רק לפני כמה ימים

eran2020

New member
בוודאי

אם ערבים מתגוררים בכרמיאל, בצפת, בנהריה, בעכו, במעלות, בקרית שמונה, בשדרות, באשקלון ובעוד הרבה יישובים, מדוע שערבים לא יתגוררו בצפון תל אביב? מדוע שערבים לא יזכו לזכות הבסיסית של חופש המגורים? למה הערביה הזאת גורשה בבושת פנים מבית האבות? רק בגלל שהיא חובשת רעלה והאשכנזים העשירים לא יקבלו את זה בסבר פנים יפות? אני חושב שזאת שערוריה שאין כדוגמתה, אני חושב שזאת חוצפה.
 

שלדר

New member
אני בעד שיגורו היכן שטוב להם...

ואתה?
הם גרים בשכנות והם אחלה שכנים הרבה יותר נעימים מהרבה יהודים.. מה אתה אומר?
 

eran2020

New member
אני שמח שאתה בעד

אבל יש הרבה תושבים בצפון תל אביב שלא מוכנים שערבים יתגוררו לידם, ויש גם הרבה קיבוצים שאינם מוכנים לקבל ערבים, מדוע זה כך שלדר? מדוע העוינות הזאת? הרי השמאל מטיף כל הזמן איך שהימין דופק ושונא את הערבים, והשמאל אומר צריך לקרב את הערבים אלינו, לתת להם זכויות ולאהוב אותם, אם כך שלדר, מדוע השמאלנים לא מוכנים לקבל לתוכם ערבים? האם זאת לא צביעות שהשמאל צועק על הימין שהם שונאים ערבים, אבל באותה העת מגישים עתירה לבג"צ נגד קבלת ערבים בתוך הקיבוץ שלהם? אני לא יודע אם הם שכנים נחמדים או לא, אבל יש הרבה אזרחים במדינה שערבים ופלשתינים גונבים להם את הרכבים כל הזמן, מזיינים את הבנות שלהם ומכניסים אותן להריון וזה מאוד מרגיז את האזרחים האלה. מאוד מאוד. אז מה יקרה כשהערבים יהיו שכנים של האזרחים האלו? כמו שאתה מבין, יהיה פיצוץ גדול.
 
וכמו שאתה לא יודע כנראה ערן

יש ערבים שגרים בצפון ת"א במקרה אני הולכת לעבוד עם כמה מהם עכשו. לא הכל אתה יודע כנראה.
 

eran2020

New member
יש ערבים שגרים בצפון תל אביב?

זה באמת חדש לי.. אני יודע שכתובת זה עניין קצת גדול לבקש, אבל אולי תתני לפחות אזור או שכונה, איפה אני יכול למצוא ערבים שמתגוררים בצפון תל אביב, שאני אראה במו עיניי ערבים או משפחות ערביות מתגוררים ומסתובבים בתוך שכונות בצפון תל אביב.
 
צפון ת"א, ערן...צפון ת"א...

גרים שם ערבים שעובדים בתקשורת ובמדיה הטלוויזיונית והם מאד מצליחים בתחום כי הם עובדים יותר קשה מכולם ויש להם מוטיבציה ושאיפה להצליח ולהוכיח לעצמם ולנו שהם לא פחות טובים מאיתנו ולחלקם יש חברות יהודיות, והם נראים כמוך וכמוני והכל בסבבה. זה החבר'ה שאני מכירה, על בטוח יש גם ערבים שגרים בצפון ת"א בתחומי מקצוע אחרים. דרך אגב, אני גרה ע"י חיפה, עיר מעורבת לגמרי.
 

eran2020

New member
אני רוצה שמות

תני לי שמות של ערבים שמתגוררים בצפון תל אביב ועובדים בתקשורת ובמדיה הטלויזיונית, ובאיזו שכונה הם מתגוררים. הערבים היחידים שאני מכיר שנמצאים בתל אביב הם שוטפי כלים במסעדות.
 

eran2020

New member
לא ביקשתי כתובת מדויקת

ביקשתי שמות ובאיזה אזור הם מתגוררים בצפון תל אביב. אני מחכה לתשובה ממך.
 

eran2020

New member
אני לא מבקש הרבה

אני רוצה שם או שניים של ערבים שמתגוררים בצפון תל אביב ועוסקים במדיה התקשורית והטלויזיונית. או שתתני לי שמות או שתצאי שקרנית. ההחלטה בידיים שלך.
 

ניב 194

New member
ערן אני מציע לך לעשות סיור

בצפון ת"א ותראה כמה ערבים עובדים וגרים לפני שאתה מדבר כמו גזען מטומטם...אתה בוכה שהערבים גונבים לנו מכוניות?תגיד מה עם היהודים לא גונבים?חחח אני יכול להגיד לך שיש ערבים שיש להם לב טוב יותר מיהודים וזה בדוק.. אני לא מסתכל על המוצא/דת כמוך.
 

indior

New member
ניב ! במקום לחרטט שים על השולחן

היכן נמצאים "ערביי המחמד " בצפון ת"א ? האם ברמת אביב (שיך מוניס ) ? האם באפקה ? , צהלה ? או אפילו הרצליה רחמנא ליצלן . נכון ישנם ערבים העובדים בצפון העיר אבל כ: משרתים , מנקים , מפני זבל , ואו מטפלים בזקנים (במקרה טוב ) אז באמת ניב הפסק לחרטט
 

eran2020

New member
מה איתי?

אני לא צבוע כמו השמאלנים, אני ימני ישר שאומר את האמת בפרצוף בלי להסס, אני מתעב ערבים ואני לא מוכן שהם יתגוררו מולי, אני לא רוצה לעבוד עם ערבים ואני גם לא אעסיק ערבים לעולם.
 

שלדר

New member
אז אתה גזען מוצהר!

מה לך כי תילחם בשמאלנים? כל אחד יחיה איך שבא לו ממתי נהיית שומא המוסר שלהם או לוחם למען הערבים מי הצבוע כאן?
יש שפוחדים לגור בקירבת ערבים בגלל הפחד, מה, בכל זאת יש מלחמה ביננו לבין אחיהם הערבים... אתה לא כזה אצלך זה לא רק מפחד{ברור שאתה פחדן} אצלך זאת גזענות אשכרה!!!
ערן אני מעדיף שכן ערבי על פניך וזאת כל האמת!
 

שלדר

New member
אגב, איך אתה עם יהודים מזרחיים?../images/Emo67.gif

גזענות לא נעצרת אצל ערבים!
 
למעלה