ראיה לאמיתות התורה.

התולעת 1

New member
צריך לשכנע אך ורק רפי שכל

אני עוד לא הבנתי דבר כזה, איך אפשר לפוצץ ויבנה? אני לא מבין למה מביאים פועלים ערבים פועלים יהודים לבנות? – שים פצצה ויהיה בנין! זה מפיצוצים בנה עולם לא בנה בניין וסידר את האנשים וכולם יושבים צוחקים מפיצוצים. אני מקווה שאף אחד לא יתפוצץ פה . יש כאלה שיש להם הפעלה מאוחרת. אבל בכל אופן צריך להבין: ככה מוכרים לאנשים ואנשים קונים. קונים. סלע 1 אי אפשר לברוח מהמציאות הזאת. ינסו לבלבל אותנו באלף תיאוריות תבדקו רק את הדברים תשמעו תיאוריה או הוכחה, הוכחה מה ההוכחה? בא נשמע לאט לאט. אני רוצה לראות יסוד להוכחה. בלי יסוד אין כלום! ואני אגלה לכם את הסוד: את הסוד הזה אומר הרמב``ם: אדם נבון ופיקח ידע. כך מתחיל הרמב``ם את ספרו המדע ביד החזקה 14 כרכים ספר הראשון ספר המדע להרמב``ם במשנה תורה. מה אומר הרמב``ם: ``יסוד היסודות ועמוד החכמות לידע שיש שם מצוי ראשון והוא ממציא כל נמצא`` ``סיוד היסודות`` אם אתה רוצה להעמיד איזה יסוד בעולם איזה דבר מסוים חייב שיהיה לזה יסוד אם אין יסוד אי אפשר להעמיד. ``יסוד היסודות ועמוד החכמות`` אי אפשר לחוכמה שתשען בלי הדבר הזה . אין חכמה שתתקיים בלי העמוד הזה: ``יסוד היסודות ועמוד החכמות לידע`` אתה צריך לדעת את זה ``שיש שם מצוי ראשון ממציא לכל נמצאים`` אם אין לך את היסוד הזה אתה רק פקה פקה כלאם פאדי אתה מדבר לא לעניין.
 
זה לא יש מאין..

וגם די מדהים שמתא אחד יצרו כבשה, שבתא אחד יש כל הידוע על אותו חי. איזה חוכמה עמוקה צריכה להיות באותו תא, זה מקרה? הזכרת זבוב, הידעת שבעיניים של זבוב, יש 4000 מצלמות, 4000 מצלמות מכל צד שבכל שבריר שנייה קולטות ומעבירות מידע למוח, ולא התחלתי דלבר על מערכת התעופה, החושים השונים וכו'. כל מילה שהזכרת אפשר להרחיב עליה עד כמה שהיא מורכבת ומתוכננת. "להתוכוח עם עובדות", כן, גם אני חשבתי שמדובר בעובדות, עד אותו מפץ גדול שהתחולל אצלי שגרם לי לדעת מהי אמת אמיתית שיכלית שלא משועבדת לבין אמת של יצרים וקשורה לרצונות שלך, אמת ריגשית שנוחה לך. אני אגיד לך, אם התורה לא הייתה נותנת מסגרת לאדם, כלומר אם האלוקים שברא את היקום לא היה מחייב את האדם, ולא היה לו דרישות מהאדם, אף אחד לא היה טוען שאין אלוקים, אבל בגלל שאם יש אלוקים, אז זה מחייב אותי וכנראה יש לו דרישות ממני, אז אתה יודע מה, "אין אלוקים", את מבינה? אדם שחושב שיש סתירה בין התורה לעובדות מדעיות או שהוא לא בקיא בתורת ישראל, וכשאני מדבר על תורת ישראל אני לא מדבר על מה שלומדים בבגרות בתנ"ך 2 יחידות בבית ספר , אלא על הפשט, הרמז, הסוד וכל מה שהיא מכילה, לומדים את דברי חז"ל המקובלים, רואים שאין שום סתירה בין עובדות מדעיות לתורה. מאקרו אבולוציה היא לא הוכחה. מיקרו אבולוציה אגב מוזכרת בזוהר בויקרא בצורה מסויימת. מיקרו אבולוציה זאת דוגמת העשים, מאקרו זה הסבתא של הסבתא של הסבתא שלך הייתה חיידק , זה שקר. אם תבואי מנקודת מבט אובייקטיבית אני מבטיח לך שתמצאי את האמת, אבל אם כולך מלאה דעות קדומות, אין ספק שאת האמת לא תמצאי.
 

