רק לפני כמה ימים

אני כבול עם שייבה על האצבע וטוב לי ככה.

בחטאי למדתי מהשמאלנים לחשוב בשביל אחרים מה איני יכול והייתי רוצה לעצמי...
 

eran2020

New member
לינדזי לוהן?

היא יותר צעירה ממני, היא נולדה ב-86
. דבר שני, היא מסובכת עד מעל הראש בסמים ואלכוהול ומבקרת הרבה במכוני גמילה. דבר שלישי, אני קונה רק ישראלי
.
 

eran2020

New member
נחמד

אבל אני מעדיף נשים יותר בוגרות, גם בגיל וגם מנטלית. לא אוהב לגדל בחורות ולא אוהב בחורות מפונקות שמתנהגות כמו ילדות קטנות או שהן מופקרות.
 

יונקון

New member
אתה יודע אבא, לפעמים השמאלנים מדברים תכלס

הם אומרים - "שתי מדינות לשני עמים" - ואני להגיד לך שזה הרעיון הכי טוב ששמעתי בחיים שלי. כלומר, הערבים במדינת פלסטין - והיהודים במדינת ישראל. כל כך פשוט, שהשמאלנים אפילו לא קולטים עד כמה הם פוגעים
 
אם השמאלנים כל כך מאמינים בדו הקיום וההומניות

(למרות שזה מגיע לת'כלס, פרצופם האמיתי מתגלה..) אזי שיוכיחו לנו "הסקפטים", שדו קיום עובד לא רק בחומוסיות, בכיכרות, ובמחסומי צה"ל, שם נשות ווטש' החסודות לא חוזרות עם פליט מחמד (מוחמד
) בבגאז' לאחר "יום העבודה". שיגורו עם ערבים דלת לדלת, בית בית. ואח"כ נראה. ורצוי מאוד שזה יתחיל היכן שהכל התחיל והיכן שהגזענות האמיתית חוגגת. בקיבוצים ויישובי הפאר. שם ערבי זו מילה גסה. רק מרחוק הם נראים שוודים וג'ינג'ים, מקרוב הם ערבים, ערבים ערבים, ראס בן אמו ערבים
כל עוד אין ערבים מרימים ראשם בגאווה, בקיבוצים ורמת אביב, סביון אפקה וכו'. אזי, 2 מדינות ל-2 עמים - אני בעד. כי דו קיום לא יעבוד עם פליטים שגורשו מהבית. עם ובלי ת.ז. היינו הך. ערבים בפלסתין , יהודים בישראל (מינוס 1.5 מיליון "כבושים" כמובן). לא צריך שלום, רק שקט והפרדה. אנו כאן והם שם. כל אחד והחופש הלאומי שלו.
 
בלה בלה בלה בלה....

אצלי בקיבוץ יש שני זוגות מעורבים של ישראליות עם ערבים ישראליים. יש להם גם ילדים. עכשו בטח תרדו על הבנות "השמאלניות" על זה שהן יוצאות עם הערבים ויולדות להם ילדים.
 

eran2020

New member
רוב הנישואים של יהודיות

עם ערבים נגמר באלימות, מכות רצח, כליאה בבית והפיכת האישה לשפחה. זאת המציאות לצערי, התרבות של הערבים שונה מהתרבות היהודית באופן ההתייחסות לנשים, ואם יש מקרה אחד או שניים של נישואים מוצלחים בין יהודיה לערבי זה לא מעיד על הכלל. בעמותת יד לאחים יש אלפי סיפורים על נערות ונשים יהודיות שהתחתנו עם בדואי או ערבי ישראלי ואחר כך הן נכלאו בבית, הפכו לשפחות, לא הורשו לצאת מהדירה, חטפו מכות רצח ואלימות קשה, ובסוף הן התקשרו בוכות ומייללות שיבואו לחלץ אותן. וזה כולל גם מקרים של נישואים עם פלשתינים. לא פעם אחת נכנסו אנשי עמותת יד לאחים לתוך כפרים פלשתינים כדי לחלץ יהודיות עם ילדיהן הקטנים. זאת המציאות.
 
