רי-דראפט 2003-2005 - TOP 5

Orenseg

New member
כריס פול היה אמור להגיע לגמר איזורי,

בניגוד לדרון ב2007 ההורנטס לא קיבלו מצ'אפ חלומי כמו הווריורס באופוריה אלא את הספרס העבשים.
 

Orenseg

New member
כמה עונות היו לו בקריירה? 3?

אתה שופט שחקן לפי ההישגים של הקבוצה שלו, שבשנה/שנתיים הראשונות היתה בתהליך של בניה מחדש ורק השנה החלה להביא תוצאות? ואתה שופט אותו כשהוא מפסיד ב7 משחקים לקבוצה מנוסה הרבה יותר ממנו למרות שנתן משחקים וממוצעים מדהימים של 23.7 נקודות (יותר מ50% שדה), 10.7 אסיסטים, 4.4 ריבאונדים ו2.6 חטיפות (לעומת 2.3 איבודים בלבד)? לא מבין מה הטיעון שלך פה. לשני השחקנים ביחד 3 ריצות פלייאוף, כששניהם נעצרו בפלייאוף הראשון שלהם בספרס. ההבדל הוא שההורנטס קיבלו את הספרס בחצי גמר המערב והפסידו להם ב7 משחקים, בעוד הג'אז קיבלו אותם בגמר המערב (אחרי שפגשו את הווריורס באופוריה) והפסידו להם ב5 משחקים. יש כל כך הרבה קריטריונים לבחון או להשוות שחקן, שפשוט נראה לי מגוחך לבחון שחקנים בני 23-24 לפי הישגים בפלייאוף. אחרי 5 ריצות פוסט-סיזן קריטריון הפלייאוף מתחיל להיות רלוונטי, אבל בשלב הזה של הקריירה הוא נזיל מדי.
 

tristan79

New member
דווין ווייד

מבחינת כשרון הוא עולה על כמה מהשמות האחרים שנותרו ברשימה. אבל אם צריך לבחור מחדש ב"דראפט", אז אי אפשר להתעלם מכך שבשתי העונות האחרונות הוא שיחק רק 50 משחקים לעונה וסוחב פציעות לא זניחות. מה עוזר הכשרון שלו אם הוא מושבת כמעט חצי עונה? ועוד שני דברים שמשפיעים בדראפטים אמיתיים: בחמישיה הזו ווייד מבוגר בשנתיים וחצי מהשם הבא אחריו (דרון וויליאמס). הוא השחקן היחיד מהחמישיה שלא רושם מגמת שיפור סט' בעונות האחרונות.
 

The WizardMan

New member
כנראה שזה כבר לא יעזור , אבל הווארד

הוא היחיד מבין השחקנים פה , שעדיין יש בו משהו קצת בוסר. הוא שחקן נפלא , אחרת לא היה בחמישיה , אבל אני מרגיש כאילו הוא צריך לתת עוד קצת כדי להיות בליגה של הגדולים. עוד קצת מאמץ , עוד קצת גיוון , עוד הרבה יציבות. הוא בדרך הנכונה , אבל אני מרגיש שארבעת האחרים הם שחקני ליגה מוכנים יותר.
 

Or Amit

New member
זה מינוס מבחינתך?

הבנאדם כבר היום מפלצת והוא עוד לא סיים להתפתח בליגה. איך אפשר להגיד שזה מינוס?
 

The WizardMan

New member
זה לא באמת מינוס , אבל למשחק הזה זה מינוס

כי אנחנו מדברים על מי כיום טוב יותר , לא ? (האמת שעוד לא ממש קראתי את הודעת הפתיחה ... כמו ישראלי טיפוסי , ראיתי אנשים מצביעים לשחקנים מתוך רשימה , אז רציתי גם :) הוא לא סיים להתפתח, ברמה שקבוצות הגנה טובות יכולות לעצור אותו בלי הרבה בעיות. מה שטורונטו עשתה בפלייאוף היה פשע. כי יש לקבל בראש , ויש לקבל בראש. קבוצה שלא לומדת שחקן ממשחק למשחק היא קבוצה לא חכמה. כל השאר הם כבר שחקנים מלוטשים , מהוקצעים לחלוטין (דרון לדוגמא הוא בדיוק ההפך לדעתי , הוא מנצל את הכשרון שלו במלואו ואפילו יותר מזה.).
 

The WizardMan

New member
אגב , אולי זה טעות שלי ... אם המשחק הוא על

"את מי היית בוחר בדראפט קודם" , אז אני משנה את הבחירה שלי ומדיח את דרון.
 
המשחק הוא על אם עכשיו היית צריך לבחור שחקן

לקבוהצ שלך (שאין בה אף אחד\ לא קבוצה שצריכה סנטר ספציפית או משהו חח) את מי היית בוחר ראשון את מי שני וכך הלאה...
 

The WizardMan

New member
כן , אז זה מתקשר להודעה שלי על הטעות

אם היה מדובר ב"מי שחקן טוב יותר" אז אני חושב שדרון טוב יותר יחסית לעמדתו. אבל כשמדובר במי היית בוחר , כשגם פוטנציאל נכנס למשוואה , אז דרון בחוץ מבחינתי.
 

י ו א ב

New member
וויד

אין מה לעשות - הפציעות משחקות כאן תפקיד מכריע
בלי הפציעות, היה מתחרה אצלי על אחד משני הראשונים.
 
למעלה