דוד1000

New member
לסיכום

1. אין אף דת עם בורא המראה שליטה בבריאה ואומר זאת לעם לפני מתן תורה, חוץ מספר התורה. צריך שיהיה בדת בורא השולט בבריאה ניסים ברמה שהיו בעשר המכות וארבעים שנה במדבר) ואומר זאת לעם. ושיהיה לפני מתן תורה. 2. נותן התורה ידע שאין אף דת כזאת מאז בריאת העולם בכל היקום ובכל הגלקסיות, זאת ידיעה שלא היה יכול לדעת בן אדם. אפילו לפני אלף שנה. 3. זה לא הגיוני שהוא ניחש זאת, כי לא יתכן שהוא יאמר דבר שעלול להפריך לו את התורה.וגם כי אמירה זאת לא נועדה לאנשים שהיו בזמן נתינת התורה, אלא נאמרו לצורך התקופה שלנו. 4. אדם לא יכול לשכנע אנשים להחדיר ספר כזה, כי יאמרו לו תראה לנו שאתה שולט בבריאה. 5. אם התורה הוחדרה על ידי אדם, מדוע אין עוד אחד שהחדיר ספר דומה בתקופה כל כך ארוכה? הרי לפי דעתכם העולם קיים מיליארדי שנים. כל אחד היה רוצה שיחשבו שהוא ברא את העולם. ורק אחד הצליח להחדיר ספר כזה. מתוך כל האנשים בכל הדורות ידוע רק על אחד והוא ידע שאין עוד כמוהו אין סוף זמן אחורה וקדימה ובכל היקום ובכל הכוכבים. זה מראה שזה הוא. אין עוד הוכחה כזאת ברורה בכל העולם. בעוד הדתות מספרות לנו על איזה רופא אליל/ישו/בודהה ששמע את הבורא באיזה מערה - בתורה כתוב על עדות של מיליונים אשר נכחו במאורע ושמיעת השם הגדול והנורא. זה מה שלא מצאנו בשום דת אחרת, ולזה אין תקדים בהיסטוריה האנושית.
 
כתוב שראו מליונים

ואיפה כתוב? בספר אחד, שאין לו סימוכין בשום מקום אחר. מתי הספר הזה נכתב? הרבה אחרי האירועים שהוא כביכול מתאר. גם בודות כתובים דברים, וגם בפופול-וו, ומי אתה שתפסול את כתבי הקודש שמליונים מאמינים בהם ונשבעים בשמם ברחבי תבל? וישנו בכלל נראה לי כמו אל הרבה יותר חזק מהיהוה שלך - יש לו כמעט מיליארד מאמינים, ששולטים בתת-היבשת ההודית. זו לא בעיה להאמין בספר מפוברק. בשנות השלושים, סופר די גרוע בשם ה.פ. לאבקראפט כתב כמה סיפורי אימה. בחלקם מוזכר ספר-בלהות בשם נקרונומיקון, בו מתוארים כל מיני אלים חייזריים ומוזרים. היקום נברא על ידי גוש רוטט וחסר בינה בשם אזאטות', שליחו ונביאו הוא ניארלאטהוטפ בעל 1001 הצורות הנהנה לתת למין האנושי את הכלים להשמדתו-שלו (פצצת האטום ויציאת מצרים הן עבודה שלו) ומתחת למי האוקיינוס שוכנת עיר מוזרה בשם ר'ליה, בה ישן קת'ולהו האדיר, כוהן גדול לאלים החיצוניים וראש וראשון לקדמונים האדירים - אחיו למחצה של האסטור שאין לנקוב בשמו. כל הדברים הללו הם המצאה מופרכת, פרי דמיונו של סופר חולה סרטן שסבל מבעיות נפשיות רבות וששני הוריו אושפזו בבתי משוגעים. כל מה שלאבקראפט כתב, הוא כתב כסיפורי בדיון בלבד. אלא מה, שהיום תוכל למצוא אנשים שטוענים שהכל אמת לאמיתה, שיש הוכחות לקיומו של קת'ולהו האדיר בתנ"ך הקטע "לא אביט אדם עוד עם יושבי חדל" (ישעיהו לח:יא) מתייחס לאנשים שמתפללים לקת'ולהו (קת'ולהו=חדולהו=חדל) ושספר הנקרונומיקון, שמעולם לא היה ולא נברא ולא נשמע לפני שלאבקרפט ציטט ממנו בסיפוריו הזולים, הינו ספר אמיתי של חוכמת סתרים מבעיתה שקדמה למין האנושי. היום הליצנים האלה הם מיעוט שבמיעוט, אבל בני אדם הם טיפשים ואוהבים להאמין בהבלים (כמו "היה לא תהיה התנתקות") ולך תדע, אולי בעוד אלף שנה יהיו לנו יותר מאמינים בקת'ולהו ובאזאטות' מאשר ביהוה, וכמוך, גם הם יטענו שיש הוכחות כתובות שטוענות שהכל נכון. ובריאת האדם? לפי לאבקראפט ה"דברים הבכירים" - יצורים דמויי שושנת ים עם זרועות ומחושים, בראו את המין האנושי כבדיחה או כמקור מזון כבר לפני מאות מליוני שנים, ואבותינו הקדומים נאלצו להלחם בשוכני המעמקים, באנשי הנחש מואלוסיה, בוורמיסים השעירים ובמי-גו הפטרייתיים שדומים לסרטנים מעופפים, כאשר יבשות עלו ושקעו עקב תנודותיו של התולע הגדול שודא-מאאל וצאצאיו הצ'וטוניים, עד אשר העולם הפך למה שהוא כיום - באחרית הימים קת'ולהו האדיר יקיץ משנתו, והקדמונים האדירים והאנשים הסוגדים להם ישמידו את הארת וכל אשר בה, וצורת החיים היחידה שתשאר היא חיפושיות אינטיליגנטיות המכילות את תודעת הגזע האדיר של יית' שהצליח לגלות את סוד המסע בזמן. כל זה שטויות, כמובן, אבל זה "מבוסס" ו"אמיתי" כמו מה שאתה טוען. תקרא בעצמך בנקרונומיקון הקדוש באינטרנט ותראה את ההוכחות:
 

