קוי בני ברק

מצב
הנושא נעול.

oschlick

New member
אפשר למנות גם את קווים 68/70

קוי בני ברק
מה היו הקוים הראשונים שנפתחו בבני ברק ובאיזה שנים?
מתי נפתחו קוים 2 ו-5?
אפשר למנות גם את קווים 68/70
שבבחינת כמות הנוסעים שעולים במכון מור ויורדים בקוקה קולה, מהוים בפועל קווים פנימיים של בני ברק.
 

droriko

New member
לא הם לא נקראים קוים של בני ברק

אפשר למנות גם את קווים 68/70
שבבחינת כמות הנוסעים שעולים במכון מור ויורדים בקוקה קולה, מהוים בפועל קווים פנימיים של בני ברק.
לא הם לא נקראים קוים של בני ברק
 

shim121

New member
קצת פרטים שאני זוכר מבני ברק

קוי בני ברק
מה היו הקוים הראשונים שנפתחו בבני ברק ובאיזה שנים?
מתי נפתחו קוים 2 ו-5?
קצת פרטים שאני זוכר מבני ברק

1. קו 54 היה הקו העיקרי של בני ברק , לפני עידן הקוים הפנימיים 1 3 וכו הוא למעשה שימש גם הקו הפנימי של ב"ב
כך שאם היתה חסימה בציר זבוטינסקי כגון חפץ חשוד אז גם בתוך ב"ב חיכו זמן רב לאוטובוס
הבדיחה הידועה היתה שהוא נקרא 54 כי לפעמים מגיעים 4 אוטובוסים ביחד ב50 דקות

2. קו 59 מת"א סיים ב23:00 , בשעה 24:00 היתה נסיעה משולבת 54+59 כלומר יצא מת,א כמו 54 ואחרי איזור
מסוף קהילות יעקב היה ממשיך לגבעת שמואל

3. קצת על קו 69 , ברוב השנים היה משולב בלו"ז עם 68 כלומר פעם בשעה דילגו על 68 והכניסו 69 כי היה להם מסלול די זהה
ונסע דרך כביש גהה , אח"כ הכניסו אותו קצת לתוך ב"ב רק לרחוב השומר עד 18:30 הנסיעות בלילה עדיין היו דרך כביש גהה
בשלב האחרון הוא כבר נכנס לתוך ר' עקיבא ובמקביל לגבעת שמואל והחליף גם את 59

4. לא ראיתי שהזכירו אבל קו פנימי 2 היה בעבר קו 56

5. קו 34 היתה תקופה שפעל גם במוצאי שבת , כאשר בקיץ הנסיעות שהתחילו בשבת יצאו מר"ג בשד' ירושלים

6. קו 61 מאמצע שנות השבעים הוארך עד שיכון ויזניץ במקום עד דובק. כמובן היה מוזר הקטע של 2 קוים עם אותו מספר
אנשים בת"א היו מחכים ורואים מרחוק קו 61 והיו במתח אם יהיה כתוב ,דרך בני ברק" או "דרך רמת יצחק"
אגב , מה שהיום מסוף קהילות יעקב היה נקרא רח' הכרמל כמדומני והוא היה דו סיטרי , האוטובוסים של 61
לא החליפו צד אלא פשוט הקו שנסע מת"א דרך ב"ב המשיך את הנסיעה חזרה דרך ר"ג והקו 61שנסע מת"א דרך רמת יצחק
פשוט הגיע לתחנה שהיתה ממול ואת הנסיעה חזרה עשה דרך ב"ב
 

droriko

New member
מה היה המסלול של קו 56

קצת פרטים שאני זוכר מבני ברק

1. קו 54 היה הקו העיקרי של בני ברק , לפני עידן הקוים הפנימיים 1 3 וכו הוא למעשה שימש גם הקו הפנימי של ב"ב
כך שאם היתה חסימה בציר זבוטינסקי כגון חפץ חשוד אז גם בתוך ב"ב חיכו זמן רב לאוטובוס
הבדיחה הידועה היתה שהוא נקרא 54 כי לפעמים מגיעים 4 אוטובוסים ביחד ב50 דקות

