רי-דראפט 2003-2005 - TOP 5

Or Amit

New member
רי-דראפט 2003-2005 - TOP 5

אז סיבוב נוסף עבר ובו אנחנו נפרדים מכריס בוש שעוזב עם 16 קולות לעומת 5 לדרון וויליאמס וקול אחד לדוייט הווארד ודויין וייד (שלי - לא רשום שם) נשארנו עם 5 אחרונים.
 

Or Amit

New member
המודחים עד כה

60. דארקו מיליציץ' 59. צ'אנינג פריי 58. אנדרסון ורז'או 57. כריס דוהון 56.סבסטיאן טלפייר 55. ניק קוליסון 54. סטיב בלייק 53. ברנדון באס 52. ג'ייסון קאפונו 51. ג'ארט ג'ק 50. דורל רייט 49. נייט רובינסון 48. ליינס קלייז'ה 47. קייל קורבר 46. פראנסיסקו גארסיה 45. לוק וולטון 44. לוק רידנאור 43. סשה וויאצ'יץ' 42. בנו אודריך 41. מארטל וובסטר 40. האקים ווריק 39. ריאן גומז 38. ג'ייסון מקסייל 37. דלונטה ווסט 36. קנדריק פרקינס 35. טראוויס אאוטלו 34. צ'ארלי וילנואבה 33. דיוויד לי 32. מארווין וויליאמס 31. ג'אמיר נלסון 30. ג'יי אר סמית' 29. אנדריס ביידרינס 28. ריימונד פלטון 27. בוריס דיאו 26. ג'וש צ'ילדרס 25. אמקה אוקפור 24. טי.ג'יי פורד 23. ג'וש הווארד 22. לנארדו בארבוסה 21. בן גורדון 20. אנדרו ביינום 19. כריס קיימן 18. לואל דנג 17. דווין האריס 16. קירק היינריך 15. מונטה אליס 14. אנדרו בוגוט 13. דני גריינג'ר 12. קווין מארטין 11. אנדרה איגואדלה 10. ג'וש סמית' 9. אל ג'פרסון 8. כרמלו אנתוני 7. דיוויד ווסט 6. כריס בוש
 

Or Amit

New member
המועמדים

אגב, נא להתייחס גם לשאלות\טענות\מענות דויין וייד לברון ג'יימס כריס פול דוייט הווארד דרון וויליאמס
 

Or Amit

New member
אם למישהו יש ספק

וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד וייד. מספיק ברור?
 

SHITBREAK3

New member
../images/Emo128.gifדוויד וויד

אבל זה כבר מתחיל להיות קשה... אני עדיין מעדיף את דרון לפניו
 

the mnm factor

New member
וויליאמס ללא כל קושי

השחקן היחיד כאן שהוא (עדיין) לא סופרסטאר. השחקן היחיד שלא נבחר לאולסטאר. זה אפילו לא בטוח שהוא השחקן המוביל בקבוצה שלו. להזכירכם השנה קרלוס בוזר כן נבחר לאולסטאר וגם נבחר לשחקן חודש נובמבר במערב. הוא לא שווה להווארד, לברון פול וויד. כל אחד מהם הוא שחקן נוצץ שהטביע את חותמו על הליגה בדרך זו או אחרת.
 

Orenseg

New member
אל תתן לאולסטאר להטעות אותך

דרון כן המוביל של הקבוצה שלו. ראינו את זה מצוין בפלייאוף. יש כל כך הרבה גארדים אדירים במערב, שהוא פשוט לא יכל להכנס (היו שמות גדולים שנכנסו כי הם שמות גדולים כמו אייברסון וקובי, וגם שחקנים מצוינים שהיו חייבים להיות אולסטארים ונכנסו כמחליפים כמו נאש, רוי ופול).
 