התולעת 1

New member
באתי לעשות לך סדר בראש

עברתי באיזה מערה פה בסביבה ושמעתי קול של הקב``ה מדבר ואומר לי הערב בחוג בית תפיץ בפעם הראשונה את תורת הטנדו ועכשיו אספר לך סיפורים יפים ואבטיח לכם הבטחות והכל טוב ויפה ואולי כמה, לפחות שניים אני אצוד? אח``כ אני אעשה מהם שליחים, אתן להם כסף והם יפרסמו את תורת הטנדו ואם אתם רואים כאלה ארי קרישנה שהולכים בדיזנגוף עם פעמונים תננם, תננם, תננם, תננם כל היום וגם כן מצטרפים אליהם כמה מבולבלים שאין להם מה לעשות, אז זה לא בעיה בסוף לקבץ כמה מאות ואלפים ולהמשיך את זה הלאה, זה לא בעיה, רק הבעיה שתורת ישראל לא הייתה במעמד של אחד, אלא במעמד של מיליונים ובין המיליונים היו גם ערב רב, שהם הגויים, אומות העולם שגם הם מעידים שהתורה ניתנה ע``י הקב``ה, במעמד הר סיני. ז``א הגויים מעידים עלינו שקבלנו תורה מסיני, גם נקרונומיקון טוען שקבלנו תורה מסיני, רק הוא בא אח``כ אומר שלחשו לו מאחורי ההר שזה נגמר והוא מתחיל דף חדש, אז איזה עדות יותר טובה? הא, מה אתנ אומר?
 
התורה עצמה מוכיחה שמדובר במסמך

על אנושי ולא מדבר על דילוגי אותיות, אני אגד לא ממש חסיד של הדילוגי אותיות האלה. אם מוצפנים שם דברים, אז בסדר, אבל בטח שלא צריך לבנות את כל האמונה על הדבר הזה. בנוסף, קחו כל אפשרות ואפשר להפריך אותה לוגית. אם בא אדם ואמר לפני 2000 שנה אבות אבותיכם היו באירוע המוני גדול שבו נכחו מיליונים וקיבלו תורה, עכשיו אני מביא לכם את התורה הזאת. הם יאמרו, בסדר, אבל איך יכול להיות שנכחו בו מיליונים, ורק את שמעת? ובנוסף, כתוב בספר "כי לא תשכח מפי זרעו" , והיו כמה דורות מלפני 3000 שנה שקיבלנו את התורה עד לעכשיו, זה כבר מפריך את התורה עצמה ואותו אדם לא יכתוב משהו שיפריך לו את התורה. יתרה מזאת, ההיסטוריה שלנו הייתה צריכה ללמד שבא אדם ונתן ... אבל ההיסטוריה שלנו לא אומרת את זה. בנוסף, מה שכתב דוד1000 מהווה ראייה נוספת לכך שנותן התורה הוא לא אחר מאשר בורא היקום. מלבד זאת, שאנחנו עם קשה עורף, לא קל לשכנע אותנו, תראו אנשים בשוק, בחנויות, אנחנו לא מתפתים בקלות ומאמינים לכל דבר, בניגוד לעמים אחרים, כמו הערבים שמאמינים להתגלות אלוקית למוחמד במערה, כל כך הרבה סתירות יש בדתות האחרות, הם אומרים שהאלוקים שינה את העם הנבחר שלו, ספקולציות ואפשר להמשיך לדבר על זה.
 

התולעת 1

New member
נוסיף דבר מה

אבל אני רוצה לדעת איך אני יודע שזה היצרן נתן? אז יש שלוש דרכים אחד זה בגילוי אישי שפשוט היצרן מתגלה, שתים שהוא כותב מכתב כמו שאנחנו מקבלים את המוצר לא רואים את היצרן, רואים את המכתב מה הוא כתב את ההוראות או שהוא שולח ע``י נביאים שיבואו להגיד כמו שהוא שולח טכנאי לא להפעיל את המכשיר עד שיבוא טכנאי יסביר לך אז אחריות כיפאק, בשלושת הדרכים האלה הקב``ה נגלה, 1,אחד במעמד הר סיני לעיני מליונים, עשרת הדברות הוא משמיע אנוכי ה` אלוקיך אשר הוצאתיך מארץ מצרים מבית עבדים לא יהיה לך אלהים אחרים על פני זה אומר בגוף ראשון נוכח הבורא הראשון, 2,שתים והמכתב מכתב אלוקים חרוט על הלוחות, הוא נותן את עשרת הדברות בכתב אלוקי, 3,שלוש, הוא שולח ביד עבדיו הנביאים לנבא אותם ולומר לעם שלו עד סוף הדורות מה יקרה איתם והכל כת` כאן בספרי הנביאים מראש, עברנו כבר קברת דרך עם הספר הזה 3300 שנה מאז הוצרו של העם היהודי במדבר סיני, ממעמד הר סיני, ספר הזה מלמד אותנו 3300 שנה דבר אחד לא נפל ממנו והוא עבר בכור המבחן והבדיקה של כל אומות העולם שניסו להכחיש את העם היהודי ולא עלה בידם ופה כתוב את גורלנו מתחילה ועד סוף ובאיזה תנאים ייטב לנו ובאיזה תנאים ירע לנו, כל התוכנית כתובה מראש והקב``ה אומר אתם אדונים לגורלכם, אתם תחליטו מה יהיה אתכם שיהיה לכם טוב או לא יהיה לכם טוב כמה יהיה ואיך יהיה אתם קובעים את הכל הנה ספר הספרים קחו אותו תתחילו להתנהג על פיו, תשמעו להוראות יש אחריות מלאה מס` ימיך אמלא, אבל אם לא רשעים לא יחצו ימיהם אפי` מחצית ימיהם לא, זה נכון ליחיד וזה נכון לכלל האומה וגם אם יפוצו ישראל בגלויות ואם לא וכמה תארך הגלות ומתי יכנסו וכו` וכו` הכל כת` בספר הספרים
 

גרמי 2

New member
הוכחות שהיו מיליונים.....

