רק לפני כמה ימים

ניק יטה

New member
עם החלק הזה של המשפט אין לי שום בעיה יונקוש

וזאת אתה יודע, שהרי שמאלני טיפוסי אמור לאהוב/לא לאהוב אדם באשר הוא אדם, לא משנה מה מוצאו. אבל איך בדקת את "עד שזה מגיע אלינו"?
 

Henryf

New member
קשה לי להסכים עימך

אני חושב שאני שמאלי, ואני שונא את המנטליות הערבית. מה זה קשור לשמאל? כשמאלי, אני לא מוכן לפגוע בזכויות האדם שלהם, כי אוסר לפגוע בזכויות אדם של האחר, במיוחד אם אתה שונא אותו. משינאתי את המנטליות הערבית, אעשה כמיטב יכולתי כדי להמנע משהייה במחיצתם. זכותי המלאה.
 

ניק יטה

New member
שים לב למשפט הראשון בתגובתי

כתבתי "שמאלני טיפוסי אמור לאהוב/לא לאהוב אדם באשר הוא אדם", בעיקר למילים "טיפוסי" ו"אמור". ממנו נובע שהשמאל אינו מקשה אחת ושיש לו ביטויים שונים על הסקאלה.
 

יונקון

New member
תשכח מזה ערן

ערבים לא ייכנסו לבתים של השמאלנים. אבל עם גויים אין להם שום בעייה
 

eran2020

New member
כתבתי פה היום

שאני מעוניין לעשות ניסוי. אני מעוניין להקים עמותה של כמה משפחות ערביות אשר ינסו לרכוש דירות בשכונות בצפון תל אביב. מה לדעתך הסיכויים שהניסוי הזה יצליח?
 

יונקון

New member
שואף לאפס

אני גם בטוח שאם הערבים ינסו לעשות את זה, השמאלנים יבצעו בהם לינץ. תשמע, אמנם השמאלנים הם עיגולדים - אבל כשזה נוגע לבתים שלהם הם יהיו מוכנים אפילו להיות שהידים
 

eran2020

New member
מה?!

חשבתי שהשמאלנים הם אוהבי ערבים.. חשבתי שהשמאלנים יקבלו אותם בברכה עם עוגה טובה ויין אדום... שהילדים הערבים והיהודים ישחקו בצוותא בגן השעשועים... ילקקו גלידה ביחד במרכז המסחרי... מצד אחד, השמאלנים אומרים כן לדו קיום, מצד שני, הם אינם מוכנים לקבל ערבים בסביבתם. לפי דעתי יונקון, מדובר בצביעות מדרגה ראשונה.
 

יונקון

New member
ברשותך לא נפיל לחלוטין את הניסוי

נניח שחמולה של סייענים היתה מבקשת לעבור להתגורר בשכנות לשמאלנים והרי מדובר במקרה קלאסי של ערבים טובים שעזרו ליהודים בבטחון ישראל- מה דעתך שהניסוי הזה דוקא כן יצליח? כמובן כשאני אומר בשכנות לשמאלנים, אז אני מתכוון ממש דלת מול דלת במגדלים שלהם - ועם כל הרעש של הילדים שלהם והריחות שבאים מהמטבח שלהם
 

eran2020

New member
יש כבר מקרה כזה

בשדרות מתגוררים כמה עשרות משפחות של סייענים פלשתינים. התושבים בשדרות מדברים על כך שהבנים של הסייענים מסתובבים בשכונות ומציקים לנערות יהודיות, אחת הנערות נכנסה להריון מבן של סייען פלשתיני והסייענים דורשים הקמת מסגד בשדרות. אם בשדרות זה לא עובד, אז בתל אביב זה כן יעבוד? אני ממש לא בטוח.
 
אני כבר מזמן מעוניין שלמען הדו קיום, יגורו

ערבים בקיבוץ. אם ערבים גרים בשכונה שלי בירושלים, גם שערי הקיבוץ אמורים להיות פתוחים לרווחה לערבים נאמנים שעושים שירות לאומי. מדובר באזרחים ישראלים, לא? או שהם רק בטלויזיה ככה. ושהם מקרוב אז הם...ערבים.
 

eran2020

New member
חה חה חה חחח

הכל אמור להיות והכל צריך להיות, אבל כשמדובר בתכלס ולעניין עצמו השמאלנים משתפנים ופוחדים. בוא נאמר כך, הסיכוי שערבי יתגורר בקיבוץ זהה לסיכוי שלי לצאת עם מירי בוהדנה.
 
אתה טועה.

הסיכויים שלך לצאת עם מירי בוהדנה יותר גבוהים מהותית מערבי הזוקף כאפיתו בגאווה בקיבוץ. אני במקומך כבר הייתי מתלבש לדייט
 

eran2020

New member
חחחחחחחחחח ../images/Emo6.gif

עכשיו הלחצת אותי.. מה לובשים לפגישה עם מירי בוהדנה???
.
 

mad city

New member
מירי בוהדנה... אנחנו קצת מתבלבלים

השנה היא 07' לא 97' אאאאוטצ'
 

eran2020

New member
כל אחד והטעם שלו ../images/Emo8.gif

נשים יפות הן כמו יין טוב, הן רק משתבחות עם השנים
.
 
למה? לדעתה הניתוחים../images/Emo8.gif עשו לה רק טוב...

גיל 30 + 1 זה לא עדיין זקנה... אם לינדסי לוהן, הייתה יהודיה, לא חושב שערן היה שולל...
 
למעלה