רצח שש בני אדם בגלל דכאון?

Michael1991

New member
מחזק את המילים שלך

התנהגות אנושית מתחלקת ל 4 קטגוריות מרכזיות: חיובי, שלילי, פסיבי, אקטיבי.
"הפרעה" היא לשמה, הפרעה. רק התנהגויות שליליות כלפי עצמנו, או כלפי אחרים, נכנסים לקטגוריה הזאת.
 
אוקיי, תודה


מכיר כמה טיפוסים עם קווים פסיכוטיים די ברורים בהתאם למה שכתבת. חלק מהם ממש בעייתים עד שעדיף לא להיות איתם אפילו בקשר.
 

meidadc

New member
זו הגדרה קצת מכלילה ל"קווים פסיכוטיים"

מצב פסיכוטי הוא מצב שבו לאדם אין הבחנה בין דמיון למציאות.
אני חושב שאת מתכוונת ל"קווים נוירוטיים"
 

Michael1991

New member
קווים פסיכוטיים במבנה אישיות

הכוונה היא קווים פסיכוטיים במבנה אישיות, מה שיש לכל אדם, קרא את הנאמר למעלה יותר כדי לקבל תמונה שלמה...
ואני גבר.
 

yurikotlvch

New member
אני לא יודע איך מי רצח הזה הגעתם ל"פיק אפ"

אישית לא ניתקלתי ב"פיק אפ" של אונס, ואני בטוח שנשים לא מטומטמות כפי שאתם מציגים אותם.
כפי שאני יכול להחליט מי תהיה הבת זוג שלי, לפי השיקולים הפנימים שלי, גם נשים, איני רואה הבדל במין שלנו במקום הזה,עם זאת שמעתי על הדרך בא אתה פוגע בערך העצמי של נערה.
דעתי לגבי זה ש"פיק אפ" הוא כלי כמו כול דבר אין סיבה לאשים את ה"פיק אפ" אלא את האנשים שמשתמשים בו, "פיק אפ" בנוי כידי לעזור לאנשים לגלות את הערך שלהם, ולעזור לאנשים אחרים לעלות את הערך שלהם לא להוריד.

תקשורת ומדיה בונה פנטזיה שהעולם האמיתי אינו יכול להשוות. אני בטוח שכולכם ראיתם סרט בוא עלילה העיקרית היא להיכנס למכנסים של הבחורה(שלרוב אין שום אישיות) או שהמטרה של סקס היא בעל ערך עליון.
יש מגוון רחב של תכניות סרטים ויצוג של מדיה בעל גישה זאת, אבל זה לא הסיבה העיקרית כי כולנו יכולים להפריד בין מציאות לפנטזיה, אם זאת שמעתי, אין סוף אנשים אומרים שבארה"ב הנשים "זורמות יותר" ואי אפשר להתחיל אם בחורה ברחוב אצלנו (ישראל) אותו דבר לגבי נשים בארופה.
למה לאנשים יש ציפיות כאלה, כאשר הם נוסעים לחו'ל, איני יודע.
בתרבות שלנו יש שבוניזם רואים זאת לפי הנתוני המשכורת, ופי היחס הכללי שאני רואה בדינמיקות של מערכות יחסים, או נסיון בבנית מערכת יחסים, כול הטענות שלי אינם כוללים את כול האנשים אלא מה שיצא לי לראות, וזה הרבה אנשים שחושבים ש"סוף שמח" מתחיל בסקס ומשם כול הבעיות יפתרו.

השמח לשמוע את דעתכם לגבי הנושא.
 

Michael1991

New member
תשובה,

https://www.youtube.com/watch?v=c7QlRVCCLKE

הרי לך, פיק אפ כוחני ביותר מאחד הגדולים בעולם בתחום. המצלמה מצלמת מזווית שלא נוחה, אולי בכוונה, לא יודע, אבל לדעתי עדיין אפשר לראות אותה מתנגדת ללפיתה שלו ומנסה להרחיק אותו עם היד באופן שלא ניתן לפירוש אחרת (אלה עם ממש ממש רוצים =] ), המבט שלה ממש לא מתרכז בו, ההפך, בעניים שלה היא נראית במצוקה ומחפשת דרך מילוט עם הראש...בסוף היא נכנעת והולכת איתו לרחבת הריקודים, ורואים במפורש כל הסרטון שהבחור לא נתן לה אוויר נשימה, חדר למרחב שלה, וגם הוביל אותה לרחבה. פעם אחרונה שהייתי במועדון, לא הייתי זקוק להצמיד את כל הגוף שלי למי שאני רוצה לדבר איתו, ואפשר ללחוש לאוזן ולסגת אחורה. ולא להחזיק בצורה שרואים בסרטון.

