צריך לעשות משהו בקשר לבעיית הערבים.

Nature Archive

New member
הרמוניה...!? רק עם חינוך

ושיטת החינוך שהכי מתאימה להם היא שיטת הענשה הפיזית. אם בן אדם לא מבין שפת גוף, הוא יבין במילים ואם הוא לא מבין במילים אז הוא בטוח יבין במכות
 

פלטרון

New member
בהבדל אחד קטן..

כתבת - תכלס "הערבים" האלו יכולים להיות באותה המידה ישראלים שאונסים, מאיימים, רוצחים וכו'. אז זהו, שההבדל הוא שזה לא באותה מידה. יש על זה הרבה מחקרים והסברים, אבל השורה התחתונה היא - כשהם באים למקומות של "יהודים" הם מרשים לעצמם מה שהם לא יעשו אצלהם בכפר/עיר. אני חושב שזה לבדו אומר הכל על למה זה לא "באותה מידה", לא מבחינה כמותית, ולא מבחינה "איכותית" (במרכאות כמובן).
 

itaihasid

New member
וואו

כמה שטויות בהודעה אחת.. יש לי רעיון, בוא נשים להם ספסלים מיוחדים ונאסור את הכניסה שלהם למרכזי הערים, ונכריח אותם לשים טלאי על החולצה.. זה עבד בעבר... וזה פתר את גרמניה ואירופה מבעיה דומה שהייתה להם עם יהודים.. מה אתה חושב?, שאתה יכול להגביל את התנועה של מיעוט אתני שלם (גם אם הם לא מיעוט כל כך) בגלל שכמה אנשים מאותו שיוך אתני עשו מעשים רעים, למה לא להגביל גם את הצ'רקסים שכמה מהם גונבים,רוצחים,אונסים.. אולי את האתיופים, אולי את האשכנזים?... תחשוב בהיגיון ואל תחשוב כמו ילד קטן שלא מבין בדמוקרטיה ובחיים במדינה שיוויונית. ותחשוב כמו בן אדם שסבא שלו עבר את השואה וסבל מאותם דברים שאנשים כמוך מציעים לעשות לערבים..
 
אתה צודק אבל..

אי אפשר לאסור עליהם. הם אזרחים בכל זאת. אבל,צריך בכל מקרה לעשות משהו בנדון. מפחיד להסתובב בקניון ולראות אותם.. שמעתי כבר סיפורים של ערבים שנגעו לבנות בגופן ללא רצונותיהן. מזל שבסביבה היו כמה חברה ש"רגיעו" אותם.
 

droriko

New member
אתה צודק לחלוטין בקט הזה

אגב מה תגיד על כל הערסים מכפר סבא שרובצים בקניון בימי שישי?
 

BadAdvice

New member
הערסים שרובצים הם ערסים לייט.

נכון יש ערסים בעייתים כמו בכל מקום אבל בפועל... המקרים של התרדות מצד הערבים הן הרבה יותר רבות. אני כמובן לא מכליל כמובן שיש עברים הגונים וישירים ומאוד נחמדים והכרתי כמה כאלו, אבל יצא לי מספיק לראות ערבים גונבים בגדים שמרביצים ודוקרים ומתרידים. לא מזמן היה סיפור על החייל שנדקר על ידי ערבים בקניון הם מתחילים מכות פשוט בלי סיבה. בניגוד לערסים שלרוב הם באים להתלהב קצת, וכל עוד אתה לא מתגרה בהם הם לא עושים לך כלום. בקיצור אנחנו חיים בגן חיות עם כל הערסים והערבים האלו. חחח :) "הערס הוא יצור מסוכן כאשר הוא בלהקה, כאשר הערס לבד הוא בדרך כלל רגוע כל עוד לא מכניסים אותו לחפפה" :)
 

droriko

New member
ערסים לייט יותר גרועים מערסים רגילי

לערס רגיל(שזה לא בדיוק בן אדם שנאי מסמפט) לפחות יש את הכבוד העצמי שלו , הוא לא צריך לעשות פוזות על אנשים כדי להרשים ת'חברים שלו ,הם יודעים "מה שהוא שווה" הערסים לייט או ערסים צעצוע או איך שתרצה לקרוא לזה כל המהות של החיים שלהם זה לעשות פוזות , אם זה לדפוק הערות מפגרות למישהו באמצע הרחוב או עם זה לשבת עם האוטו שלהם באמצע ויצמן מול הקניון ב-2 בלילה ולשים מוזיקה בפול ווליום בלי לשים זין על כל האנשים שיושנים
 

tamas216

New member
אתה לא יכול...

