"רשימת מכולת" ללידת בית

סטיוויה

New member
"רשימת מכולת" ללידת בית

בתור פולניה פדנטית למהדרין,הקפדתי להכין הכל מבעוד מועד והנה הרעיונות שלי... מיילדות בית נותנות רשימות די מפוצצות של ציוד שחלקו יקר למדי ומנסיוני אפשר לאלתר בלי קושי ולחסוך כסף. ראשית כל כדאי להכין הכל בסלסלת כביסה כזו כדי שהכל יהיה במקום אחד וזמין למיילדת ולמלווים. -להכין מקור חום זמין ומהיר -בגדי תינוק והכי חשוב,כובע -במקום סדיניות שעולות כמעט 100 ש'ח לחבילה אפשר להשתמש במגבות פחות איכותיות ומתחתיהן להניח שקיות זבל(ניילון). אם אתן יודעות שתלדו על מיטה או מזרון שווה להקיע במגן מזרן(יהיה לזה שימוש מאוחר יותר בגמילת הלילה של הינוקא). בתכל'ס לא צריך הרבה מידי דברים לאיזור בו מתרחשת הלידה. בהחלט מספיקות כמה מגבות זמינות ושני סדינים גדולים. גם ווילון אמבטיה נקי או יריעת ניילון גדולה הולך. -במקום פדים עבים של שקמה,טריק שלמדתי מהמיילדת...טיטולים!!! קונים תחתוני רשת טובות בלי ללבוש גם תחתונים רגילים. מסדרים את הטיטול כמו פד,בלי לפתוח את הכנפיים של ההדבקה.תחתוני הרשת מחזיקות אותו מעולה והספיגה מצויינת. -תה צמחים לאחרי הלידה. לחלוט ילקוט הרועים,סרפד ועלי פטל. להמתיק בסוכר חום או דבש ולשתות כל היממה שאחרי הלידה. -בלידות חוזרות יש התכווצויות אדירות של הרחם בהנקה.צירים חזקים ומציקים ואני בדרך כלל נגד אבל לעזוב עקרונות ולקחת אקמול יומיים. אפשר לשלב עם ארניקה אבל ארניקה לבד לא מספיקה.
 
באת לי בזמן ../images/Emo6.gif

בדיוק היום חשבתי שאני צריכה להתחיל להתאפס על מה להכין לקראת הלידה ועברתי על הרשימה של אילנה בספר. האמת שאין לי כמעט כלום בבית, ובעיקר אני צריכה להתחיל לחשוב על הדברים הגדולים כמו בריכת לידה, כדור פיזיו'. אני אדבר על הרשימה עם המיילדת בפגישה שיש לנו עוד כשבועיים.
 

סטיוויה

New member
כדור פיזיו' זה חובה לכל לידה באשר ה

היא וביעקר לאחרי הלידה. ם כל הילידם שלי נהגתי לשבת על הכדור ולהרגיע אותם ככה אם וכאשר סבלו מגזים. ביתי אוהבת להרדם ככה להפתעתי היא מעדיפה להרדם ככה מאשר על הציצי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלי הכדור,יותר נכון מה היה הגב שלי עושה...
 

mise

New member
בלידה שלי כדור פיזיו' היה מיותר.

לא יודעת למה, לא דיבר אליי. אבל לפני זמן יצא לי לשבת על כדור כזה עם הילדה והיה כזה תענוג לקפוץ איתה והיא נהנתה, אז החלטתי לקנות אחד ומי יודע, אולי בלידה הבאה הוא כן יהיה בשימוש.
 
כדור פיזיו - מתנה משמיים

לא יודעת להסביר את זה, אבל הישיבה עליו מורידה את רמת הכאב בכמה רמות. זו באמת השקעה לא גדולה, והילדים נהנים ממנו גם אחרי הלידה.
 

סטיוויה

New member
האמת היא שגם לי לא בלידה עצמה

אבל בחודשי ההריון האחרונים ולאחרי הלידה-לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיו.
 
מאיפה רכשתן את הכדור?

מהבירורים שהתחלתי לעשות יש את ה"יוקרתי" ואת ה"פושטי"... יש למישהי מושג מה ההבדל ביניהם? איפה קניתן את שלכן? אני יושבת על כדור פיז' בשיעורי פילאטיס שלי והוא באמת נהדר לכאבים שיש לי לפעמים באיזור עצם הזנב. המורה שלי אמרה שכרגע אין במלאי כדורים מאיפה שהיא קונה בד"כ.
 

סטיוויה

New member
הכדור של מגה ספורט לא איכותי

עדיף להשקיע בכדור שמחזיק הרבה זמן. אני רכשתי אותו מ"גן בתנועה" בביתן אהרון. הם מספקים ציוד למשחקיות וכד'. אגב, הידעתן שאם הרופא שלכן רושם לכן שאתן צריכות כדור פזיו' ויש לכן כללית מושלם אז ניתן לרכוש אותו בהנחה גדולה?
 