בלי הספר תורה. יום השואה, והאנדרטאות כמו יד ושם וכ'ו, הם הוכחה שהיתה שואה גם בעוד 1000 שנה. למה? מפני שעם שלם עושה זכר למה שקרה אם העם היהודי. כל שנה מאותו זמן שאף אדם שפוי יומר שלא היתה שואה, עושים העם היהודי זכר כמו יום השואה(זה לא ימחק גם בעוד 1000 שנה). אם עוד 100 150 שנה יבוא מכחישים ויומרו, לא היתה שואה. יבואו היהודים ויומרו אם לא היתה שואה אז לשם מה עם שלם עושה כל שנה זכר? עושים זכר למה שהיה לא עושים זכר למה שלא היה. וגם לגבי יד ושם ואנדרטאות, יומרו היהודים לשם מה מנציחים את שמות הנרציחם? לכך שלא היו נרציחם?(בציניות) עכשיו אחרי שהבנו שיום השואה ויד ושם מוכיחות שאן היתה שואה, אז אל אחת כמה וכמה התורה. חג פסח מהוא? חג לזכר יציאת מיצריים. מתי התחילו ? מין הסתם מיציאת מיצריים. זאת אוצרת שעם שלם עושה כל שנה חג לזכר יציאת מצריים, וזה בלי הספר תורה. ולא רק חג פסח שהוא יום אחד בשנה. אלה כל יהודי נזכר מיספר פעמים ביום ביציאת מיצריים. קריאת שמע, מוזכר יציאת מיצריים, ברכת המזון, מזכירים יציאת מיצריים, מניחים תפילין, רשום בהם ארבע פרשיות של יציאת מיצרים, מנשקים מזוזה, רשום במזוזה על יצאת מיצריים. וזה בלי הספר תורה. עם שלם עושה זכר לארועים שקרו. מה, עם שלם קם יום אחד ואומר בואו נעשה זכר למה שלא היה.
 

גרמי 2

New member
הוכחות שהיו מיליונים.....

בלי הספר תורה. יום השואה, והאנדרטאות כמו יד ושם וכ'ו, הם הוכחה שהיתה שואה גם בעוד 1000 שנה. למה? מפני שעם שלם עושה זכר למה שקרה אם העם היהודי. כל שנה מאותו זמן שאף אדם שפוי יומר שלא היתה שואה, עושים העם היהודי זכר כמו יום השואה(זה לא ימחק גם בעוד 1000 שנה). אם עוד 100 150 שנה יבוא מכחישים ויומרו, לא היתה שואה. יבואו היהודים ויומרו, אם לא היתה שואה אז לשם מה עם שלם עושה כל שנה זכר? עושים זכר למה שהיה, לא עושים זכר למה שלא היה. וגם לגבי יד ושם ואנדרטאות, יומרו היהודים לשם מה מנציחים את שמות הנרציחם? לכך שלא היו נרציחם?(בציניות) עכשיו אחרי שהבנו שיום השואה ויד ושם מוכיחות שאן היתה שואה, אז אל אחת כמה וכמה התורה. חג פסח מהוא? חג לזכר יציאת מיצריים. מתי התחילו ? מין הסתם מיציאת מיצריים. זאת אוצרת שעם שלם עושה כל שנה חג לזכר יציאת מצריים, וזה בלי הספר תורה. ולא רק חג פסח שהוא יום אחד בשנה. אלה כל יהודי נזכר מספר פעמים ביום ביציאת מיצריים. קריאת שמע, מוזכר יציאת מיצריים, ברכת המזון, מזכירים יציאת מיצריים, מניחים תפילין, רשום בהם ארבע פרשיות של יציאת מיצרים, מנשקים מזוזה, רשום במזוזה על יצאת מיצריים. וזה בלי הספר תורה. עם שלם עושה זכר לארועים שקרו. מה, עם שלם קם יום אחד ואומר בואו נעשה זכר למה שלא היה.
 

גרמי 2

New member
הוכחה למה התורה שאצלנו היא האמת.

מעמד הר סיני: מיליונים שומעים את הקה"ב אומר בעשרת הדיברות. "אנוכי השם אלוקיך אשר הוציתך מארץ מיצרים, לא יהיה לך אלוקים אחרים על פני." עכשיו צריך להבין דבר כזה. כולם אומרים ש ה' קיים, זה אין וויכוח. וכולם מודים שהיהדות היא הדת הראשונה, ושניתנה למשה רבנו ע"י הקב"ה. זה אין וויכוח. פשוט הנוצרים קוראים לו GAD והמוסלאמים קוראים לו אאלה. עכשיו, הנוצרים אומרים, ש ה' זרק אותנו,(היהודים) ועכשיו הם התורה. איך? הם אומרים שישו קיבל את הברית החדשה מ ה'. איך הוא קיבל אותה ? אף אחד לא היה בזמן שהוא קיבל אותה! הוא סיפר לשליחים והם האמינו לו. אחר כך בה מוחמד. הוא נתן ליהודי לכתוב את הקוראן ואחר כך רצח אותו. סיכום: ישו קיבל במעמד של יחיד, מוחמד קיבל במעמד של יחיד. ואנחנו קיבלנו במעמד של מיליונים. עכשיו. אם הקב"ה באמת החליט שהוא זורק אותנו. מה היה צריך לקרות? אם בפעם הראשונה הוא נתן תורה במעמד של מיליונים, והוא רוצה נגיד לשנות את הבחיר ולבחור בישו. מה שהיה צריך לקרות זה, מתן תורה לעיני מיליונים, ולא בלי שאף אחד רואה.
 

