רק לפני כמה ימים

indior

New member
מישל , קיראי היטב

אני בטוח כי אין לך איזו בעיה בהבנת הנקרא וראי מי שולט בבית המשפט העליון , מי הפך אותו לנחלה ומדינה בפני עצמה . להזכירך : ממשלה = הזרוע הביצועית כנסת= הזרוע המחוקקת ביתי המשפט = הזרוע השופטת בהתאם לחוקי המדינה . כעת לפי שעורי האזרחות/מדעי המדינה ישנה וצריכה להיות הפרדת רשויות היות וכבוד הנשיא בדימוס אהרון ברק חמס זכויות לא לא אזי אין לקבל כי הימין באיום בית המשפט הגבוה לצדק לא יוכל לבצע את המצע עליו הוא נבחר , כלומר השילטון נאנס על ידיי בית המשפט וכוחו שלא בזכות . אני מקווה כי זה הובהר לך אז אם לא הימין מצבע מדיניות שמאל עקב האילוץ של בית המשפט העליון שלא בדין מאיים על ממשלות ימין! אם עד כה לא הבנת אז יש לך בעיה .
 

מישל A

New member
ובגלל שהוא מאיים בדין על ממשלות הימין

הימין מבצע את מדיניות השמאל, עשה לי טובה תירוץ ממש עלוב על שרון בג''ץ איים, לכן רץ לפנות בנחישות וברגישות לפנות את המתנחלים עם זאת אני מסכימה בהחלט עמך, ששופטי העליון אינם עושים הפרדת רשויות כמצווה בחוק, ואכן כבוד הנשיא ברק "חמס" זכויות שלא אמורות להיות בתחום השיפוטי של בג''ץ, אף הגדיל עשות והפך הפך הכל לשפיט עם זאת, עדיין זה לא מסביר מדוע הימין מבצע את אשר הוגה השמאל אלא אם הימין החליט לאמץ את דרכי השמאל.., לכן אנא די לצביעות הקיימת גם בימין לא פחות, מאשר בשמאל
 
איזה כיף שאפשר להפיל את הכל על ה"שמאלנים"

תתפלא לשמוע כמה אשכנזים וכמה תושבי רמת אביב הם ימניים ולא שמאלנים. אתה לקחת אישה כתבה/ספין וישר הכפפת אותה לתורת ההסתה פה. לפי הלך הרוחות של הגולשים הימנים בפורום- אין לכם במה להתגאות ביחס שלכם לערבים, מעניין אותי לדעת מה היה היחס שהייתה מקבלת לו הייתה מתחילה לעבוד באיתמר/יצהר/תפוח, או כמה ערבים עובדים במקומות עם "אוריינטציה ימנית" ולא בעבודות של חוטבי עצים ושואבי מים. מעניין.
 

מישל A

New member
חוטבי עצים ושואבי מים עבודות לא רעות כלל

אין צורך להגיע למכון כושר...
 

eran2020

New member
זה אחוז קטן

רוב תושבי תל אביב הם שמאלנים, זאת עובדה. אחרי יציאת צה"ל מיהודה ושומרון והשתלטות חמאס על השטח, וכשהטילים ינחתו על תל אביב ויהפכו את העיר לעיי חורבות, אז באמת רוב תל אביב יהפכו להיות ימנים. כרגע יש נחת, אין דאגות, אין טילים על הראש, אפשר לתקוע לביבות בטטה באורנה ואלה ולקבל מכות בטוסיק במועדון סאדו מאזו ביפו ולהסניף קוקאין בשירותים באיזה מועדון עלוב. אתה מבין ארתור, אנחנו הימנים לא צבועים, אנחנו לא מתביישים להגיד שאנחנו לא מעוניינים לקבל ערבים לעבודה, אבל השמאלנים הם צבועים, אתה יודע למה? כי השמאלנים מטיפים כל היום וכל הלילה לאהבת ערבים, לקירוב לבבות, לקבלת בני מיעוטים בתוכנו, שהערבים יקבלו שיוויון זכויות, הרי זה מה שאתם אומרים כל הזמן, וכשפתאום ערביה רוצה לעבוד בתוך אוכלוסיה שמאלנית זה לא בסדר. עם יד על הלב ארתור, האם תושבי צפון תל אביב היו מקבלים בשכונה שלהם משפחה ערבית? בקיצור, הצביעות השמאלנית חוגגת, ערבים זה טוב רק מרחוק, אנחנו השמאלנים נבוא אליהם, אבל שהערבים לא יעזו לבוא אלינו הביתה. זאת צביעות מדרגה ראשונה! תתביישו לכם!! איפה אהבת הערבים שלכם??? איפה קבלת השונה???? איפה כל ההטפות שלכם לימנים שהם שונאים ערבים???? אתה יודע מה אני רוצה ארתור? אני רוצה שתקום עמותה של 5 משפחות ערביות שיקנו דירות בשכונות צפון תל אביב, ואני גם אפעל להקמתה של העמותה. מאוד מעניין אותי לראות מה יקרה כשמשפחות ערביות ינסו לרכוש דירה בצפון תל אביב. מה לפי דעתך יקרה ארתור?
 

