צריך לעשות משהו בקשר לבעיית הערבים.

tamas216

New member
הידד!

אם כך נוסחת הפלא להיכנס אליו זה להתלונן על ערבים, איזה יופי.
 

itaihasid

New member
כן בואו נתלהב

שכפר סבא נתפסת על ידי גולשי תפוז כעיר מוכת פשע ש"חיה בפחד מאימת הערבים השכנים שרק רוצים לפגוע בנו" ושאנחנו גזענים שרוצים לטפל בהם באמצעות חוקים מגבילים..
 

Double U

New member
במקרה הזה זה לא ממש כבוד

אחרי שכמה מהתגובות כללו "מוות לערבים" ועוד הערות גזעניות שונות.
 

tamas216

New member
נכון

מצד שני, אם אצלנו כאשר מישהו אומר דבר כזה מסתכלים עליו עקום ודוחים אותו מהחברה, אצלם מוחאים לו כפיים ונותנים לו 50% הנחה בקנייה הבאה בשווארמה של סלים, אז מקום לאופטימיות ושמחה יש.
 

BadAdvice

New member
מה הקשר לגרמניה?

אתה משווה את היהודים של גרמניה הנאצית והושמדו בלי סיבה, לערבים הפרזיטים שחיים על חשבון המדינה ואחר כך עוד שמחים שנוחתים עלינו טילים ומאחלים להשמדה שלנו? -עכשיו בקשר לכפר סבא - רוב הגניבות, ההתרדות והאיומים מבוצעים על ידי תושבי השטחים הערבים, אין מה לעשות זאת עובדה. נכון יש גם יהודים שפושעים, אבל כרגע אני לא מדבר על לוד\יהוד או נתניה ועל ערי פשע כאלו ואחרות, אני מדבר על כפר סבא שהיא עיר מאוד שלווה ושקטה בדרך כלל. ואני מעדיף להיות זגען, מאשר אטום וחסר טקט.
 
אתה מציג כאן בעיה.

מצד אחד - אני מאשר את כל מה שכתבת בהודעה (את העובדות, לא את הדעות). מצד שני אי אפשר לאסור כניסה לבני עם/דת כזה או אחר. הפתרון נעוץ באכיפה. חזרתי מטיול בלונדון ושם ברכבת התחתית נוסעים ערבים (מוסלמים) עם מקומיים ואין שום אלימות (לפחות לא שאני ראיתי). כל זה נובע מפחד. כאשר יש שלט שבו כתוב שכוחות המשטרה לא יהססו להשתמש בכוח כלפי מפרי סדר - שורר סדר באזור.
 
תלמדו מקרית ים!!! הערבים כאן חושבים

פעמיים לפני שמתחילים עם אנשים מקרית ים. יש כבר היסטוריה ארוכה בקרבות רחוב עם ערבים שהתחילה בקרית ים והתפשטה לכלל הקריות וכשהם מגיעים לקניות שלנו בקריות שזה "הקריון" כדאי להם להתנהג יפה לפני ששוב ילמדו אותם לקח והיו כבר כמה קרבות עם הערבים. כולם מדברים על כנופיות של נערים "ממוצא קווקזי" שמטפלים בערבים,עכשיו כמעט כל אנשי הקריות עושים את המוות לערבים שעושים בעיות בקריות. בזמן ההתנתקות סגרו חוף ים שלהם בקריית חיים והתפרעו על מכוניות ערבים עשרותנערים,וישנה הסיטוריה ארוכה מאוד נגד הערבים. כתבה קטנה למה שהולך בקריות נגד הערבים
 

droriko

New member
יש לי שני דברים להגיד על זה

1)זה בהחלט נשמע לי כאחלה של רעיון , אני מבחינתי מאשר 2)מה לעזזל יש לתושב קרית ים לחפש בפורום של כפר סבא?!
 
הגעתי דרך הדף הראשי אתמול

ראיתי הודעה בדף הראשי בתפוז של "אין כניסה לערבים" וזה עניין אותי מאוד!
 
