רק לפני כמה ימים

eran2020

New member
בדיבורים הכל טוב ויפה

כשזה מגיע למציאות, לתכלס, את יודעת היטב שזה היה מאוד מעניין אותך המוצא שלו.
 
תקשיב טוב ערן

אתה זה אתה ואני זו אני. אם יגורו ערבים בבניין שלי אני אקבלם בברכה. מה שחשוב לי שיהיו בני אדם. נקודה. בקטע הזה אני לא מסתכלת על המוצא אלא על הבני אדם.
 

eran2020

New member
אין שום בעיה

יש לי רק כמה שאלות אלייך : 1. נניח שכמה משפחות ערביות יתגוררו בשכונה שלך, ויום אחד הם ידרשו להקים מתנ"ס שיחנך את הילדים הערבים ברוח האיסלאם וגם מסגד בשכונה, האם תסכימי לכך? 2. אם יום אחד הבת שלך תבוא אלייך ותאמר לך : אמא, פגשתי בחור ערבי שמתגורר בשכונה, התאהבנו ממבט ראשון ואני עומדת להתחתן איתו, לא אכפת לי מה תגידי. מה תהיה תגובתך על כך?
 
אז ככה...

אם ערבי ירצה לגור בקיבוץ שלי הוא יידע שהוא בא לחיות בישוב יהודי שאין בו מסגד אלא בית כנסת. אם הוא יירצה ללכת למסגד הוא יילך לכפר על יד שזה 2 ק"מ מפה. בקשר למתנ"ס, אין לי בעיה שיחנכו על פי דת האיסלאם. זו עוד דת בעולם. תהייה לי בעיה אם יחנכו לפגוע ביהודים והמתנ"ס ייסגר צ'יק צ'ק. אין לי בת ואם הייתה לי בת והייתה מתחתנת עם בחור נהדר שאוהב אותה ומכבד אותה ובמוצאו הוא ערבי, הייתי אומרת לה שחייה יהיו קשים מאד ואולי כדאי שתחייה בחו"ל כי בארץ מצבם יהיה בלתי אפשרי.
 

eran2020

New member
חוצפה

למה שערבי יילך 2 ק"מ למסגד שלו כשיש לך בית כנסת ליד הבית? גם לערבים מגיע זכויות וחופש פולחן במקומות המגורים שלהם. אז אני מבין מהדברים שלך ככה : אם הייתה לך בת היית מקבלת את הבעל הערבי שלה אבל שולחת אותה לגור בחו"ל הרחק ממך ומהמשפחה שלך, רק בגלל שהבעל שלה ערבי, ואם היו לה ילדים, אז היית רואה את הנכדים שלך פעם בשנה במקרה הטוב. אני חושב שזה קצת טמטום לא?
 
אני חושבת ערן שגם השאלות שלך קצת מטומטמות

אז תפסיק לשחק אותה חכמולוג גדול. אתה שואל שאלות פטתיות כמו מה יהיה אם ירצו מסגד בקיבוץ? או מתנ"ס איסלמי? גם לבית כנסת לפעמיים המרחק 2 ק"מ. וישוב יהודי זה ישוב יהודי כמו שיהודי לא יצפה שיהיה בית כנסת בישוב ערבי כך הערבי לא צריך לצפות שיהיה מסגד בישוב יהודי. וכל אמא חכמה יודעת שהזיווג בין ערבי ליהודיה הוא זיווג קשה בגלל המצב בארץ ולא משנה כמה הם יאהבו אחד את השני בוא נגיד שעדיף להם לחיות ביחד בחו"ל וכמו שאתה יודע יש גם הרבה זוגות ישראליים צעירים שחיים בחו"ל והוריהם נוסעים לבקרם או שהם באים לבקר את הוריהם ודי עם החכמולגיה הדבילית הזו.
 