לאסור עליהם להיכנס לעיר, מה שכן אפשר לעשות (וגם עושים לא מעט) זה לעלות את המחירים במקומות ציבוריים כגון בריכות, בגלי השרון לדוגמא הייתה בעיה גדולה של ערבים שהבריחו לקוחות יהודים פוטנציאליים אז הבעלים העלו את מחיר הכניסה והבעיה קטנה בהיקף ניכר, זוהי האפשרות היחידה, לא ניתן לאסור עליהם להיכנס.
 
חחח..

הייתי עם בני דודים שלי בגינה וראיתי שם ערבי קטן בן חמש ככה והוא צרח שם אז לא התייחסנו ובאנו להתגלשש והוא דחף אז דחפתי בחזרה ואז בני דודים שלי התגלשו ואני נשארתי באתי להתגלש והוא בעט בי אז נתתי לו כפה והתגלשתי מאז כל פעם שהוא רואה אותי מפחד...נראה לי הוא עוד לא ראה מישהי שמעיזה לעשות לו את זה.....חחחחחחחחח.........
 

tamas216

New member
צריכה להיזהר

לא מהערבים מהיהודים, את יודעת שאדם שמחזיר ליהודי עומד על שלו, אדם שמחזיר לערבי הוא גזען, ככה זה בארץ, ככה זה גם בארה"ב עם הכושים. 50 אחוז מהאנשים פה היו אומרים לך שאת גזענית. אני למזלך לא ב-50 אחוז האלו.
 

Nature Archive

New member
תשתוק, תשתוק

תעמוד על שלך וזהו, זה קודם כל כבוד עצמי, אחרי זה זה כבוד לכל מה שאתה אוהב
 
ממה אני צריכה להיזהר בדיוק?

מילד בן חמש??? זה שהוא ערבי זה עוד יותר טוב... ואני שמחה שנתתי לו את הכאפה הזאת....
 
אתם לא לבד... תראו מה קורה באירופה

אוטוטו המדינות שם יהפכו למדינות עולם שלישי.. בקשר אלינו, אם ראש ממשלתנו היקר יצליח להוציא לפועל את תוכנית ההתאבדות (סליחה, "התכנסות") אז יהיה הרבה יותר גרוע.. וגם תושבי המרכז יחטפו רקטות.. (בנוסף לכל הצרות שבני דודינו מביאים..)
 

han101

New member
כולכם צודקים אבל נראה מישהו ניכנס ל

טייבה תאמינו לי הם ידעו איך להעיף אותכם מהר מאוד אים תתנהגו לא יפה או רק תסתכלו על בחורה אתם תראו תגובה אלימה פרימטיבית ואכזרית, אני לא חושב שכל הערבים רעים אבל שכן צריכים לעשות כבוד אים לא תאמינו לי שיש חברה שבעיר שלהם לא נותנים להם להרים תראש בגלל זה הם מפחדים ,למשל אני מאור עקיבא אזרח שומר חוק בדיוק כמוכם אבל עוד לא ראיתי ערבי שבא לפה ועשה פוזות או התנהג לא יפה ויצא שלם קיבלתם עצה עשו משהו אים זה, כי זה מה שמיחד אותנו בתור אזרחים יהודים בדיוק כמו שזה מייחד אותם בכפר ערבי בתור מוסלמים "כבדו את מי שנותן לכם כבוד " תןפס לכולם לא משנה איזה דת או עדה .
 

Nature Archive

New member
צריך להתנהג אליהם בהתאם...

להסתכל להם בעיניים ואז להביא להם מכות אם תיהיה התגובה שלהם שלילית (החזרי מבטים, חוסר תגובה) לתפוס בודדים ולשכנע אותם להתפלל מתוך סידור, לשכנע אותם למצוץ ובקיצור כל זה עניין של חינוך מסודר ונוקשה
 
למעלה