הרעיון שלי לתסריט סיום עונה 7.
לינט וטום נוסעים לחופשה כדי להבין איפה טעו. בדרך הם עוברים ליד בית יתומים ולינט אומרת לטום שהיא דואגת לילדים. טום מבטל את הדאגות ואומר שהכל בסדר, פארקר פרסטון ופורטר דואגים לעצמם, ופני כבר גדולה ויכולה לדאוג לתינוקת למשך סופשבוע אחד. סוזן משתחררת הביתה אחרי פרשת העוגיות עם הרעל. ובבית פלישיה טילמן מחכה לה במטבח עם סכין שלוף וג'ולי יושבת על הכיסא וקשורה בידיה ורגליה - וסמרטוט בפה. היא מנסה לאותת לסוזן לא להתקרב - אבל מאוחר מדי. סוזן פותחת את הדלת, נכנסת ורואה את המחזה - וזועקת באימה. פלישיה צורחת על סוזן שהיא הפלילה אותה ושעכשיו בגלל שלה אין חיים - גם לסוזן לא יהיו חיים, וכמו שהיא איבדה אדם יקר - גם סוזן תאבד את ג'ולי, בין שתרצה או לא תרצה. הבלש צ'אק עובר באותו זמן בחוץ, ושומע צעקות מהבית. הוא מחליט להציץ - ורואה את פלישיה מאיימת על סוזן - ומחליטלהתגנב מהדלת האחורית כדי להפתיע את פלישיה. הוא נכנס מהדלת בשקט והצעקות עדיין ממשיכות - סוזן מצטדקת ואומרת שהיא לא אשמה, ופלישיה באלגנטיות מפנה את אש האשמה לכיוונה. ברגע הנכון הוא נכנס למטבח וצועק לפלישיה שהוא חמוש ושלא תזוז. היא מחייכת את החיוך מסתיר הסוד שלה ואומרת לו: "ואיך אתה יודע שגם אני לא חמושה?" "הוא שואל אותה: את רוצה שאני אבדוק? אני אבדוק" וניגש לעשות בדיקת גופנית. ברגע שהוא ניגש לעשות את הבדיקה ושבריר שניה של חוסר ערנות - וזה מספיק לה - היא משליכה את הסכין לכיוון החזה שלו. שותת דם הוא נופל על הרצפה והיא נעמדת מעליו ואומרת לו: "תמיד העדפתי סכינים" סוזן בהלם משחררת בינתיים את ג'ולי והן בורחות. פול יאנג שבדיוק רצה להגיע ולהשלים עם סוזן - ועכשיו רואה אותה בורחת מתייפחת מהבית שלה - לא מבין על מה המהומה - ונכנס גם הוא לבית של סוזן. פלישיה בינתיים לקחה את האקדח מצ'אק וברגע שפול נכנס ורואה אותה הוא אומר: "פלישיה, מה לעזאזל?..." בוווום!!!!!!!!!!!!!!! פלישיה יורה בו ואומרת לו עם שנאה תהומית: "זה בשביל הנשים האהובות שלקחת לי! מרתה ובת'!!! זה בשבילכן!!!!!" ועושה וידוא הריגה. רואים את פלישיה מסתכלת על המצב רגע אחרי. היא מבינה מה עשתה. היא מסתכלת על האקדח ומבינה שנותרו שם לפחות שתי יריות. המצלמה מתרחקת יש לונג שוט - רואים רק את הבית מהרחוב. אז נשמעת היריה המבשרת על מותה של הלביאה הזקנה פלישיה טילמן. גבי מוטרדת כי היא מרגישה שלאחרונה מישהו עוקב אחריה. היא כל פעם רואה מישהו עומד עם מעיל גשם בפינת הרחוב בכל פעם שהיא עם הילדות. "קרלוס, דבר כזה עוד לא קרה לי!" היא מתלוננת ערב אחד כשהם עולים לישון. "אני מתחילה לראות דברים. לדמיין אנשים. יכול להיות שאני סתם מדמיינת?" "גבי, את תמיד מפנטזת שאת רואה גברים" קרלוס צוחק עליה. "זה מה שחשוב לך, גברים ובגדים". "לא נכון!"גבי אומרת. הם לא שמו לב לגבר לבוש המעיל שהביט לעבר הבית שלהם וחמק לעבר הצללים. בוקר. לוקחים את סיליה וחואניטה לבית הספר, וגבי חוזרת לעיסוקיה הרגילים. הויכוח היומיומי עולה - מי יאסוף את הבנות. והוחלט - גבי. בצהרים סיליה יוצאת ורכב מסחרי בצבע בז' עם חלונות כהים עומד בחנית בית הספר ולידו אדם לא מוכר. "שלום סיליה, אני סבא שלך. שלחו אותי לאסוף אותך היום מבית הספר. את מכירה אותי?" סיליה מנידה בראשה לשלילה ולא מוציאה מילה. "את יודעת איך קוראים לי?" סיליה מנידה בראשה לשלילה ולא מציאה מילה. את מדברת? סיליה מנידה בראשה לשלילה ולא מוציאה מילה הזר ממלמל מצוין... סיליה מתחילה ללכת לכיוון הזר, מתחילה להשתכנע שהוא מישהו טוב, מוכר כשהוא מתקרב אליה ומתחיל לאחוז בידה ולגרור אותה לרכב. באותו רגע המצלמה עוברת לקרלוס שנמצא ברכב שלו - מדבר