שמעת על ערביה שהתחתנה עם יהודי?

ואני מדבר על ערביה שעדיין אביה או אחיה לא שחטו אותה, רק על המחשבה... לערבי מוסלמי מותר (ואף רצוי) לשאת נוכריה לאישה, קל וחומר יהודיה. נחשב אפילו לכבוד, גם אם היא אישה שניה או שלישית. אפילו הראיס עצמו היה נשוי ל"גיורת" נוצריה שהתאסלמה (או שלא?). קורה.
 
2 ממליון וחצי.

מי דיבר על זוגות מעורבים. אני לא אעמוד להם לפני ה"רבי" בחופה. ערבים לא חייבים להתחתן עם יהודיות (לא שזה אפשרי ההפך, אם הזוג חפץ להישאר בחיים
) ערבים אותנטיים, יכולים פשוט לבוא בשער הקיבוץ ולבקש להיות חברים, ולנופף בת.ז. כחולה...עד מחר. הבאת דוגמא ממש ממש לא רלוונטית.
 
אז מה אתה רוצה בעצם???

מה אתה רוצה מהקיבוצים? למה אתה חושב שהם שונים ממך? הם ישראליים כמוך בדיוק ולא שונים במחשבתם ממך. הם משרתים בצבא ועושים מילואים חלקם שמאלנים, חלקם ימנים, חלקם בכלל לא חושבים על פוליטיקה ולא מצביעים, חלקם חזרו בתשובה, חלקם מסורתיים, חלקם נוסעים לחו"ל לחפש את עצמם, למה אתה חושב שהקיבוצניקים שונים ממך??? למה כל הקיטלוג הזה כל הזמן?? יש יחסי דו קיום יפים עם השכנים מהכפרים על יד ונכון לא גרים פה ערבים חוץ מהשניים שהתחברו לבנות המשק ואמא של אחת מהן לא מדברת איתה בגלל זה עד היום. זה קשה לה, היא עברה שואה ולא מוצא חן בעיניה שבתה חיה עם ערבי. אז זה שהיא קיבוצניקית וחשה כך שונה מאמא מישוב אחר? זה מאד אינדיוידואלי התחושות האלו וכל בן אדם חש את מה שהוא חש בלי קשר לאיפה הוא גר. לי למשל אין שום בעיה אם ערבים יגורו פה על ידי. בשכנות. בבניין שאני גרה בו. להפך...זה יכול להיות נחמד. עד היום למיטב ידיעתי ערבים לא פנו להקלט פה. מי שרוצה להקלט זה בעיקר משפחות עם ילדים שמחפשים איכות חיים אחרת.
 