2. קו 59 מת"א סיים ב23:00 , בשעה 24:00 היתה נסיעה משולבת 54+59 כלומר יצא מת,א כמו 54 ואחרי איזור
מסוף קהילות יעקב היה ממשיך לגבעת שמואל

3. קצת על קו 69 , ברוב השנים היה משולב בלו"ז עם 68 כלומר פעם בשעה דילגו על 68 והכניסו 69 כי היה להם מסלול די זהה
ונסע דרך כביש גהה , אח"כ הכניסו אותו קצת לתוך ב"ב רק לרחוב השומר עד 18:30 הנסיעות בלילה עדיין היו דרך כביש גהה
בשלב האחרון הוא כבר נכנס לתוך ר' עקיבא ובמקביל לגבעת שמואל והחליף גם את 59

4. לא ראיתי שהזכירו אבל קו פנימי 2 היה בעבר קו 56

5. קו 34 היתה תקופה שפעל גם במוצאי שבת , כאשר בקיץ הנסיעות שהתחילו בשבת יצאו מר"ג בשד' ירושלים

6. קו 61 מאמצע שנות השבעים הוארך עד שיכון ויזניץ במקום עד דובק. כמובן היה מוזר הקטע של 2 קוים עם אותו מספר
אנשים בת"א היו מחכים ורואים מרחוק קו 61 והיו במתח אם יהיה כתוב ,דרך בני ברק" או "דרך רמת יצחק"
אגב , מה שהיום מסוף קהילות יעקב היה נקרא רח' הכרמל כמדומני והוא היה דו סיטרי , האוטובוסים של 61
לא החליפו צד אלא פשוט הקו שנסע מת"א דרך ב"ב המשיך את הנסיעה חזרה דרך ר"ג והקו 61שנסע מת"א דרך רמת יצחק
פשוט הגיע לתחנה שהיתה ממול ואת הנסיעה חזרה עשה דרך ב"ב
מה היה המסלול של קו 56
 

shim121

New member
מאוד דומה לקו 2 היום

מה היה המסלול של קו 56
מאוד דומה לקו 2 היום

יציאה משכונת קרית הרצוג רח' אברבנאל רח' המכבים
המשיך דרך שוק פרדס כץ ואז יצא לזבוטיסקי מרח' דב גרונר
(לא כמו היום שיוצא לזבוטינסקי ליד הגשר) אח"כ ר' עקיבא
רח' ירושלים אהרונסון יהודה הנשיא בן זכאי דסלר חזון איש
נחמיה עזרא השומר וסיום בשיכון ה (היום הוא גם נכנס לאיזור של בית חולים מעייני הישועה)
 

shim121

New member
אחרי שנתנו לו את המספר 2 במקום 56

מאוד דומה לקו 2 היום

יציאה משכונת קרית הרצוג רח' אברבנאל רח' המכבים
המשיך דרך שוק פרדס כץ ואז יצא לזבוטיסקי מרח' דב גרונר
(לא כמו היום שיוצא לזבוטינסקי ליד הגשר) אח"כ ר' עקיבא
רח' ירושלים אהרונסון יהודה הנשיא בן זכאי דסלר חזון איש
נחמיה עזרא השומר וסיום בשיכון ה (היום הוא גם נכנס לאיזור של בית חולים מעייני הישועה)
אחרי שנתנו לו את המספר 2 במקום 56