the mnm factor

New member
לא אמרתי שדורון לא מוביל

אמרתי שזה בספק אם הוא מוביל. וזה בהחלט בספק. מכיוון שבוזר היה בנבחרת הפנטזי שלי השנה צפיתי בהמון משחקים של יוטה. המון. דורון שחקן מאוד מוכשר ורכז שבנוי בצורה שאני הכי אוהב: הוא פיזי וקשוח, הוא ממוקד במסירה והוא מנהיג בפוטנציאל. אבל הוא שחקן הגנה בינוני בנתיים ומסתמך בהגנה הרבה על הגארד שנמצא לצידו (ותמיד זה שחקן הגנה טוב כמו רוני ברואר או מאט הארפינג). לא סתם הג'אז היו אחת מקבוצות ההגנה החלשות בליגה. מעבר לזה לדורון יש הרבה מה להשתפר במאני טיים. הוא נמצא בקבוצה של אנשים מוכשרים שנוטים להעלם והוא לא לוקח את המושכות ברגעים המכריעים מה שהפך את בוזר לגו טו גאי של הג'אז ברגעים המכריעים בהרבה חלקים של העונה. ובתור בן אדם שמת על בוזר הדבר הראשון שמעצבן אותי בו זה שהוא מחטיא המון במאני טיים. אז כן, דורון מוכשר ופצצה של שחקן, ולטעמי טוב בהרבה מרוי. אבל עובדה שרוי כן נכנס לאולסטאר ודורון לא למרות שהמאזן של יוטה ופורטלנד באותו הזמן היה דומה (נדמה לי שגם המאזן של יוטה היה טוב יותר). למה זה? כי בעוד זה בטוח שרוי הוא השחקן המוביל בקבוצה שלו זה בכלל לא בטוח שדורון הוא השחקן המוביל ביוטה.
 

bostonForever

New member
דרון וויליאמס

הבחור שחקן יותר טוב מהאוורד, ויהיה עוד הרבה יותר טוב ממה שהוא היום. שחקן מעולה שלדעתי הוא הכוכב של יוטה בלי תחרות מבוזרים ואוקורים. אבל 1 - יש ברשימה רכז יותר טוב ממנו. 2 - האוורד הוא כבר עכשיו הסנטר הטוב בליגה (כשיאו פצוע, כמו בדרך כלל) 3 - עדיין יש לי תקווה קטנה שוויד יצליח להתאושש מהפציעות שלו.
 

STEVE NASH

New member
וויד

עזבו אתכם שטויות, כרגע, וויליאמס שחקן יותר טוב מוויד. וויד לפני הפציעה היה שחקן מדהים, אבל עושה רושם שהפציעות מתחילות קצת לדפוק לו את הקריירה, דרון לעומת זאת רק משתפר עם השנים וממעט להפצע. לכן, וויד הביתה.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
דרון ויליאמס גם עם הפציעה של וייד בכתף, הוא עדיין סחב עצמו למשחקים ונתן את המקסימום שיכול. יש לוייד מנטליות של וינר ולראיה גם לפני שאקיל הוא לקח על הגב את מיאמי ועבר סיבוב ללא יתרון ביתיות. כמובן שעם שאקיל הוא כבר לקח אליפות. כולה עברו 5 שנים מאז הדראפט, תן לו עוד זמן כדי לקבוע אם הוא INJURED PRONE מהסוג של קמבי ובארון דיוויס.
 
האוורד, וזה לא קרוב אפילו

לוויד יש כבר טבעת בתור MVP והשאר הובילו את הקבוצות שלהם לגמר אזורי.
 
:/ אנחנו מדברים על מי לבחור אם עכשיו בוחרים ק

קבוצה, עכשיו, לא מי הוביל את הקבוצה שלו לגמר לפני 4 שנים, אחרת היינו בוחרים במיליצ'יץ' אלא על סמך יכולת בעונה הבאה על סמך היכולת בעונה האחרונה כנראה... וכריס פול לא הוביל את ניו אורלינס לשום גמר איזורי גם בכלל...
 
למעלה