אני? כלום! אני מוחה על כך

ש"התנחלויות הקיבוצים" לא מקבלות יחס שווה ל"התנחלויות המתנחלים", ההפך מכך. ועל כך אני מתקומם, על הצביעות.. הרי אלו שהיו אמורים להיות מתיישבים, חלוצים וסוציאלסטים והומניים, אוהבי האדם באשר הוא מינו דתו וגזעו. מתגלים כגזענים (אולי לא את, ספציפית ולא הקיבוץ שלך ספציפית) ומקבלים סיקור שהם כמלח הארץ, בעוד שנחלמו וחתרו נגד המדינה בזמנו והיום לא כולם "טייסים וקצינים" - ההפך. הקיבוצים הם טאבו של התקשורת ועסקניה, פרה קדושה, בל יעבור, אליטה, וזאת גם ע"ח משלם המיסים. אכן, מדובר בהכללה, אך מהיכרות אישית של החומר האנושי, ב95% אני די קולע. ואלו שהם בדיוק אבל בדיוק ההפך (להוציא מקרים קיצוניים, שכן לא כל המתנחלים הם משכמם ומעלה), החלוצים האמתיים, ציונים, אשר בונים את המדינה ומפריחים השממה, שעולים למדינה חצי אחוז בקושי, נהפכים ל"מעמסה", לקורבן של התנכלות ורצח אופי לכובשים אכזריים, שבכל חטאם גרים לצד ערבים ולא על חורבות ביתם ואפילו מספקים לערבים פרנסה. אז מה שאני מבקש זה הגינות דו קיום. אם השמאל חותר לדו קיום והומניזם וחושב כי הדבר אפשרי (מה שאני חושב ההפך) שיוכיח, שיראהב כי ערבים אותנטיים יכולים לגור יחד עם יהודים דלת לדלת, כשווים. שכל אחד לא פוגע בחופש הלאומי והדתי של האחר - ואז אולי גם אני הסקפטי והחשדן, אתבדה. אך זה לא קורה, ובצדק! מאותה סיבה. צביעות. שכן דו קיום עובד לשמאל רק בטלויוזיה, או במקומות ש"קימבנו" אותו בכוונה (וזה לא הכוונה לזוגות המעורבים חלילה) כגון בתי ספר מעורבים בהם. על כך אני מוחה, שיהיו כנים והוגנים. זה הכל. לא חייבים לחיות ביחד, ואפשר להודות בזה. התיישבות. אם השמאל הציוני בצביעותו, כל כך מתקומם על ההתנחלויות, אנא שיראה לעם ישראל את הדרך - כדוגמא אישית בעצמו!! להתיישבות הגליל והפרחת הנגב, ולא יאמר כי על המתנחלים לעזוב ביתם ולהתיישב היכן שהוא ממליץ להם, היכן שטוב ונוח לו. וזאת יזעק מתוך בורגנות ביתו וזאת על שטחים כבושים אחרים.
 
אני לא יודעת מה זה שמאל ציוני

אני יכולה רק לכתוב מליבי ומנפשי וממחשבותי שלי. קודם כל הכותרת אצלך ש"הקיבוץ משחית" מאד מעניינת. אני למשל חונכתי בקיבוץ ואני לא מרגישה מושחתת בכלל. אני חושבת שגדלתי בסדר גמור עם ערכים לא רעים בכלל. ואני מדברת על הדור לפניי ועל הדור שלי והדורות שבאו אחריי כי אני כבר די "זקינה"
מי שמושחת בעיניי זה הלמעלה מעלה בשלטון והתייאשתי לגמרי מכל המנהיגים של המדינה בשנים האחרונות. אין לי שום כלום נגד המתנחלים. אני מזדהה איתם. הם באמת החלוצים של שנות האלפיים. גמני חושבת ככה. אני מרגישה אליהם הרבה אהבה בלב וההתנתקות הייתה אסון בעיניי. פינו ישובים ושטחים ואנשים בלי הסכם ובלי כלום ו"אכלנו אותה". כבר כתבתי במקום אחר שאם היו מפנים אותי מביתי הייתי מתנהגת הרבה יותר גרוע. אני מייצגת הרבה אנשים בהתיישבות העובדת שחושבים בדיוק כמוני. בקשר לדו קיום עם הערבים. פה בצפון זה קיים כבר די הרבה שנים וכמו שאמרתי לי אין בעיה לחיות בשכנות אליהם. זה אתם פה בנט שעושים מזה סיפור.
 

מישל A

New member
יונקון חביבי, הם מתכוונים מדינה לפלישתינאים

נקיה מיהודים, ומדינה נוספת להם בתוככי מדינת ישראל הם אכן אוהבים לדבר תכלס מרוב תכלסיות הם אפילו לא רואים שבמדינה שלנו נמצאים למעלה ממיליון ערבים, מהכיבוש הראשוני.. על זה נאמר מוסר כפול.. להם לשמאלנים..
 
למעלה