רוצה לספר משהו שקרה לי היום (הזמנת אוכל)

Liliumit

New member
אויש מנגנוני ההגנה האלה..

בדיוק לפני המבחן שעוסק כולו בזה.. אויש זה רודף אותי.
מסכימה איתך לגבי הפיסקה הראשונה אבל לא דיברתי כאן על חלוקה צודקת של טיפים..
אני חושבת שכשלא נותנים טיפ במטרה "לפגוע" בשחיתות הזאת של כל תעשיית המלצרים והטיפים זה טיפשי. זה לא פוגע באף אחד מלבד במלצר שעשה את עבודתו נאמנה.
אז כן, לדעתי אתה טועה..
 

WiNK3991

New member
שריד טיפשי של גינוני נימוסים ותרבות אירופאים

המנהג הזה נוצר באירופה כדרכם של האצילים והעשירים להפגין את עושרם, ומאז חלחל אט-אט גם לשכבות הבינוניות.

הנה ההגיון הפשוט:
השליח כשמו כן הוא, תפקידו להיות זה שמעביר דברים בין אדם אחד לאחר. במקרה שלנו בין מוכר ולקוח. המעסיק של השליח הוא בעל המסעדה, בינו ובין השליח יש חוזה והשליח מודע היטב לתנאי העסקתו ולתמורה שמציע לו המעסיק. מכיוון שהמעסיק לא מעוניין בהפסדים הוא מתמחר את המנות שלו כך שהן כוללות את עלויות המשלוח, או כדמי משלוח נפרדים. בין כה ובין כה החלק הזה בתמחור מגיע כשכר לשליח.
אם השכר אינו נאה השליח אז שיואיל בטובו להיתפטר.

התוצאה של כל המנהגים המטומטמים האלה היא שבעלי העסקים עושים כסף על חשבון הצרכנים.

אותו הכלל תקף לגבי נותני שירות פרונטלי
 
למעלה