אתה צודק, נשים לא מטומטמות, אבל צריך להבין שמראש מביאים אותן למקום שבוא הן בעמדת חולשה דרך המון טריקים של מחשבה, שפת גוף ויצירת סיטואציות מניפולטיביות.
הפיק אפ עצמו בצורה חדה מאוד מבזה נשים, כי הוא מעניק תמונה שגויה על הדרך בהם הן בנויות, חושבות, ומה הן רוצות. עצם לקיחת כל אישה ולמתג אותה בקטגוריות שנוח להם לשים אותן בהם, זאת הסטה מהאמת. לבנות כלים שמטשטשים את האמת על הגבר שעושה אותם, לעודד לספר שקרים, לעודד להתחיל עם נשים שיש להם חבר, זה לא ערכי.

הכלים ישנם, ובאמת זה מעלה את ערכם של הגברים- בפני עצמם ועל ידי הקטנת היכולת של האישה לחשוב בצורה עצמאית. ואולי פה זה הכלי המעוות ביותר. כי אם ילכו לאנשי טיפול אמתיים, הם ילמדו לעשות זאת ללא פגיעה והקטנה.
במקום ללמוד טריקים, שילמדו כישורים שיתנו להם להרגיש יותר טוב לגבי עצמם, או שירחיבו את העולם הרוחני שלהם.
 

yurikotlvch

New member
תשובה לתשובה :)

איני מאמין שאיפשר להאשים את כול זרמי ה"פיק אפ" בגלל כמה קיצונים, לדוגמא כמו גזענות אנו לא מכללים את כול המגזר הערבי כה מחבלים או אנשים רעים, עם זאת אתה יכול רק להיסתכל על הדרך השגויה שבא מלמדים "פיק אפ".
אני מכיר "פיק אפ", כה כלי לבטוח עצמי, וגילוי ערך עצמי, שעזר לאנשים רבים למצוא או לתחזק מערכות יחסים טובות, בלי כול השטויות שאנו מכירים מי התנהגות "נורמטיבית" של מערכות יחסים שקיבלנו מי מדיה או ההורים.

הסרטון מראה רק דבר אחד, "פיק אפ" הוא כלי. כפי שאני יכול להישתמש בדת בשביל להרוס ולפגוע, איפשר להישתמש בא כידי לעזור,עם זאת זה דרך נוראית ללמד "פיק אפ",למרות זאת אתה מודע לכך שנשים וגברים נצלו אחת על ידי השניה או לההפף הרבה לפני ש"פיק אפ" היה קיים,
אף אחד לא חף מי פשע, ו"פיק אפ" אינו היפנוזה, כלומר אנחנו מחליטים! אם הבחירה הזו נילקחת מי איתנו זה אונס נקודה. אם הגברת או האדון מחפשים בת/בן זוג בשביל לשכוב איתם, שזה לגמרה מקובל ובריא, עקב כך בחירת הבן/בת זוג שלהם תהיה סלקטיבית במיוחד אם זה לאירוע חד-פעמי.

"פיק אפ" אינו מבזה נשים אבל חוגג אותם. "פיק אפ" אינו חושב שהוא יודע איך האישה חושבת, כול אחת שונה ולכולם יש העדפות שונות, אם זאת יש לנו כבני-אדם תפוס היתנהגות שקיים ברוב האנשים נורמטיבים, אישית כאשר למדתי "פיק אפ" לא למדתי שום קטגוריה של נשים, אבל למדתי המון קטגוריות של גברים בערך מי 6-10 (אם תרצה אני הפרט),עכשיו לגבי השקרים, תראה לנשים יש את היכולת לקרוא שפת גוף הרבה יותר טוב, מי הגבר הממוצא, ולשקר להם היה מיותר, ואני אפילו לא יודע איזה שקר הוא יגיד, שאם זמן לא היתגלה גם ככה, לגבי התחיל אם אישה במערכת יחסים לדעתי הוגן לגמרה איני רואה את תג על האוזן שלה אשר מסמן לי שהיא רכוש ולא מסוגלת להגיד: "תפוסה, אולי בפעם באה" היא יכול להחליט בשביל עצמה(לעולם לא הבנתי את כול הקטע הדיבילי של "אל תדבר אם חברה שלי" כול מה שזה אומר לי שאתם צעד וחצי מי סוף מערכת היחסים)

שוב אתה יודע מה יותר טוב מי לעלות את הערך שלך בכך שאתה פוגע בערך של אחרים(ב"פיק אפ" זה גבר דרגה 7),זה לעלות את הערך שלך בכך שאת מעלה את הערך של אחרים, ולגבי חשיבה עצמאית... מה?! אישית כאשר אני המערכת יחסים, אני הנסה לדחוף(בעדינות) את בת זוגי להישתפר בתחומים שמענינים אותה בכך לחזק את מערכת יחסים, "הטריק" הזה עובד יותר טוב מי הדבר השני שאמרת.

לסיכום "פיק אפ" זה כלי תלמדו בדרך הנכונה, ותשתמשו בא לחיזוק שלהם, והסביבה שלכם או לא, רק לידע הכללי אישה או גבר אחרי מספיק זמן יכולים לראות דרך כול שקר.
 
למעלה