רי-דראפט 2003-2005 - טופ 3

וואי קשה

אני נוטה לחשוב שוויד התגבר על הפציעה ויחזור להיות וויד הישן ובמצב כזה זאת החלטה קשה: אני מתלבט בין וויד לפול, ואני מחליט להדיח את כריס פול.
 
כריס פול צא בחוץ

רק הפרופסור עבר כאן את ה-70 , אז למה כולם נהיו כאן סנילים ? נכון , וויד נתן עונה גרועה מלאת פציעות , אבל לא לשכוח שהוא הוביל קבוצה לטבעת כשהוא MVP של סדרת הגמר....שאקיל אוניל הגדול היה רק כינור שני לאחיו הקטן .....כל שאר השחקנים היו משלימים (תשוו את ההרכב של מיאמי לבוסטון של השנה)....אם הוא היה בריא השנה גם כן הייתם מעדיפים את פול על פניו ? ......מההתחלה לא הבנתי את המשחק כי ברור שלברון מקום ראשון הרבה לפני כולם .
 

Or Amit

New member
אף אחד לא סנילי

דבר ראשון - וייד החוצה. נמאס לי כבר לרשום את זה. דבר שני - היו לא מעט נימוקים בסיבובים הקודמים להדחת וייד. אתה מוזמן לעבור עליהם ולראות. אם הוא היה מוכיח שהוא יכול להשאר בריא ולהרים את מיאמי מעבר לגועל נפש שהיא הראתה השנה הייתי אולי שוקל לדרג אותו לפני לברון (ועדיין לא לפני פול) אגב, המאזן של מיאמי השנה עם וייד הוא 15 נצחונות ו-36 הפסדים. ובניגוד למה שחושבים, למיאמי יש שם סאפורט קאסט סביר בהחלט.
 

עומר ו

New member
השנה וייד עוד היה פצוע

הוא חזר מוקדם מדי מהפציעה וזה שהוא חזר לפלייאוף לפני שנה שעברה החמיר את הפציעה. חוויתי את זה על בשרי בפנטזי שכל משחק שלישי וויד היה בחוץ, אז להגיד שההיט היו טובים באותה מידה גם איתו וגם בלעדיו זה די טיפשי, כי מיאמי ניצחו רק שני משחקים כשהוא לא שיחק...
 
מצב כרגע: ווייד-18, פול-5, ג'יימס-2

אם לא יהיו הפתעות אז ווייד בבית בשעה טובה ואז הגענו באמת ל-2 הכי גדולים!
 
למעלה