eran2020

New member
דבר ראשון,

יש בתי כנסת ביישובים ערביים. אמנם הם בתי כנסת עתיקים ואף אחד לא מטפח אותם ובא להתפלל בתוכם, אבל הם קיימים. לדוגמה, יש בית כנסת בשפרעם. למה שקבוצת יהודים לא יעשו יוזמה וירכשו מספר דירות בשפרעם? אני אגיד לך למה זה לא קורה, כי הערבים יגידו שהיהודים רוצים להשתלט על היישובים הערבים ולגרש את התושבים הערבים מתוכם, אבל כשערבי מעוניין לבנות את ביתו ביישוב יהודי בג"צ מאשר לו את זה. למה זה כך? למה יהודים לא יכולים להתגורר באום אל פחם, שפרעם, טייבה, טירה, קלנסווה? ואל תגידי לי הם כן יכולים. את יודעת טוב מאוד שברגע הראשון שיהודי יעבור להתגורר בכפר ערבי, הערבים יעשו לו את המוות עד שהם יגרשו אותו משם. הורים ששולחים את הילדים שלהם הנשואים לערבי לחו"ל הם בעיניי הורים מטומטמים, כי גם שם לא יהיו להם חיים טובים, מהסיבה הפשוטה שהתרבות הערבית שונה מהתרבות היהודית, התרבות היהודית מעודדת את הנשים לצאת לעבודה ואילו התרבות הערבית מעודדת את הישארותה של האישה בבית ומניעתה לעבודה כדי שתהיה עקרת בית למופת. וכשהאישה רוצה לצאת לעבוד, הבעל מכה אותה כאוות נפשו וכולא אותה בבית כדי שתכין לו פיתות ותגדל את ה-10 ילדים שלו. ואחר כך הנשים האלו מתקשרות לארגון יד לאחים בבכי מר וקורע לב שיבואו בבקשה מהר לחלץ אותן מהכפרים הערבים והבדואים כי הן לא יכולות לסבול את המצב הזה יותר, ואחר כך חלק לא קטן מהנשים האלו חוזרות להורים שלהן ומבקשות סליחה ושיקבלו אותן חזרה בבית. יהודיה הולכת עם ערבי לא בגלל שהיא אוהבת אותו, בגלל שהוא מפתה אותה בתכשיטים ובכסף והיא נופלת שבי אחריו, ערבים ובדואים באים עם רכב נוצץ וחדש לקרית גת ואשקלון, ואוספים נערות מהמרכזים המסחריים. מקרה טראגי אחד מתוך אלפי מקרים של יהודיות שיצאו עם בדואים או ערבים וזה נגמר רע מאוד, בקרית גת הייתה נערה שיצאה עם בדואי מרהט, לאחר זמן מה היא ביקשה להיפרד ממנו והוא בתגובה רצח אותה, שרף את הגופה, גילגל אותה בשטיח וזרק אותה בשטח פתוח ליד רהט.
 
ואני אגיד לך

שאני מכירה זוגות מעורבים שחיים יפה מאד ביחד. אתה כמובן מביא את מה שקראת בעיתונים או בנט. אני מכירה זוגות כאלו מהבית וגם כמה זוגות שאכן ירדו לחו"ל כי היה קשה להם בארץ בגלל מוצאו של הבעל. זוג אחד אפילו מפורסם, היא הייתה צלמת ראשית בערוץ 1 והוא סופר די מצליח והם חיים באושר ועושר בקנדה כבר הרבה מאד שנים. האמת היא שאתה נשמע די פרימיטיבי.
 

eran2020

New member
זאת המציאות!

כמו שכתבתי, מקרה אחד או שניים של נישואין מוצלחים בין יהודיה לערבי לא מעידים על הכלל, כי נישואין כאלה דינם להיות כישלון חרוץ. אם את תומכת בקשר בין יהודיה לערבי, חשבת פעם על הדמוגרפיה? על כך שיותר ויותר צעירות מתחתנות עם ערבים ובסופו של דבר יהיה מיעוט יהודי בתוך מדינת ישראל? זאת סכנה מוחשית לרוב היהודי במדינת ישראל. בואי תקראי סיפור אחד מתוך אלפי סיפורים של צעירות יהודיות שהתחתנו עם ערבים ומה קרה להן :
 
האמת היא ערן שאני לא מתעסקת בזה יותר מדי

זה לא מה שמטריד אותי בחיים. מה שמטריד אותי זה דברים אחרים לגמרי.
 

eran2020

New member
זאת בדיוק הבעיה

נוצרה בתוך ערביי ישראל קבוצה מאוד גדולה של ערבים שהלאומניות גברה אצלם מאוד. אותי למשל מדאיגה מאוד העובדה שיש קבוצה של ערביי ישראל בצפון הארץ שקוראת לעצמה "חופשיי הגליל" והיא נטלה על עצמה אחריות לכמה וכמה מקרים שאירעו בצפון הארץ, כמו חטיפת הנערה דנה בנט, חטיפת ורציחת החייל אולג שייחט, ירי לעבר ניידת משטרה בצומת בית רימון, רצח קשיש שירד לזרוק זבל בנצרת עילית ופיגוע ירי בעיר העתיקה בירושלים. את מבינה, זאת הבעיה האמיתית של מדינת ישראל. לא הפלשתינים ביהודה ושומרון, אלא הפלשתינים שמתגוררים בתוך מדינת ישראל ומחזיקים ברשותם תעודות זהות כחולות, והם מבצעים פעולות טרור בתוך מדינת ישראל, כמו הצבעי שעבד באוניברסיטת הר הצופים וניצל את תעודת העובד שלו כדי להחדיר מטען לתוך הקפיטריה באוניברסיטה, פיצוץ שקטל את חייהם של 9 בני אדם. את מבינה יולי, זאת הבעיה הרצינית של מדינת ישראל, אי אפשר להתחמק ממנה, ערביי ישראל הלאומניים מניפים דגלי פלשתין, שרים בילאדי בילאדי וצועקים בדם ואש נפדה אותך פלשתין, וכל זה קורה בתוך מדינת ישראל. ההתנגשות בין מדינת ישראל וערביי ישראל קרובה מאוד וזה יהיה פיצוץ אטומי והרסני במיוחד. ותחשבי על זה.
 
