"רשימת מכולת" ללידת בית

חוק הדמיון

כמובן שהוא החוק הראשון והבסיסי. משום מה זה היה נראה לי מובן מאליו, אבל זה כמובן לא. צודקת לחלוטין שציינת את זה. כמו שציינתי בהודעה למטה- אם את רוצה לפרט על העקרונות והפילוסופיה של ההומאופתיה אין לי שום התנגדות, כל עוד יש את דרישת הקהל
. אני אשמח להשתתף בכזה דיון מרתק.
 

mise

New member
היות שמבשלת כתבה שלא זה המקום.

אשמח לפרט במסר אישי.
 

שָׂרָה

New member
אני חושבת שיהיה כן שייך לכתוב כאן

נכון שזה פורום על לידות בית, אבל לא יזיק אם יהיו מדי פעם שרשורים
זה מאד מעניין וזה יעניין בנות רבות!!
 

סטיוויה

New member
גם אני משתוקקת ללמוד עוד ב ../images/Emo32.gif

ואני מטפלת בילידם שלי די הרבה בהומאופתיה לא קלאסית. לא יודעת אם מודרנית לחלוטין כי איני מערבבת תרופות אבל למשל,קמומילה אני נותנת כשיש כאבי צמיחת שיניים. או אקוניטום כשיש התפרצות חום פתאומית.
 
אין לי שום בעיה עם דיון כזה

אם יש לזה דרישה בבקשה- אני בעד
. אפשר להמשיך את זה כאן או לפתוח שירשור OFF, מה שבא לכן.
 

mise

New member
היות שהטיפול ההומיא' רוחני.

כל פוטנץ משנה את כיוון הנסיעה של האדם בחיים, ברגע שנותנים את הפוטנצים באופן סימפטומטי, מתעלמים מההשפעה הרוחנית שיש להם, שהיא הקובעת והיא שיכולה לכוון את האדם למקומות אחרים בחייו והרבה פעמים לתקוע אותו, מעבר לדיכוי הפיזי שנעשה לאותו אדם, שיכול לבוא לידי ביטוי בשלבים מאוחרים יותר, לאחר שהפוטנצים חילחלו ועשו את עבודתם. ראו מקרים ידועים של אדם ידוע שהיה משתמש בפוטנץ הומיאופתי בשם mercury, מטופליו, שכבר מבוגרים יותר, מגיעים לקליניקות וסובלים מחוליים קשים. בהומיאופתיה זו לא בעיה להפוך להיות קוסם. אם אקנה לי ערכת פוטנצים ואתחיל לתת לאנשים טיפולים סימפטומטיים, תוך זמן קצר, אנשים יעלו אליי לרגל. אבל מה שהייתי עושה, זה לקרב את אותם אנשים אל המוות, במקום אל החיים. זה שגרמתי לפטריה ברגל להעלם, או כאב ראש, או הורדת חום, לא אומר שהבן אדם נרפא. ההפך.
 

mise

New member
../images/Emo41.gif משהו חמוד.

