רי-דראפט 2003-2005 - TOP 5

הכפפה

New member
דוויט הווארד

הבחירה קשה, אך נעשית ולו בשל העובדה שהצוות המסייע שלו טוב משל לברון, אך הישגיו בקבוצה נמוכים מאוד (ההישגים הגרועים מבין אלו שנותרו).
 

Or Amit

New member
מה דעתכם? גמר של שני שחקנים או שלושה?

מה אתם מעדיפים? שלב גמר בין שלושה שחקנים או שני שחקנים? התכנון המקורי היה שלושה, אבל קיבלתי פידבקים שגמר של ראש לראש יהיה מעניין יותר. אז תכתבו כאן 2 או 3 ולפי הבחירה שלכם נערוך את הגמר
 

Or Amit

New member
סתם פריקת עצבים

לא ברור לי איך אתם עדיין משאירים את האדון וייד. הרי כל שחקן אחר עם רקורד פציעות וטאנקינג כמו שלו כבר מזמן היה מקבל חותמת שלילית. איך וייד לא נדבק בזה? בכלל, שווה לעשות סקר. מה אתם יותר - שונאים את מלו או מעריצים את וייד. פשוט עצוב לי. מצטער.
 

the mnm factor

New member
לא רק שאני חושב שוויד צריך להשאר

אני גם נוטה לחשוב שהוא זה שצריך לזכות. למי פה יש אליפות? למי פה יש MVP של סדרת גמר? לוויד. רק לוויד. ואל תתחילו להצחיק אותי עם סיפורי שאקיל- אפילו שאקיל בעצמו יגיד לכם שהוא היה בקושי כינור שני באליפות הזו. הוא היה יותר תוף מרים בעוד וויד עושה תזמורת שלמה על דאלאס (וגם עושה יופי של הצגות מול דטרויט וגונב להם את התואר, אם אתם מבינים למה אני מתכוון). וויד בכושרו הבריא לדעתי השחקן הכי מוכשר מהחמישה שנותרו והשחקן שהכי ייזכר בראייה לאחור. אכן הפציעות נראות די מטרידות ולכן הוא יורד לרמתם של לברון ופול... אבל להעיף אותו כבר עכשיו? שחקן שלמרות הפציעות כבר הספיק להפיק מעצמו יותר מכל שחקן אחר ברשימה? no way.
 

King LBJ

New member
לוויד יש אליפות

וכשהוא לא פצוע הוא כמעט בלתי ניתן לעצירה! בגלל זה הוא נשאר עד עכשיו ובגלל זה הוא גם בשבילי בטופ 3. אמרת שהקריטריון היחיד הוא להדיח את השחקן האחרון שהייתי לוקח לקבוצה. את וויד הייתי לוקח לפני כל מי שהודח עד עכשיו וגם לפני דרון והוורד. הוא שחקן יותר שלם, הוא מנהיג והוא יכול להוביל קבוצה.
 

Or Amit

New member
מצחיק לקרוא לוייד

"שחקן יותר שלם" כשיש לו מחסן חלקי חילוף לגוף על שמו. כמו שאני לא אבנה קבוצה סביב טרייסי מקגריידי או יאו מינג, כמו שאני לא אבנה קבוצה מסביב לגראנט היל, ככה אני לא אבנה קבוצה מסביב לוייד. הסיכון פשוט גדול בהרבה מהסיכוי. אגב, גם לרוברט הורי יש אליפות. עדיין לא הייתי לוקח אותו לפני הווארד. גם ג'יימס וורת'י זכה בMVP של סדרת הגמר, עדיין הייתי מעדיף עליו את בארקלי בכל יום נתון.
 

Orenseg

New member
אז כרמלו אנתוני שחקן יותר שלם?

אני אקח את גראנט היל על פני כרמלו אנתוני בכל יום בשבוע. לא מעניין אותי כמה הוא נפצע בקריירה, הוא פשוט יעשה לקבוצה טוב יותר מאשר מלו (וגם אם הוא לא ישחק, הוא יתן את הנוכחות בלוקר-רום).
 

Orenseg

New member
ואני אזכיר שוב.

מאזן 4-19 ו17% הצלחה בפלייאוף.
'nuff said.​
 

Or Amit

New member
יש הבדל גדול

בין לקחת לקבוצה לבין לבנות מסביב למישהו. אתה יכול לשאול את אורלנדו של תקופת גראנט היל עד כמה הייתה השפעה חיובית שלו בחדר ההלבשה. אני אחסוך לך, כשאתה נמצא בחדרי ניתוח ומכוני פיזותרפיה, קשה לך להיות בחדר ההלבשה. לגבי הנתון הנכון והכואב שאתה מזכיר בקשר למלו, אומר לך רק שלמלו יש עוד זמן לשפר. לוייד? אני לא בטוח. עוד פציעה חוזרת בכתף (שלפי דיווחים הייתה "הגרועה ביותר" שמספר רופאים ראו) ואני חושב שאגדת דויין וייד תסתיים מוקדם מהצפוי.
 

Orenseg

New member
ואני בטוח שאנתוני לא יגיע לשום מקום

במצבו הנוכחי, סביר להניח שהוא יגמור כמו מארבורי מאשר כמו גארנט.
 

הכפפה

New member
ווייד אחראי לאחת מהתצוגות האישיות הטובות

בסדרת גמר אי פעם. זה בעצם נותן את הזכות לומר את שמו בנשימה אחת עם הגדולים ביותר. זהו, זאת הסיבה להשאיר אותו.
 
למעלה