אחרי שקראתי את כל התגובות

כפר סבא חבורה של כוסיות! מדברים על "גזענות" ושאסור להתנהג ככה. חכו חכו בקרוב תקבלו קטיושות מקלקליה ותרגישו מה ששדרות מרגישים ומה שאנשי הצפון מרגישים! רק דבר אחד אתם צריכים לזכור --אירועי אוקטובר 2000 שהצפון בער בגלל שנאת הערבים ליהודים. וזה נכון מאוד שהערבים מתנהגים אחרת בערים היהודיות מאשר בכפרים שלהם. בערים היהודיות הם מרשים לעצמם "לקנות נערות בכסף" ולשכב עם כמה שיותר יהודיות,או לתת מכות ליהודים. בשנת 1996 הייתי בן 21 חזרתי מעבודה בשעה 10 בלילה בחיפה שכונת הדר הלכתי לתחנת אוטובוס ונתקלתי בערבים בני גילי פחות או יותר שנותנים "כפות"חזקות לצוואר לכל אחד וצוחקים ,"הכפות"כללו גם הכאת איש מבוגר יותר מ60 ונשים מבוגרות וגם ילדים קטנים,ומכונית משטרה שעברה שם על יד "בית הקרנות" ברחוב הרצל פשוט המשיכה לעיר ונמלטה מאיזור הפשע... לי הם לא הצליחו לתתת" כפות" פשוט תפסתי מהם מרחק. הם היה לי אקדח והם כן היו נותנים "מכות" לא הייתי מהסס לירות בהם,וכך גם אמר לי אותו איש מבוגר בן ה60 שחטף אין ספור מכות לצוואר מאותם ערבים. אחרי כמה שנים בקרית ים הערבים באו לבקר אצלנו בחוף הים וחטפו פלפאונים מנערים....ואז הכל השתנה! ברגע שהחזירו להם מכות...המשטרה לא הפסיקה לפטרל שאר הקריות לקחו עצמם בידים וממש נתנו מכות לאותם ערבים שבאו "להנות" בחוף הים. הערבים מבינים רק כח ולזה יש להם כבוד. בשנת 2000 זה היה השיא כנגד ערבים בכל הצפון במיוחד אחרי חטיפת שלושת החיילים על ידי החזיבללה. 1000 אנשים מכרמיאל חסמו כבישים והטילו את מרותם על הערבים,וכך קרה בלניץ' שעברו ברמאללה 2 חיילי מילואים אחרי הלינץ' נהרסו כמה בתי עסק של ערבים בקריות!
 
רק שתדע לך...

קודם כל אני יודעת שאני כוסית.. ודבר שני אני ממש מסכימה איתך ואני לא חושבת אל גזענות..... אנחנו לא יורים א.ט.ו.ם או דברים חזקים רק בגלל שהאנטישמים יחשבו שאנחנו טרוריסטים (ככה שמעתי) ... וואו!!! אז ההם יחשבו אני לא מבינה את הטמטום פה..
 
ערבים הם תחמנים

הם יודעים כיצד לדבר אל ליבו של היהודי ולרמות אותו. אסור להאמין לאף מילה שלהם ולא משנה כמה שהם יצאו איתנו "גברים" הם חושבים שהם הם יתערבבו עם היהודים בחבר'ה הם יוכלו יותר טוב להפיל אותנו. ובגלל זה נופלות נשים כמו טלי פחימה החברה של ראש התנזים בג'נין
 

Kamiel4

New member
שוטר מת"א

אני מצדיק אותך הערבים הם מכת מדינה מבחינה פלילית וביטחונית אבל אנחנו במחוז ת"א נכנסים בהם כמה שיותר,אז מי שמבחין בערבי פורץ לרכבים או גונב ותוקף שלא יהסס להתקשר 100
 

לייזר4

New member
פתחת את שערי הגהנום!!

וכל הכבוד שהגעת לעמוד הראשי בתפוZ גם אתה מפורסם עכשיו....
 
למעלה