מצדנו אלא מצדם, כל ניסיון להתקרב נעשה מצדנו וכל אחד גם נדחה על ידם, אז הגיע הזמן להפסיק לברבר נוסחאות כמו- "אם אנחנו לא נהיה גזענים יהיה שלום", כי מצדנו היה יכול להיות שלום ממזמן, רמת הגולן הוצעה וכל יהודה ושומרון הוצעו, לא חלק, אלא הכל, אז אם תפסיקי לתקוף ועוד באמירת שטויות ולא דברי חוכמה ותסתכלי על המצב כמות שהוא אולי תביני משהו שלא הבנת קודם לכן ושכל הסובבים אותך כבר הבינו.
 

ShaniNaor

New member
תוקפת? ממש לא.

אני לא מצדיקה את המעשים שלהם בשום פנים ואופן. אני לא מסכימה לשום פשע משום צד שהוא... גזענות היא חלק בלתי נפרד ממלחמת הקיום הזו. אם הם גזענים לגבינו- אתה לא חושב שאולי זה נבע מגזענות שלנו כלפיהם? שהיא נבעה מגזענות שלהם כלפינו, שנבעה מגזענות שלנו כלפיהם וכך הלאה. כל דבר שכתבת זוהי שטות לשמה, ואולי אתה לא מודע לכך אבל יש ישראלים שלא מסתפקים בשלום איתם ויעדיפו את כולם מתים. בסדר, הבנו שרמת הפשיעה אצל הערבים היא גבוהה יותר, אז מה? כמה עוד פעמים צריך לכתוב שיש עוד עבריינים למינהם שבאים ממוצאים שונים ובכל זאת, עד שכמה שזה נשמע נדוש... באמת כל הרוסים פושעים? באמת כל הערבים עבריינים? מה הסיפור עם הסטיגמות האלו?? כן אז בוא נגיד שכל הרומנים הם גנבים, וכל הפרסים קמצנים וכל הכורדים אנערף. אני לא תוקפת, וסליחה אם חשבת שאני כן. בינינו הבנאדם היחידי שתוקף הוא אתה. " ועוד באמירת שטויות ולא דברי חוכמה ותסתכלי על המצב כמות שהוא אולי תביני משהו שלא הבנת קודם לכן ושכל הסובבים אותך כבר הבינו." אני מצטערת אבל לידיעתך תמיד הדעות על המצב ועל ערבים היו חלוקות ולא כולם פה מסכימים איתך.
 

tamas216

New member
עם מה לא מסכימים?

לא הבנת על מה אני מדבר, אני חוזר עוד פעם על ההודעה הראשונה- אמרתי שיש משהו במה שהוא אומר, כיוון שהוא צודק שאצלם רמת הפשיעה גבוהה היותר, זה כל מה שאמרתי, את הפכת את זה לדיון פוליטי, לא אני. לא אמרתי שהם לא בסדר, לא אמרתי שהם מפגרים או שצריך להרוג אותם, לא הזכרתי את המילים שלום או מלחמה, גם לא אמרתי שצריך לאסור עליהם להיכנס לעיר, כולה אמרתי שבסיס ההודעה שלו נכון, אצלם יש יותר פשיעה זה הכל. החלטת להפוך את זה לדיון פוליטי, אין בעיה, רק דעי שבדיון פוליטי הסיכויים לקבל לראש ולחטוף דעות שונות ומשונות לפי דעתך גבוה מבדיון שהיה לנו, שהוא כולה דיון על רמת פשיעה זה הכל, ואפשרויות טיפול.
 

ShaniNaor

New member
לא אמרתי ספציפית עלייך...

אבל כן, אתה סותר את עצמך לחלוטין. חוץ מזה שהתגובה השנייה שלי הייתה ברוח טובה ונימה חיובית בלבד. אגב, "כושי" זו מילה גזענית. :) מקווה שהויכוח יסתיים כאן.
 

tamas216

New member
כושי זו לא מילה גזענית

כושי זה גזע, בדיוק כפי שקווקזי (לבן) זה גזע ,אנא אמרי לי במה אני סותר את עצמי, אגב אם תסתכלי על ההודעה של אחראי הפורום עומרי ועל ההודעה שלי תראי שהתוכן דומה לחלוטין כך שאני לא ה"משוגע היחיד".
 

ShaniNaor

New member
לא אמרתי שלא

אמרתי שיש אנשים שמסכימים איתי. וכושי זו מילה גזענית לכל דבר.
 

tamas216

New member
פירוש מילוני

כוש- ארץ ועם הנזכרים במקרא והמזוהים ככל הנראה עם דרום מצריים, סודאן או אתיופיה של היום ויושביהן. כושי- 1. כינוי לאדם ממוצא אפריקני, שחור עור. 2. ששייך לכושים, קשור אליהם או אופייני להם. כושון- כינוי גנאי לאדם שחור, כינוי מזלזל לכושי אם כך כושי לא יכול להיות כינוי גנאי, יש הרואים בו כינוי גנאי אך זה לא כוונתו, בדיוק כפי שניתן להגיד שרוסים זה כינוי גנאי כיוון שיש המשתמשים במילה זו כקללה, אל תיכנסי לויכוח שאין סיכוי שתצאי ממנו צודקת, קודם בודקים ואז מדברים או כותבים. ודרך אגב, לא השתמשתי במילה הזו לתיאור הקהילה האתיופית אלא לתיאור הקהילה השחורה בארה"ב.
 

ShaniNaor

New member
מי קבע מי צודק ומי לא?!

זה כל כך מטומטם. כושי זו מילה גזענית. בדקתי עם כמה אנשים שבדיוק דיברתי איתם בזמן כתיבת התגובה שלי... וכן, הם אמרו לי ש"כושי" זו מילה גזענית לדעתם. אתה בוחר לא לראות אותה ככזאת.. בסדר גמור. אין לי כוח יותר לויכוח האידיוטי הזה כי אף אחד מהצדדים לא מוכן להתפשר ובטח שלא להקשיב לשני.
 

itaihasid

New member
אני מסכים איתך על הדיון הזה

אבל רק רציתי לציין שכושי זה אדם שבא מכוש.. (תנ"ך וכל זה..)
 
למעלה