טוב ממי..אני אחשוב על זה...

אבל לא עכשו.... ואם אתה אוהב הצגות יש הצגה חדשה בשם 39 מדרגות עם מוני מושונוב ואבי קושניר ונתי רביץ וסיון ששון לך תתבדר שעתיים בתיאטרון ותפסיק לדאוג כל הזמן.... החיים יפים ערן....לא הכל פוליטיקה...צא מזה....
 

eran2020

New member
המדינה מתפרקת

למי יש ראש לצחוק, תאונות דרכים קטלניות, צעירים נרצחים ברחובות, יריות במועדונים, העולם התחתון משתלט על המשטרה והעיריות, ערביי ישראל מרימים ראש, השחיתות השלטונית הולכת וגוברת, אדם לאדם זאב, אין ערכים, אין טיפת כבוד איש לרעהו, הסמים מציפים את הרחובות, הנוער משתכר כבר בגיל צעיר, אין כבוד למבוגרים, נוער אלים שמסתובב עם סכינים, נוער חמום מוח חסר ערכים וחסר תרבות בלי טיפת ידיעות ומושגים בתולדות המדינה, כולם רוצים הכל מהר, חוסר סבלנות, תרבות אינסטנט, נוער שעושה ונדליזם בפארקים ובגנים ציבוריים, נוער שמעשן סמים ונרגילות, נוער שכל החיים שלהם זה הערצת יהודה לוי ודומים לו, אולמרט מוכר את המדינה, רצועת עזה הפכה לבסיס טרור של פעילי אל קאעידה, ברצועת עזה יש טילים שמגיעים כבר לדרום אשדוד, אולמרט הולך למסור את הגדה המערבית לאבו מאזן שתיפול מהר מאוד בידי החמאס, ערי גוש דן יופצצו יום ולילה בטילים קטלניים, נמל התעופה בן גוריון יהיה מטרה נוחה מהכפר רנתיס, הרוב היהודי במדינת ישראל יורד משנה לשנה. מדינת ישראל עומדת בפני חורבן.
 
אלוהים ישמור.....

תגיד לי משהו בן כמה אתה???? נראה כאילו לקחת על עצמך את כל הצרות של המדינה הזו....
 

eran2020

New member
אני בן 22

אבל הגיל לא אומר כלום, אני מנטלית בן 40 לפחות
. נכון, אני דואג מאוד, אבל אפשר להאשים אותי? אין לנו מדינה אחרת וכשאני רואה איך המדינה שלנו מתפרקת אני מודאג, במיוחד לאור העובדה שעוד שנתיים שלוש אני אצטרך לגדל את ילדיי בתוך כל הטירוף והשיגעון במדינה
.
 
תראה גם את הדברים הטובים לא רק את הרעים

יש גם הרבה דברים טובים במדינה הזאתי. האנשים למשל...
העם...
אם לא נאמין בעצמנו ובעם שלנו מי יאמין בנו??? די כבר עם הייאוש.... המנהיגות על הפנים...נעיף אותם ונתחיל מחדש....
 
התרבות למשל אחללה

מתי היית בהופעה או הצגה לאחרונה? או באיזה מיצג אמנות??? אתה יודע ערנצ'וק...אם מתמקדים רק באינטרנט הכל נראה רעעעעעעעעעעעעע.... צא לחיים....תחייה....החיים יפיםםםםםםםםםםםם!!!
דרך אגב הדיעה הפוליטית זה חלק מאד קטן מהחיים. כל ארבע שנים מצביעים לאידיוט הבא שמבטיח משהו.... אני למשל לא הצבעתי המון שנים...מאז שרבין נרצח לא הצבעתי.... ו...פיתום הופיע עמיר פרץ וחשבתי שהנה הגיע אחד שידאג לרווחה והצבעתי לו ו...הוא נהפך לשר בטחון במלחמה שאין לו שום מושג בה ו...הוא איים לנאסאראללה שהוא לא ישכח מי זה עמיר פרץ. אני כבר שכחתי מי זה עמיר פרץ. אין לי כח למנהיגים שנלחמים בל...מי יש יותר גדול על חשבון החיילים שלנו. אז...בבחירות הבאות אני לא אצביע...כי זה יהיה או ביבי או ברק.... אני מעדיפה לאכול בייגלה BB הקיצר...תתחיל להנות מהחיים...ותאמין בעצמך...ובעם שלך...נורא פשוט...:)))
 
ערן...ת'כלס יש להם מסגד בקיבוץ. בוודאות../images/Emo70.gif

רק שהם יצטרכו לחפור אותו קודם כל מהאדמה...
 
למעלה