הMפצח

New member
ולמי מהם שיש אפשרות כספית בשביל לברוח מהמדינה

בשעת משבר, אסור להרשות אחר כך לחזור בחזרה.
 

eran2020

New member
../images/Emo45.gif אני בעד

כל כך מרגיזה אותי הצביעות השמאלנית, ההטפה שהם עושים כל היום וכל הלילה לימנים כמה שהם שונאים ערבים וכמה שהם מקלקלים תמיד הכל, בא המקרה הזה ונותן סטירה מצלצלת ומהדהדת בפרצופם של השמאלנים, ומוכיח להם שלא רק השנאה של הימנים מקלקלת הכל במדינה אלא גם צביעותם של השמאלנים. צורה להם.
 

shy-1

New member
טול קורה מבין עיניך, בצביעות אתה מצטיין.

לפני זמן, בכוכב נולד, היתה זמרת ערביה, מרים טוקאן, איני מומחה לקולות, אך היה לה קול מיוחד, ואנשי הצוות קידמו אותה בכל פעם. אם תלך לדפים ההם כאן בפורום, ותסתכל מי טען שהיא צפרדע, תוכל לראות לבדך ש 99 היו ימנים. נ.ב. אני מת על חומוס, אך איני נוסע לערבים, מחמת שהימנים ינדו אותי.
 

הMפצח

New member
היא קונפה מגעילה עם קול של קרפדה צולעת

ומי שאמר אחרת הוא שקרן צבוע!!!
 

shy-1

New member
מ.ש.ל. למה הוצאת את ערן2020 שקרן, לא נעים../images/Emo10.gif

 

shy-1

New member
הגיוני, שאחרת הייתה נכנסת קצת בינה לראשך ../images/Emo98.gif

 

הMפצח

New member
בינה? אתה ריק לגמרי! יש לך בכלל ראש?

טוב, אולי, אבל שכל אין שם.
 

eran2020

New member
מרים טוקאן?

אני קראתי כמה כתבות של אנשים מכובדים בעיתונים שטענו שהכל פוליטיקה והביאו אותה לתוכנית כדי שלא יגידו שהערבים מופלים לרעה. אנשי הצוות קידמו אותה לא בגלל שהיא זמרת מעולה והרבה אנשים כתבו שהיא לא יודעת בכלל לשיר. ואני בטוח שאתה לא נוסע לנגב חומוס אצל הערבים רק בגלל הימנים. למה אתה פוחד להגיד את האמת? תגיד שאתה פוחד שבזמן שתנגב חומוס אצל הערבים יש סיכוי לא קטן שתחזור לרכב הוא לא יהיה שם אחרי שגנבו אותו או שבמקרה הטוב יפרצו לך לרכב.
 

shy-1

New member
אתה קראת כמה כתבות, תביא לי לינק לאחת בבקשה.

ובקשר לפושעים, אתה חי בחלום, מידי יום בישראל, מתרחשים מעשי פשע מגוונים למדי, משוד פשוט ועד התעללות מזוועת, ורובם ככולם על ידי ובידי יהודים. עובדה. וכאחד המפרסם פה כל יום רשימת נרצחים וקורבנות שוד/אונס, אתה זה שאינך כותב האמת(שקרן בלעז), הטומן ראשו בחול, ומעדיף להאשים את הערבים בכל, במקום להסתכל לאמת בעינים.
 

eran2020

New member
דבר ראשון,

בקשר למרים טוקאן, כתבה של בחורה מתוך המגזר של מרים טוקאן שכותבת את האמת. דבר שני, כתבת שרובם ככולם של הפשעים במדינה מבוצעים על ידי יהודים. תוכיח את זה על ידי נתונים ועובדות. חובת ההוכחה עלייך.
 

יונקון

New member
שמאלנים אוהבים ערבים

אבל עד כשזה מגיע לבתים שלהם ולבנות שלהם. בדוק
 

יונקון

New member
שנים רבות אני חי בארץ

ובימי חלדי לא זכיתי לראות ולו שמאלני אחד שלא אוהב ערבים. זו האמת ניקי, ואין בלתה. למה אתם מתביישים בזה?
 
למעלה