העבירו את המספר 56 לקו הידוע בין ת"א ליהוד
 

droriko

New member
טוב זה בית חולים די חדש יחסית

מאוד דומה לקו 2 היום

יציאה משכונת קרית הרצוג רח' אברבנאל רח' המכבים
המשיך דרך שוק פרדס כץ ואז יצא לזבוטיסקי מרח' דב גרונר
(לא כמו היום שיוצא לזבוטינסקי ליד הגשר) אח"כ ר' עקיבא
רח' ירושלים אהרונסון יהודה הנשיא בן זכאי דסלר חזון איש
נחמיה עזרא השומר וסיום בשיכון ה (היום הוא גם נכנס לאיזור של בית חולים מעייני הישועה)
טוב זה בית חולים די חדש יחסית
 

cwen

New member
סעיף 6 היה מביא לתוצאה מצחיקה

קצת פרטים שאני זוכר מבני ברק

1. קו 54 היה הקו העיקרי של בני ברק , לפני עידן הקוים הפנימיים 1 3 וכו הוא למעשה שימש גם הקו הפנימי של ב"ב
כך שאם היתה חסימה בציר זבוטינסקי כגון חפץ חשוד אז גם בתוך ב"ב חיכו זמן רב לאוטובוס
הבדיחה הידועה היתה שהוא נקרא 54 כי לפעמים מגיעים 4 אוטובוסים ביחד ב50 דקות

2. קו 59 מת"א סיים ב23:00 , בשעה 24:00 היתה נסיעה משולבת 54+59 כלומר יצא מת,א כמו 54 ואחרי איזור
מסוף קהילות יעקב היה ממשיך לגבעת שמואל

3. קצת על קו 69 , ברוב השנים היה משולב בלו"ז עם 68 כלומר פעם בשעה דילגו על 68 והכניסו 69 כי היה להם מסלול די זהה
ונסע דרך כביש גהה , אח"כ הכניסו אותו קצת לתוך ב"ב רק לרחוב השומר עד 18:30 הנסיעות בלילה עדיין היו דרך כביש גהה
בשלב האחרון הוא כבר נכנס לתוך ר' עקיבא ובמקביל לגבעת שמואל והחליף גם את 59

4. לא ראיתי שהזכירו אבל קו פנימי 2 היה בעבר קו 56

5. קו 34 היתה תקופה שפעל גם במוצאי שבת , כאשר בקיץ הנסיעות שהתחילו בשבת יצאו מר"ג בשד' ירושלים

6. קו 61 מאמצע שנות השבעים הוארך עד שיכון ויזניץ במקום עד דובק. כמובן היה מוזר הקטע של 2 קוים עם אותו מספר
אנשים בת"א היו מחכים ורואים מרחוק קו 61 והיו במתח אם יהיה כתוב ,דרך בני ברק" או "דרך רמת יצחק"
אגב , מה שהיום מסוף קהילות יעקב היה נקרא רח' הכרמל כמדומני והוא היה דו סיטרי , האוטובוסים של 61
לא החליפו צד אלא פשוט הקו שנסע מת"א דרך ב"ב המשיך את הנסיעה חזרה דרך ר"ג והקו 61שנסע מת"א דרך רמת יצחק
פשוט הגיע לתחנה שהיתה ממול ואת הנסיעה חזרה עשה דרך ב"ב
סעיף 6 היה מביא לתוצאה מצחיקה
בכיוון תל אביב האוטובוסים שבאו מרמת יצחק היו עם הכיתוב בני ברק והפוך.

אני זוכרת פעם תוכנית ברדיו עם מנכ"ל דן (או מנהל בכיר אחר). התקשרה אשה ושאלה על הנושא הזה של 61 המפוצל, וכמה שכל נושא השילוט מקדימה מקשה. והוא הסביר לה ארוכות שבשביל קטע כזה קטן של פיצול לא שווה להפעיל מיספור נוסף.
ומשהו כמו שנתיים שלוש אחרי זה פיצלו את הקו כבר מרחוב הרצל, נתנו לקטע של בני ברק את הקו 62, ואת 61 העבירו מחיבת ציון, מה שהיה מאוד נוח מבחינתי (הרבה יותר קרוב הביתה דאז).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה