רוצים להיות תסריטאים ליום אחד?

yariv444

New member
עדי,איכס..

הסוף שלך בקיצור: סוזן נשלחת לאש הגיהנום ולינטום חיים בגן עדן עם דובוני אכפת לי ועננים ורודים
 

adii1201

New member
אני לא דיברתי על גיהנום../images/Emo12.gif

אבל וואלה, זה אחלה סוף
 

yariv444

New member
../images/Emo207.gif שאלה שמטרידה אותי לגבי הילדים של לינט

איך זה שבעונה הראשונה התאומים ופארקר נראים בערך באותו גיל ובעונות המתקדמות הם גדלו והוא נשאר ילד בן שתיים?
 

adii1201

New member
שאלה יפה. אין לנו תשובה מעבר לעובדה

שהם לא מצאו שחקנים יותר טובים
רק חבל שאתה מנצל"ש שרשור פעילות תחרותית
 
התסריט שלי.. דברים אינם כפי שהם נראים..

בגדול אותו רעיון של מסיבה שכונתית לרגל חזרתה של סוזן, אבל עם כמה שינויים: רנה נפגשת עם טום, כאשר נותנים לצופים לחשוב שהיא הולכת לפתות אותו, משפחה חדשה מגיעה לשכונה- מכרים ותיקים של פול ואליס- רמז לכך שבעונה הבאה תתברר סוף סוף הסיבה להתאבדות של אליס. בסוף הפרק: שומעים את אליס אומרת: כן... בדיוק כמו בארץ הפלאות (רמז עבה לגבי אליס), דברים אינם תמיד כפי שהם נראים: ואז רואים את רנה מנסה לשכנע את טום לחזור ללינט, ובכך מפצה על הבגידה שלה מלפני 20 שנה אח"כ התמונה עוברת לפול, ורואים שרנה מסתכלת עליו מהחלון בצורה רומנטית
 

nk29

New member
הרעיון שלי לתסריט סיום עונה 7.

לינט וטום נוסעים לחופשה כדי להבין איפה טעו. בדרך הם עוברים ליד בית יתומים ולינט אומרת לטום שהיא דואגת לילדים. טום מבטל את הדאגות ואומר שהכל בסדר, פארקר פרסטון ופורטר דואגים לעצמם, ופני כבר גדולה ויכולה לדאוג לתינוקת למשך סופשבוע אחד. סוזן משתחררת הביתה אחרי פרשת העוגיות עם הרעל. ובבית פלישיה טילמן מחכה לה במטבח עם סכין שלוף וג'ולי יושבת על הכיסא וקשורה בידיה ורגליה - וסמרטוט בפה. היא מנסה לאותת לסוזן לא להתקרב - אבל מאוחר מדי. סוזן פותחת את הדלת, נכנסת ורואה את המחזה - וזועקת באימה. פלישיה צורחת על סוזן שהיא הפלילה אותה ושעכשיו בגלל שלה אין חיים - גם לסוזן לא יהיו חיים, וכמו שהיא איבדה אדם יקר - גם סוזן תאבד את ג'ולי, בין שתרצה או לא תרצה. הבלש צ'אק עובר באותו זמן בחוץ, ושומע צעקות מהבית. הוא מחליט להציץ - ורואה את פלישיה מאיימת על סוזן - ומחליטלהתגנב מהדלת האחורית כדי להפתיע את פלישיה. הוא נכנס מהדלת בשקט והצעקות עדיין ממשיכות - סוזן מצטדקת ואומרת שהיא לא אשמה, ופלישיה באלגנטיות מפנה את אש האשמה לכיוונה. ברגע הנכון הוא נכנס למטבח וצועק לפלישיה שהוא חמוש ושלא תזוז. היא מחייכת את החיוך מסתיר הסוד שלה ואומרת לו: "ואיך אתה יודע שגם אני לא חמושה?" "הוא שואל אותה: את רוצה שאני אבדוק? אני אבדוק" וניגש לעשות בדיקת גופנית. ברגע שהוא ניגש לעשות את הבדיקה ושבריר שניה של חוסר ערנות - וזה מספיק לה - היא משליכה את הסכין לכיוון החזה שלו. שותת דם הוא נופל על הרצפה והיא נעמדת מעליו ואומרת לו: "תמיד העדפתי סכינים" סוזן בהלם משחררת בינתיים את ג'ולי והן בורחות. פול יאנג שבדיוק רצה להגיע ולהשלים עם סוזן - ועכשיו רואה אותה בורחת מתייפחת מהבית שלה - לא מבין על מה המהומה - ונכנס גם הוא לבית של סוזן. פלישיה בינתיים לקחה את האקדח מצ'אק וברגע שפול נכנס ורואה אותה הוא אומר: "פלישיה, מה לעזאזל?..." בוווום!!!!!!!!!!!!!!! פלישיה יורה בו ואומרת לו עם שנאה תהומית: "זה בשביל הנשים האהובות שלקחת לי! מרתה ובת'!!! זה בשבילכן!!!!!" ועושה וידוא הריגה. רואים את פלישיה מסתכלת על המצב רגע אחרי. היא מבינה מה עשתה. היא מסתכלת על האקדח ומבינה שנותרו שם לפחות שתי יריות. המצלמה מתרחקת יש לונג שוט - רואים רק את הבית מהרחוב. אז נשמעת היריה המבשרת על מותה של הלביאה הזקנה פלישיה טילמן. גבי מוטרדת כי היא מרגישה שלאחרונה מישהו עוקב אחריה. היא כל פעם רואה מישהו עומד עם מעיל גשם בפינת הרחוב בכל פעם שהיא עם הילדות. "קרלוס, דבר כזה עוד לא קרה לי!" היא מתלוננת ערב אחד כשהם עולים לישון. "אני מתחילה לראות דברים. לדמיין אנשים. יכול להיות שאני סתם מדמיינת?" "גבי, את תמיד מפנטזת שאת רואה גברים" קרלוס צוחק עליה. "זה מה שחשוב לך, גברים ובגדים". "לא נכון!"גבי אומרת. הם לא שמו לב לגבר לבוש המעיל שהביט לעבר הבית שלהם וחמק לעבר הצללים. בוקר. לוקחים את סיליה וחואניטה לבית הספר, וגבי חוזרת לעיסוקיה הרגילים. הויכוח היומיומי עולה - מי יאסוף את הבנות. והוחלט - גבי. בצהרים סיליה יוצאת ורכב מסחרי בצבע בז' עם חלונות כהים עומד בחנית בית הספר ולידו אדם לא מוכר. "שלום סיליה, אני סבא שלך. שלחו אותי לאסוף אותך היום מבית הספר. את מכירה אותי?" סיליה מנידה בראשה לשלילה ולא מוציאה מילה. "את יודעת איך קוראים לי?" סיליה מנידה בראשה לשלילה ולא מציאה מילה. את מדברת? סיליה מנידה בראשה לשלילה ולא מוציאה מילה הזר ממלמל מצוין... סיליה מתחילה ללכת לכיוון הזר, מתחילה להשתכנע שהוא מישהו טוב, מוכר כשהוא מתקרב אליה ומתחיל לאחוז בידה ולגרור אותה לרכב. באותו רגע המצלמה עוברת לקרלוס שנמצא ברכב שלו - מדבר וצועק על גבי על זה ששכחה לאסוף את הבנות - שוב. "למה לא אספת אותן? דבר אחד ביקשתי ממך לעשות! אחד!!!! אני צריך לעזוב ישיבת מנהלים כי את באמצע סייל בקניון?" טורק את הנייד בכעס ומגיע בחריקת צמיגים לחנית בית הספר. חואניטה מחכה בחוץ ליד מסחרית גדולה, ולא מבינה איפה סיליה. היינו צריכות להפגש פה כדי שאמא תאסוף אותנו. אין לי מושג איפה היא. פתאם הם שומעים צלצול טלפון. זה הצלצול של הנייד של סיליה! היא בקושי משתמשת בו. אבא אני חושבת שזה בא מפה! היא אומרת ומצביעה על המסחרית הגדולה. קרלוס פותח את תא המטען של הרכב שלו, ומוציא מחבט בייסבול. הוא ניגש לחלון הרכב המסחרי ומנפץ אותו - ושם נימצאת סיליה מסוממת עם סם הרדמה חזק, בקושי מפקדת ובקושי זזה. היא רואה את אבא שלה וקרלוס מחחיך אליה שתדע שהוא מציל אותה והיא אומרת בלחש "אבא.." ונרדמת עם חיוך. קרלוס מרסק את החלון האחורי ומגיע לידית הפנימית של הרכב - פותח את הדלת מבפנים ומוציא את סיליה מהרכב. תוך כדי זה - גם גבי מגיעה לתחומי בית הספר. חואניטה שלחה לה הודעה:"אמא בואי דחוף לבית הספר. סיליה מדברת." גבי מחנה את הרכב, יוצאת וניגשת לרכב המסחרי. מתוך השיחים יוצא האיש במעיל הגשם. "גבריאל. הזמן עשה לך רק טוב!" "אלחנדרו. חשבתי שאתה מת. כולם חשבו שאתה מת. מה אתה רוצה? אני רוצה שנפתח דף חדש, גבריאל. גבי כועסת: כן? אז קודם כל תסביר לי למה אנסת אותי בגיל 15? איזה מין בנאדם חולני עושה את זה לבת שלו? ועכשיו אתה בא ומנסה לחטוף את הנכדה שלך? דף חלק? קרלוס השכיב את סיליה ברכב וניגש להתיצב לצד גבי. "אם תראה את הפרצוף שלך שוב באזור הזה - אני אדאג אישית שיהיה לך ניתוח שלא יזהו אותך אח"כ." אלחנדרו מסתכל ושוב בוחן במבטו את גבי, ופונה בצעדים קטנים ללכת, לברוח. גבי בלהט הרגע לוקחת את המחבט מידיו של קרלוס רצה ומכה את אלחנדרו בראשו. הוא נופל מעולף על המדרכה. לינט וטום מנסים לגשר על הפערים שנוצרו, ונחים בחופשה. הם יוצאים לבלות כשפתאם מהמזוודה נופלת תמונה ישנה של טום מחבק את רנה. מה זה? לינט שואלת זה ישן, זה לא רלוונטי טום אומר. התמונה צולמה לפני 10 שנים, טום - אנחנו כבר היינו נשואים כשזה צולם! טום מתחיל להתפתל ולגמגם שטויות בסטייל של "הפלילו אותי" "זה לא אני" ועוד שטויות כאלו. לינט מתחילה לארוז בזמן שהוא אומר את התירוצים ולוקחת את הדברים ואומרת לו שהיא תהנה מסוף השבוע שלה - שהוא יחשוב על מה שעשה. לינט יוצאת מהחדר בכעס וטורקת את הדלת. טום אכול אשמה - יורד לפאב שנמצא קרוב למלון, מזמין בירה וחושב מאיפה הגיעה התמונה למזוודה. עוד הוא מהרהר - ובחורה יפהפיה מתישבת לידו. "למה אתה כל כך עצוב?" היא שואלת. אישתי חושדת שאני בוגד בה. "וזה נכון?" היא שואלת. טום מחייך ועונה לה: "איתך לא איכפת לי לבגוד בה" היא מציגה את עצמה כסנדי, והוא מציע לקנות לה שתיה. היא לא מתנגדת, והשיחה קולחת, ומתקדמת לעבר החדר, ובשלב מסוים האלכוהול עולה והבגדים יורדים, כשלפתע - קרקוש מפתחות. לינט חזרה לחדר.. המצלמה מתמקדת לשניה בדלת. סוף סצנה. ברי מנסה לטפח את הזוגיות עם צ'אק. לראשונה מזה זמן רב יש לה זוגיות טובה שהיא מאמינה שיש לה עתיד. היא יודעת שלבחור הזה יש מקצוע מכובד -זה לא איזה בחור שצובע קירות ונראה כמו פושע. כאן זה בלש. זה מקצוע מכובד ואיכותי. אבל משהו מעיב על השמחה שלה. אנדרו מתנהג מוזר מאד לאחרונה, כאילו הוא מרחיק את כולם ממנו. אפילו השיחות של הפסיכולוג שלה לא עזרו כדי לגשר בינה לבינו. ומשהו מפריע לה עם צ'אק. על הנייר - הוא עדיין נשוי. משהו שלאישה הגונה ומכובדת כמו ברי, זה לא ראוי לעשות - לגנוב את הגבר, להיות האישה האחרת. היא מחליטה לעקוב ולברר מי זו אשתו. היא מגלה
 

nk29

New member
המשך...

היא מגלה שאשתו היא נוצרית שאינה מאמינה בגרושין. היא מנסה לשכנע אותה ואומרת לה כל מיני דברים, ומנסה להציע דברים כמו עזרה בארועים של הקהילה וכדו' כשהרופא - האקס של אנדרו מגיע ומתחיל לומר דברים לרעת המשפחה. ברי נפגעת ושואל אותו למה אתה אומר את זה? אתם לא ביחד? והנוצריה האדוקה - מתעצבנת שברי הסתירה שהבן שלה הוא הומוסקסואל ומכריזה שגם אם חשבה לרגע - היא לא היתה מתגרשת. ברי מנסה לפייס אותה אבל קודם כל מגנה על אנדרו ואומרת לה שהומוסקסואליות היא אינה מחלה. היא יצר טבעי וככה הבורא ברא אותנו. אנדרו מגיע כדי לפגוש את האקס שלו - לנסות להשלים ושומע את ברי מגנה עליו בצורה כזו, ויוצא מאד מחוזק. בערב הוא מגלה לה שהוא עמד להתאבד. הוא לקח מרשם של כדורי שינה עם אלכוהול ורצה להטביע את יגונו וללכת לישון ולא לקום. הוא מגלה לה שהיא נתנה לו כוחות מחודשים. ברי אומרת לו שעם אהבה או בלעדיה - הכי חשוב להיות גלויים למשפחה. *הקטעים כמובן שזורים אחד בשני. הם לא לפי סדר. (קודם זה, אחר כך זה, אחר כך זה...) סיום: מרי אליס מסיימת: יש הרבה דרכים להפגין אושר. יש כאלו שיעשו זאת על ידי כל שישמחו עם המשפחה (המצלמה על סוזן, מייק, ג'ולי, ואמ-ג'יי) יש כאלו שיעשו זאת על ידי כך שיודעים שהשתחררו משדי העבר (מצלמה על גבי מסתכלת על ניידת לוקחת את אלחנדרו כפות באזיקים לכלא) יש כאלו שיעשו זאת על ידי סעודה רומנטית (מצלמה על ברי וברקע סאנד היריות שמבשר את המוות של פלישיה) ויש כאלו שמנת האושר שלהם היתה כל כך גדולה, עד כדי כך - שמתישהו הוא פשוט נגמר. (המצלמה על לינט עם משקפי שמש כולה חיוכים והנאה וכיף, חוזרת לחדר אחרי יום מושלם...) המשך יבוא. מקווה שנהנתם :) אם כן - אני שמח. נריה.
 

LeAnnDylan

Well-known member
../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif ווי האב אה ווינר!!../images/Emo106.gif

לייק ענק על כל הסקריפט שלך
 

nk29

New member
שמח שאהבת. לגבי הזכיה -

כמו כולם - מקווה לזכות, ואני חושב שיש עוד כמה תסריטים מצוינים שהועלו פה. אגב, אני חושב שיכלתי לשפר את התסריט עוד. נראה לי שהוא בסדר.
 

LeAnnDylan

Well-known member
שטויות

לשפר תמיד אפשר אבל אני חושבת שהתוצר הסופי שלך מספיק מוצלח גם בלי שידרוגים.
 

nk29

New member
סבבה. שמח שאהבת. אם את מרוצה - אני מרוצה.../images/Emo8.gif

 

דפJה

New member
נשארתי בלי מילים...../images/Emo6.gif

ממש ראיתי את הכל מול העיניים. רק לא הבנתי מה קרה עם סיליה ולמה הוא הרדים אותה? (פחדתי שהוא עשה לה משהו אבל נרגעתי)
 

nk29

New member
שמח שנהנית. לגבי סיליה - הסיבה שאלחנדרו חטף

אותה היא בגלל שהוא רצה לסחוט את גבי כדי שתסלח לו, ורצה לעשות זאת דרך הבת שלה. ברגע שווידא שסיליה אכן לא מדברת הוא חטף אותה, והרדים אותה - אולי גם לאנוס אותה - מי יודע? אחרי הכל הוא אנס את גבי. הטראומה הזאת של ארוע החטיפה - מן הסתם עשתה משהו לסיליה כי היא אמרה לקרלוס אבא.. אז... מקווה שעכשיו זה קצת יותר ברור. מצטער שלא כתבתי מלכתחילה בצורה ברורה יותר.
 
למעלה