דוד1000

New member
אין בדתות שהצגת סיפור של ניסים

בס"ד שמראים שליטה. "ואיפה כתוב? בספר אחד, שאין לו סימוכין בשום מקום אחר." ת. http://community.walla.co.il/?w=/503/1391/10435210 ראיה לכך שיש בורא ניתן לראות לא רק ממעמד הר סיני. אלא גם מנס פורים ונס חנוכה. וכן מאנשים שחזור בתשובה. בכל המקרים הללו יש עדויות שבורא העולם עשה נסים. http://www.daat.ac.il/daat/mahshevt/haramban-2.htm באמיתות מסירת התורה. בתורה נאמר שהתורה נכתבה על ידי משה רבינו מפי הקב"ה, וניתנה לעם ישראל במעמד הר סיני. אם נתבונן נראה שאין שום אפשרות לטעון שהתורה נכתבה ו"הושתלה" על ידי גורם אחר בתקופה אחרת בהיסטוריה, ושהוא הצליח לשכנע את עם ישראל לקבל ולקיים את התורה. אלא התורה נכתבה וניתנה אך ורק בתקופת משה רבינו ובמעמד הר סיני וכפי שמתואר בתורה. א. אם נאמר ח"ו שעזרא הסופר למשל, או המלך יאשיהו, הופיעו אלף שנים לאחר תאריך ההתגלות במעמד הר סיני הכתוב בתורה, והגישו לעם היהודי את התורה. לא יתכן שיקבלו עם ישראל את הסיפורים של עזרא וזאת מהסיבות הבאות: 1) העם היה שואל: "עזרא, מנין הבאת את זה?". אם עזרא יאמר: "קבלתי אותה היום וכתבתיה", מיד יאמרו לו הן בתורה כתוב (דברים לא,ט): "ויכתוב משה את התורה הזאת...". הרי משה כתבה מזמן, ואיך אתה טוען שאתה כתבת....! 2) אם עזרא היה אומר: "קראו את זה. כתוב כאן שאלוקים נתן את התורה הזאת לאומה כולה בהר סיני לפני אלף שנים". כעת היה העם היהודי שואל: "היכן היתה התורה הזאת אתמול? איך יתכן שלא ראינו אותה קודם לכן? מדוע אבותינו ואבות אבותינו לא ספרו לנו מעולם עליה?". מה היה עזרא עונה? אם עזרא היה מספר: שאכן התורה נכתבה אלף שנים קודם לכן, אך התורה אבדה, והוא גילה אותה. היו אומרים לו: ראשית, כיצד יתכן שאירוע מרעיש ארץ כזה, כהתגלות אלוקים לאומה שלימה, ישכח??? ושנית, לא רק שבלתי אפשרי שדת ואומה תשכח את חווית היסוד שלה, אלא בתורה עצמה שהוא מגיש להם כתוב שהתורה לא תשכח לעולם!!! שנאמר: "והיה כי תמצאן אותו רעות רבות וצרות, וענתה השירה הזאת לפניו לעד, כי לא תשכח מפי זרעו" (דברים לא,כא). אם באמת התורה נשכחה, היתה בכך הכחשת הטענה של כתיבה אלוקית. אם אלוקים כתב את התורה איך יתכן שקביעותיו הוכחו כשקר? ודאי לא היו מקבלים אותה, ולא היתה הופכת להיסטוריה מקובלת.את ההמשך נא לקרוא בקישור זה. http://haemet.net/Amitut/Sinai/A4.HTM פורים. בסוף מגילת אסתר כתוב כך **** ויכתוב מורדכי***, את הדברים האלה; וישלח ספרים אל כל היהודים, אשר בכל מדינות המלך אחשוורוש--הקרובים, והרחוקים. לקיים, עליהם--להיות עושים את יום ארבעה עשר לחודש אדר, ואת יום חמישה עשר בו: בכל שנה, ושנה. הימים, אשר נחו בהם היהודים מאויביהם, והחודש אשר נהפך להם מיגון לשמחה, .... משתה ושמחה, ... וקיבל, היהודים, את אשר החלו, לעשות; ואת אשר כתב מרדכי, אליהם. כי המן ...., צורר כל היהודים--חשב על היהודים, לאבדם; והפיל פור הוא הגורל, להומם ולאבדם. ובבואה, לפני המלך--אמר עם הספר, ישוב מחשבתו הרעה אשר חשב על היהודים על ראשו; ותלו אתו ואת בניו, על העץ. ... וישלח ספרים אל כל היהודים, אל שבע ועשרים ומאה מדינה--מלכות, אחשוורוש: ....וכאשר קיימו על נפשם, ועל זרעם: דברי הצומות, וזעקתם. ומאמר אסתר--קיים, דברי הפורים האלה; ונכתב, בספר. עד כאן המגילה מאחר וכתוב במגילה נוסח כזה, כלומר כתוב : " וישלח ספרים אל כל היהודים, אל שבע ועשרים ומאה... " אני טוען שבן שמקבל מאביו את סיפור המגילה בפעם הראשונה שהופצה, יבדוק אם יש את סיפור המגילה ליתר היהודים והוא יברר אם היה נס פורים, ואם הוא לא יראה שאחרים יודעים על כך, הוא לא יקבל מאביו את הסיפור כסיפור אמיתי ולא יעביר לדורות אחריו את הסיפור הזה. ומאחר ואנו קבלנו מאבותינו את המגילה, אנחנו חייבים להבין ולקבל שהיא אמיתית וכל מה שקרה במגילה אמת. במגילה כתוב שהייתה גזרה להשמיד את היהודים . וכתוב במגילה שגזרה זו התבטלה בדרך נס לאחר שהיהודים זעקו תפלה לקדוש ברוך. מכאן גם ראיה שהיהודים ידעו על בורא העולם בתקופתם של עזרא ונחמיה כי הם היו באותו דור, לכן גם לא יתכן שעזרא הסופר כתב את התורה. גם יש מסיפור המגילה ראיה שיש השגחה פרטית ושבורא העולם עוזר למי שמתפלל. לא יתכן שהיהודים התחילו לקיים מצוות לזכר המאורע יותר מאוחר. כי הם יבדקו שהמאורע לא קיים. גם לא יתכן שהוא יאמר להם שהמאורע היה לפני הרבה זמן ונשכח כי הם יאמרו איך זה שלא קיבלנו מאבותינו על הסיפור הזה שהרי כתוב ציווי לעשות כל שנה חג לזכר המאורע. גם לא יכול להיות שהייתה מגילה שונתה מהמגילה שיש בידינו כיום, זה לא הגיוני שהמגילה המקורית תאבד והמגילה המזויפת תעבור. מסקנה: אין שום אפשרות שמישהו הצליח ל"השתיל" את המגילה בתקופה מאוחרת יותר ממה שמסורת היהדות טוענת, וממילא ברור שהתורה נכתבה בזמן המאורעות, וניתנה לאנשים שהיו וחוו את המאורעות שהם העדים המקוריים. להלן תשובה מהרב יעקב סגל בנושא: בס"ד לר' דוד היקר, שלום וברכה יש הרבה הוכחות של חוקרים "מדעיים" שמי שכתב את מגילת אסתר היה נוכח במקום באותו הזמן, וודאי לא מאות שנים אחרי זה, בזמן החשמונאים, שלא היתה בכלל קיימת מלכות פרס, ונכתוב חלק מהוכחות אלו: יש ב165 המילים שבה 60 מילים ייחודיות בפרסית [כגון: פרתמים, אחשדרפנים, דת, פתגם וכדומה], שרק בספר עזרא, שאופי לשונה דומה לשל מגילת אסתר, יש מספר דומה של מילים פרסיות, למרות שהוא מכיל 700 מילים!
 

דוד1000

New member
המשך.

המחבר הכיר יפה את כל פרטי החצר על בניניו וסידוריו השונים, שרק חפירות במאה שנים האחרונות בשושן אישרו את המימצאים במדוייק מדהים! עיין ספר קדמוניות מר' אהרון מרקוס פרק ו', ובמחברת החטיטות והחקיקות לר"ז יעבץ, ובספר ש ד"ר ימפל, וב"מקרא ומסורה" לר"ר מרגליות פרק ח' [שם מבאר בדיוק מדהים מדוע כתוב לפעמים "שושן הבירה" ולפעמים "שושן", ע"פ במבנה המדוייק של העיר והארמון שהיה שם, עי"ש!]. ובפתיחה ל"דורות הראשונים" של רי"א הלוי בסוף הספר בפרק "על דבר מגילת אסתר, בו מבאר ומוכיח היאך רוב המגילה נכתב ע"י מרדכי ואסתר, עם תוספות בדור אחריזה של אנשי כנסת הגדולה. ימי הפורים נזכרו בספר חשמונאים ב' ט' כימים טובים שכבר נוהגים אותם מימי קדם, למרות שספר חשמונאים ודאי נכתב בימי מלכי החשמונאים. גם נזכרו כימי שמחה במגילת תענית הקדומה [פרק י"ב], ונתייחדה למאורע זה מסכת מיוחדת, מסכת מגילה, ובה הלכות מפורטות היאך לקרוא את המגילה, וודאי באו להם לתנאים מאבות אבותיהם מגילות עתיקות עוד מזמן חתימת כתבי הקודש שהיתה רק כמה עשרות שנים לאחר זמן מרדכי ואסתר. וודאי לא יכלו "להשתיל" בעם פתאום איזה חג ללא מסורת מדוייקת ובדוקה ואקטואלית!. עד כאן. חנוכה. המאבק ביוון - אז והיום http://www.kipa.co.il/jew/show.asp?id=2200 פירוט אודות קרב אמאוס - 165 לפנה"ס בקרב זה, גילה יהודה המכבי את כשרונו הצבאי. יהודה וצבאו (כ-3,000 חיילים) התמודדו הפעם מול שלושה מצביאים סוריים (ניקנור, גאורגיוס ותלמי בן-דורימיס). הצבא הסורי (שמנה 40 אלף חיילים) http://www.sikumim.co.il/sikumim/grade10/history2.htm "ומקץ שנה אסף (ליסיאס) לגדודים ששים אלף איש בחור וחמשת אלפים פרשים להלחם אותם. ויבואו ייהודה, ויחנו בבית צור, ויפגשם יהודה כעשרת אלפים איש... ויחגרו ויפלו ממחנה ליסיאס כחמשת אלפים איש ויפלו לפניהם. וכראות ליסיאס את המכה אשר היתה בצבאו... ויסע לאנטיוכיה וירב לאסוף חיל שכירים לעלות עוד פעם ליהודה. ויהודה אמר לאחיו הנה נגפו אויבינו נעלה לטהר את המקדש ולחנכו. ויקהל כל המחנה ויעלו הר ציון" (חש"א, ד, 37-28). באמצע הדף הזה. http://www.daat.ac.il/daat/kitveyet/mahanaim/kanel1-2.htm אתה רואה שהמכבים נלחמו מעטים מול רבים עבור קיום תורה ומצוות. ונצחו ונעשה להם נס. ומאז חוגגים היהודים חג חנוכה לזכר הנס. נס חנוכה היה 160 שנה לפני הספירה. התלמוד ובו מצוין הנס נכתב 100 שנה לאחר הספירה. כלומר יש הפרש של 260 שנה. תסביר איך אפשר לפרסם ספר (תלמוד בבלי מסכת שבת דף כא' עמוד ב') שבו כתוב כך: דתנו רבנןבכ"ה בכסליו יומי דחנוכה תמניא אינון, ימי החנוכה שמונה הם דלא למספד בהון ודלא להתענות בהון. שאין להספיד בהם, ואין להתענות בהם. שכשנכנסו יוונים להיכל, טמאו כל השמנים שבהיכל.וכשגברה מלכות בית חשמונאי ונצחום,בדקו ולא מצאו אלא פך אחד של שמן,שהיה מונח בחותמו של כהן גדול, ולא היה בו אלא להדליק יום אחד. נעשה בו נס והדליקו ממנו שמונה ימים. לשנה אחרת קבעום ועשאום ימים טובים בהלל והודאה. (לקרוא הלל ולומר על הניסים) http://www.daat.ac.il/daat/gola/hodesh/hodesh12.htm http://www.shofar.net/site/ARDetile.asp?id=5532&codeStat= אם למקבלי ספר זה לא היה ידעו מצוות הדלקת נרות חנוכה ונס חנוכה הם לא יקבלו ספר זה כספר אמיתי ולא יסכימו לעשות כל מה שכתוב בו. http://www.tora.us.fm/tnk1/ktuv/mgilot/tklt_avrhm_purim_wxnuka.html http://www.arachim.co.il/Articles/Article.asp?ArticleID=1434&CategoryID=119 http://www.arachim.co.il/Articles/Article.asp?ArticleID=876&CategoryID=119 וכן יש ראיות מעדויות של חוזרים בתשובה המספרים על נסים שהראה להם בורא העולם בעקבות כך. סיפורים של חוזרים בתשובה: http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=810514 http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=19897&blogcode=270997 http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-815-155-2415137,00.html
 