וצועק על גבי על זה ששכחה לאסוף את הבנות - שוב. "למה לא אספת אותן? דבר אחד ביקשתי ממך לעשות! אחד!!!! אני צריך לעזוב ישיבת מנהלים כי את באמצע סייל בקניון?" טורק את הנייד בכעס ומגיע בחריקת צמיגים לחנית בית הספר. חואניטה מחכה בחוץ ליד מסחרית גדולה, ולא מבינה איפה סיליה. היינו צריכות להפגש פה כדי שאמא תאסוף אותנו. אין לי מושג איפה היא. פתאם הם שומעים צלצול טלפון. זה הצלצול של הנייד של סיליה! היא בקושי משתמשת בו. אבא אני חושבת שזה בא מפה! היא אומרת ומצביעה על המסחרית הגדולה. קרלוס פותח את תא המטען של הרכב שלו, ומוציא מחבט בייסבול. הוא ניגש לחלון הרכב המסחרי ומנפץ אותו - ושם נימצאת סיליה מסוממת עם סם הרדמה חזק, בקושי מפקדת ובקושי זזה. היא רואה את אבא שלה וקרלוס מחחיך אליה שתדע שהוא מציל אותה והיא אומרת בלחש "אבא.." ונרדמת עם חיוך. קרלוס מרסק את החלון האחורי ומגיע לידית הפנימית של הרכב - פותח את הדלת מבפנים ומוציא את סיליה מהרכב. תוך כדי זה - גם גבי מגיעה לתחומי בית הספר. חואניטה שלחה לה הודעה:"אמא בואי דחוף לבית הספר. סיליה מדברת." גבי מחנה את הרכב, יוצאת וניגשת לרכב המסחרי. מתוך השיחים יוצא האיש במעיל הגשם. "גבריאל. הזמן עשה לך רק טוב!" "אלחנדרו. חשבתי שאתה מת. כולם חשבו שאתה מת. מה אתה רוצה? אני רוצה שנפתח דף חדש, גבריאל. גבי כועסת: כן? אז קודם כל תסביר לי למה אנסת אותי בגיל 15? איזה מין בנאדם חולני עושה את זה לבת שלו? ועכשיו אתה בא ומנסה לחטוף את הנכדה שלך? דף חלק? קרלוס השכיב את סיליה ברכב וניגש להתיצב לצד גבי. "אם תראה את הפרצוף שלך שוב באזור הזה - אני אדאג אישית שיהיה לך ניתוח שלא יזהו אותך אח"כ." אלחנדרו מסתכל ושוב בוחן במבטו את גבי, ופונה בצעדים קטנים ללכת, לברוח. גבי בלהט הרגע לוקחת את המחבט מידיו של קרלוס רצה ומכה את אלחנדרו בראשו. הוא נופל מעולף על המדרכה. לינט וטום מנסים לגשר על הפערים שנוצרו, ונחים בחופשה. הם יוצאים לבלות כשפתאם מהמזוודה נופלת תמונה ישנה של טום מחבק את רנה. מה זה? לינט שואלת זה ישן, זה לא רלוונטי טום אומר. התמונה צולמה לפני 10 שנים, טום - אנחנו כבר היינו נשואים כשזה צולם! טום מתחיל להתפתל ולגמגם שטויות בסטייל של "הפלילו אותי" "זה לא אני" ועוד שטויות כאלו. לינט מתחילה לארוז בזמן שהוא אומר את התירוצים ולוקחת את הדברים ואומרת לו שהיא תהנה מסוף השבוע שלה - שהוא יחשוב על מה שעשה. לינט יוצאת מהחדר בכעס וטורקת את הדלת. טום אכול אשמה - יורד לפאב שנמצא קרוב למלון, מזמין בירה וחושב מאיפה הגיעה התמונה למזוודה. עוד הוא מהרהר - ובחורה יפהפיה מתישבת לידו. "למה אתה כל כך עצוב?" היא שואלת. אישתי חושדת שאני בוגד בה. "וזה נכון?" היא שואלת. טום מחייך ועונה לה: "איתך לא איכפת לי לבגוד בה" היא מציגה את עצמה כסנדי, והוא מציע לקנות לה שתיה. היא לא מתנגדת, והשיחה קולחת, ומתקדמת לעבר החדר, ובשלב מסוים האלכוהול עולה והבגדים יורדים, כשלפתע - קרקוש מפתחות. לינט חזרה לחדר.. המצלמה מתמקדת לשניה בדלת. סוף סצנה. ברי מנסה לטפח את הזוגיות עם צ'אק. לראשונה מזה זמן רב יש לה זוגיות טובה שהיא מאמינה שיש לה עתיד. היא יודעת שלבחור הזה יש מקצוע מכובד -זה לא איזה בחור שצובע קירות ונראה כמו פושע. כאן זה בלש. זה מקצוע מכובד ואיכותי. אבל משהו מעיב על השמחה שלה. אנדרו מתנהג מוזר מאד לאחרונה, כאילו הוא מרחיק את כולם ממנו. אפילו השיחות של הפסיכולוג שלה לא עזרו כדי לגשר בינה לבינו. ומשהו מפריע לה עם צ'אק. על הנייר - הוא עדיין נשוי. משהו שלאישה הגונה ומכובדת כמו ברי, זה לא ראוי לעשות - לגנוב את הגבר, להיות האישה האחרת. היא מחליטה לעקוב ולברר מי זו אשתו. היא מגלה