לי יש אותו כבר מעל שנה והוא עבר

לידה + קפיצות של ילדים ולא ניכר בו שום שינוי. אולי אם את אשת מקצוע והשימוש בכדור רב אז שווה להשקיע, אבל אם לא אז בעיני הסחורה שוה את המחיר
 

mise

New member
רשימה מצוינת. ../images/Emo51.gif

לגבי טיפולים סימפטומטיים כגון אקמול או ארניקה.. אז אני אוותר
אבל כל היתר נשמע מועיל ונכון. הרעיון עם הטיטולים במקום הפדים מצוין, בדיוק אתמול שאלתי את עצמי מה לעשות עם הדימום אחרי הלידה שגם התחבושות הענקיות לא ממש מצליחות לכסות.
 

שָׂרָה

New member
לגבי ההתכווצויות, שחטפתי בגדול

רק קליפות ביצים מרוסקות לאבקה עזרו לי
 

mise

New member
זן מן הטבע, זה אינסטנקטיבי.

זה כמו שיש ילדים שמגרדים את הקיר ואוכלים.
 
בהחלט מראה על אינסטינקטים

זה מראה על רמת חיבור מאוד טובה עם הצרכים של הגוף שלך. בלי להיעלב, זה מזכיר מאוד חיות בטבע- כשיש להן כאב בטן לדוגמא, יש להם את הידע האינסטינקטיבי איזה צמח יכול לרפא אותם. את בטח לא חשבת על זה שקליפות ביצים עשירות בסידן ושזה כנראה מה שגופך זקוק לו...(תקני אותי אם אני טועה). אגב, אם את רואה שבאופן קבוע את זקוקה לקליפות ביצים, כדאי לפנות לטיפול טבעי בכדי לטפל בחוסר המתמיד של סידן בגופך (יכול להיות שזה יוצר אצלך בעיות אחרות שאת לא מקשרת לסידן). הומאופתיה יכולה להיות נהדרת בשבילך- בעיקר כשרמת הבריאות שלך כזו טובה- את תראי תוצאות ממש מהר. בטח יש איזה הומאופת טוב בניו ג'רסי- רק שימי לב שהוא עובד עפ"י שיטת ההומאופתיה הקלאסית!
 

שָׂרָה

New member
בזמנו לא ידעתי ../images/Emo13.gif לגבי הביצים

זה היה רק בהיריון. עכשיו אין לי בעיה עם סידן. יש לנו באמת הומיאופאת קלאסי בניו ג'רסי. אני יודעת על ההבדל בין ההומיאופאתים ה'חדישים' לקלאסים. השאלה היא למה יש את החדישים, היעיל פחות? יש לי בעיה של עייפות מתמדת, וחוסר מוטיבציה, שיער יבש, אקנה ופצעים בעור. ייתכן וזה קשור להרעלה ממתכות כבידות.. האם לדעתך הומיאופאתיה קלאסית יכולה לעזור לזה?
 
מה זאת אומרת הרעלה?

אם את חשופה באופן יום יומי למתכות כבדות רעילות, הטיפול יכול להקל על הסימפטומים אבל לעולם לא יעביר אותם כי את נשארת חשופה לסיבה ההרעלה. אם היית חשופה להרעלה אבל כבר לא חשופה אליהם והסימפטומים נשארו- הומאופתיה תעזור מאוד בניקוי גופך ובחזרתו לאיזון בריאותי. לכל הסימפטומים שהזכרת, יש בהומאופתיה פיתרון, רק צריך להתאים את התופה אליך באופן אישי והוליסטי.
 

mise

New member
הומיאופתיה קלאסית.

עייפות מתמדת, חוסר מוטיבציה, שיער יבש, אקנה ופצעים בעור הם מכלול של סימפטומים המייצגים בעיה גבוהה יותר. גם אם "ייתכן וקשור להרעלה ממתכות כבדות", ההרעלה אינה הסיבה, אלא מצויה סיבה גבוהה יותר שהביאה אותך למצוא את אותה הרעלה על מנת שתוציא את הסימפטומים הנוכחים כדי שההומיאופת ידע איזה פוטנץ לתת לך. שינוי קל בטרמינולוגיה שלך: יש הומיאופתיה קלאסית ויש מה שמכונה "הומיאופתיה מודרנית", כדי להשמע מתקדם יותר. כשבפועל העקרון פשוט מאוד: הומיאופתיה קלאסית מטפלת בסיבות של האדם וכל הומיאופתיה המכונה בשם אחר או הנעשית באופן אחר נותנת טיפול סימפטומטי, שהוא לא שונה מדרך הטיפול הקונבנציונלית, אלא קטלני יותר.
 
למעלה