דוד1000

New member
המשך

"גם בודות כתובים דברים" ת. אין שם סיפור על שליטה בבריאה ובטבע לעיני עם. לפי המידע שבתורה נגלה הא-ל במעמד הר סיני לכל העם - אנשים, נשים וטף - ודבר עמהם, "וכל העם רואים את הקולות... אתם ראיתם כי מן השמיים דברתי עמכם..." (שמות, כ' 14-20) "והנה אנוכי בא אליך בעב הענן, בעבור ישמע העם בדברי עמך" (שם, י"ט 9.) במעמד זה נכחו אף זרים רבים - כל הערב רב המצרי. כל אומות העולם של אז ידעו ופחדו. שינויים רבים חלו בטבע הפיזי של העולם כולו, "ארץ רעשה, גם שמים נטפו, גם עבים נטפו מים" (שופטים ה', 4 ותהילים, ס"ח 9.) ולבסוף - התגלות זו חזרה פעמים רבות במשך ארבעים השנים במדבר. מתן התורה לא הסתכם רק בהענקת עשרת הדברות החקוקות על שני הלוחות. כל שאר הפרשיות - הכוללות את תרי"ג המצוות - נתנו ישירות מפי ה', מדי פעם בפעם, כשה' מופיע באהל מועד במקומות חנייתו השונים, ומוסר כל פעם דין חדש. - את זוכרת אם יש בתורה דיווחים גם על סוג אחר של התגלויות, נוסף להתגלות הא-ל המדבר והמצווה? גילויים של נוכחות - ודאי. לבני ישראל סופקו הוכחות וודאיות רבות לנוכחות האלוקית, ולשייכותה אליהם. שער בנפשך מליוני אנשים משועבדים בעבודת פרך במשך מאתיים ועשר שנים, המאמינים בא-ל שאליו - ורק אליו - הם פונים בשועת חינונים להצלה, "ויזעקו ותעל שועתם אל האלוקים". עם תחינתם זו נוחתת לפתע על העם המשעבד עשר מכות. כל אחת חמורה וקשה מקודמתה. כל מכה מופיעה שלא לפי חוקי הטבע ונוהליו. לפני הופעת כל מכה מודיע משה מראש שהיא תופיע וקובע את המועד המדויק ואת התיאור המפורט של הקטסטרופה העומדת להתרחש. הכל קורה לפי ההנחיות המוקדמות שמשה קבע. גם היעלמותה של כל מגיפה כזו מתרחשת בדיוק בזמן שמשה קבע - לפי הזמנת פרעה ("התפאר עלי, למתי...") - ובצורה שמשה הודיע. די בפרטים אלו כדי לדחות כל מחשבה על תזמון מוצלח של איסטרטג, או איש מדע חיזוי תופעות הטבע, וכדומה. בהתאם לתחזית שנקבעה מראש מורשים המשועבדים לצאת מעבדות לחירות, אחרי המכה העשירית. תופעה זו בלבד מספיקה לוודא את מציאותו של א-ל לאומי כל יכול המשגיח על עמו, מטפל בצרותיו ונענה לפניותיו. שכן יציאת ישראל ממצרים - בצורה בה אירעה - הינה תופעה חד פעמית בתולדות האנושות, בהן עד עתה שוחררו עבדים רק ע"י מרידה והתגברות המלחמה, או כשעם כובש עוזב את הארץ שכבש, מרצונו, או ע"פי החלטת או"ם (כמו שקרה לבריטים כאן, לפני קום המדינה). אך "שאל נא לימים הראשונים אשר היו לפניך, למן היום אשר ברא אלוקים אדם על הארץ... הנהיה כדבר הגדול הזה, או הנשמע כמוהו... הנסה אלוקים (כלשהו) לבוא לקחת לו גוי מקרב גוי במסות, באותות ובמופתים... ככל אשר עשה לכם ה' אלוקיכם במצרים לעיניך"- (דברים ד' 32-34.) תאר לך עם העומד על גדת ים סוף, לקראתו מתקרבים כל סוס פרעה ורכבו הבאים להורגו, ואין מוצא להינצל. בייאושו פונה העם אל אלוקיו, והנה - אחר קריאה זו משתנים סדרי הטבע לחלוטין: הים נבקע ומימיו נערמים כשתי חומות מוצקות, קרקעיתו מתיבשת ונוצקת תוך שניות לכביש, עליו מדשדשים כל המוני העם עד לגדה השניה. ולפתע - בתזמון מדויק ומפליא - ברגע בו עלתה מן הים הרגל היהודית האחרונה בעוד הצבא המצרי נמצא בלב הים בעקבותם, חוזר הטבע לנוהגו הקבוע, חומות המים נופלות, הים זורם בכיוון הטבעי, ואי שם בקרקעיתו צולל צבא סדיר אדיר, על כל ציודו. העם נודד ארבעים שנה במדבר. כיצד משקים מליונים במקום צחיח זה לאורך שנים כה רבות- העם מבקש מים ולפתע מופיעה לידו באר, המתגלגלת עמו לאורך כל הדרך, ארבעים שנה. לפני כן הם הגיעו למעין טבעי במדבר שמימיו היו מרים, ולא יכלו לשתותם. הם פונים לה' ומקבלים הוראה: קחו פיסת עץ זו, השליכו למעין - וימתקו המים. כך היו פני הדברים גם באשר למזונם. מדי בוקר מופיעה על הארץ, בכל מקום חדש בו מתמקם העם בחנייתו בנדודיו, שכבת טל, מעליה שכבת המזון המיוחד - "מן" - ומעליה עוד שכבת טל. ה"כריך" הזה מחזיק מעמד רק זמן קצר, ובזרוח השמש נמס האוכל ונעלם. מדי בוקר העם יוצא לאסוף מן, ולמרבית הפלא כמות המזון הנצברת אינה תלויה במאמצים שכל אחד השקיע, לפי כוחו, באיסוף המן כי אם במספר הנפשות במשפחה. לכל אחד יש "עומר לגולגולת מספר נפשותיכם... ולא העדיף המרבה, והממעיט לא החסיר" (שמות ט"ז 17-18.) למרות הבטחתו של משה שנס זה יתמיד, ושעל כן אין צורך להותיר אוכל למחר, יש אנשים שקשה להם לסמוך על כך, הם משאירים קצת למחר - והאוכל מתליע ומתקלקל. ביום שישי מודיע ה': לאסוף גם עבור מחר - יום השבת - בו לא יופיע המן. הפעם האוכל מחזיק מעמד שתי יממות, ולא מתליע בשבת. בשבוע הראשון היו שחשבו שאם המן הפסיק, ודאי כבר לא יתחדש, והותירו אוכל ליום א'. ביום א' בבוקר - האוכל התליע. וכך חוזר חלילה ארבעים שנה. עמוד ענן סוכך עליהם יומיום, לאורך כל היום, ונודד עמהם כשהוא מצל מפני החמה ומגן מפני הגשמים. עם רדת החשיכה תופס את מקומו עמוד האש המאיר בלילה, וחוזר חלילה. בגדיהם לא זו בלבד שאינם מתבלים במשך ארבעים שנה, כי אם גדלים עמהם. אם נניח שהחליפו ביניהם בגדים, ושבתנאי הלחות במדבר האריגים לא מתבלים, מה נאמר על נעליים שצועדים עמהן בחולות ארבעים שנה ואינם מתבלות, ועל רגליים שאינן מתיבלות- הרשימה ארוכה ומפורטת בחומש, ואינך זקוק שאספר לך על כך. מכל מקום, לאורך שנים רבות, חשו, חזו וחוו המוני בני ישראל גילוי אלוקי להמונים - בדבור, בשמיעה, ובראיית דאגתו להם - גילוי החוזר ונשנה פעמים רבות ומפורסם בעולם http://www.netaim.co.il/katavot/begova/pbegova152.asp מדובר בתורה על שש מאות אלף איש גברים ביחד עם הנשים והילדים מגיעים למליוני אנשים. "וגם בפופול-וו, ומי אתה שתפסול את כתבי הקודש שמליונים מאמינים בהם ונשבעים בשמם ברחבי תבל?" ת. אין שם סיפור על שליטה בבריאה ובטבע לעיני עם. זו לא בעיה להאמין בספר מפוברק. ת. אם זה לא בעיה מדוע אין סיפור דומה?
 

eyalmel

New member
הנוצרים טוענים

שאת הנס של הלחם והדגים ישו עשה לפני אלפי אנשים.
 

גרמי 2

New member
שאלה?

אייך יכול להיות שנוצרים חיים כמו גוף האדם, בצורה אקראית ובמקרה? לפי מה שאני יודע ההסתברות של היווצרות אקראית של מולקולת D.N.A אחת היא 0.0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 התוכלו להסביר לי?
 
למעלה