שאולי מתקשר לשרשור ואולי לא. לא ידעתי לאן לשרשר, אז
אם זה לא מתאים. אין לי מושג מי המחבר, זה מסתובב ברשת כבר כמה שנים, והרגע קיבלתי את זה שוב, זה גורם לי לצחוק ממש מהבטן: בראשית ברא אלוהים את השמים ואת הארץ, והארץ היתה מכוסה ברוקולי, כרובית ותרד, וירקות ירוקים, צהובים וכתומים מכל הסוגים, ואדם וחווה חיו חיים ארוכים ובריאים. ויברא השטן את גלידת בן וג'רי, ואת בייגל נאש. ויאמר השטן לאדם: אתה רוצה גבינת שמנת עם זה? ויאמר לו אדם: כן! ותאמר חוה: אני גם רוצה. עם וחמוצים. ויעלו השניים 3 קילו כל אחד. ואלוהים יברא יוגורט מלא בריאות כדי שהאשה תוכל לשמור על הגיזרה שאדם כל כך אהב. ויברא השטן את הקמח הלבן מחיטה, וסוכר לבן מקנים, ויערבב אותם. ותעבור חוות ממידה 36 למידה 44. ויאמר אלוהים: מהסלט הירוק שבגני תאכלו לתיאבון. ויאמר השטן: ותוסיפו לו רוטב גבינה כחולה עם לחם שום בצד. ויפתחו אדם וחווה את חגורותיהם בעקבות הסעודה. ויאמר אלוהים: שלחתי לכם ירקות בריאים ללב, שמן זית כתית טהור! ויפרוש השטן על שולחן קבב כבש, שווארמה בפיתה ועוף מטוגן בציפוי פריך לאכול ככל יכולתך. ויעלה הכולסטרול של אדם וחווה השמיימה בסערה. ויברא אלוהים את תפוח האדמה, דל שומן באופן טבעי וגדוש אשלגן ורכיבים מזינים. ויקלף השטן את תפוח האדמה ויגזור אותו רצועות רצועות ויטגן אותו בשמן עמוק מן החי ויקרא לו "צ'יפס", ויוסף השטן ויתבל אותו במלח בלי חשבון. ויוסף האדם ויעלה עוד במשקל. ויצמחו לחווה חצ'קונים. ואלוהים ברא את נעלי הריצה, ויתן לילדיו, למען ישרפו את עודף המשקל. ויתן השטן לאדם וחוה טלויזיה בכבלים עם שלט רחוק, למען לא יסבול האדם בהחלפת הערוצים. ויצחקו ויבכו אדם וחווה אל מול האור המהבהב, ויחלו ללבוש טרינינגים רפויים. ויתן אלוהים לאדם וחווה בשר רזה, ומוצרים דיאט, ונקניקים לייט, למען יצרכו פחות קלוריות. ויברא השטן את מקדונלדס, ואת הצ'יזבורגר הכפול בחמישה שקלים. ויאמר השטן לאדם: אתה רוצה גם צ'יפס? ויאמר לו: כן! ותגדיל לי! ויחטפו אדם וחווה התקף לב. ויאנח אלוהים, ויברא את ניתוח המעקפים המשולש. ויגחך השטן בקרבו, ויברא את... קופות החולים.
 
things to buy for homebirth

I don't think that 2 towells are enough. It all depends on how much water you have and how much you bleed, and you never know. Some births I've only used 4 of the sdiniot and some I needed 7. If you don't want to buy a package of 15 sdiniot, which is really too much, you must prepare at least 6 fat and thick towells and several big meter sqare plastic for under them. I now offer a complete birth kit to my homebirth clients to save them money and time, and also to prevent the problem that happened a few times to me that I came to the birth and the people hadn't yet bought the necessary supplies for various reasons (no time, denying the reality, birthing at 37 weeks, no car). I buy big quantities at wholesale prices and divide it up into small boxes of supplies. I put it the sdiniot (underpads), large pads for the bleeding in the first 24 hours, box of net underwear, instant ice pack for perineum, dermasoft wipes for sore perineum, lacerations, or stitches (rare) or hemorrhoids (not uncommon), 5 baby diapers to start off with, baby hat, baby wipes, almond oil, Saves money and shopping time and getting the wrong thing. Some times I come to birth and see that women have spent at least 300 NIS an all these supplies, because they bought expensive oil or a whole package of 15 shikma pads or the shikma anatomical inserts instead of the regular shikma pads. I don't think that the physio ball is a big necessity at all. I have one in my zimmer and I don't see the women using it so much, or the ones that do don't find it so great. If a woman wants I can bring it to her homebirth. You can save money with the titulim instead of pads, but some women find them too bulky. I do suggest that you organize the baby clothes in advance, and not leave it to your man to choose, because they have a hard time with this. Sometimes when I'm ready to dress the baby, the couple tells me that someplace in the attic there is a box of clothes and he goes and brings me a box with clothes from newborn to age 3 all together, and I have to sort this through. Please, have mercy on your tired midwife and arrange this before. Undershirt, and one-piece outfit, or 2 undershirs and pants, all smallest size newborn. Consider the season if you need flannel or not. Baby hat and blanket also.
 

Manty

New member
אני הסתפקתי ביחסית מעט ציוד

ללידה ללא מיילדת שלי. תכולתו: * המון מגבות בגדלים שונים ובצבע כהה. * יריעת פלסטיק ענקית לכיסוי רצפת הטאטאמי וסדין ישן לכיסוי היריעה (שלא יהיה חלק במידה ואטפטף). * מספרי מטבח shears לחיתוך חבל הטבור. * שרוך נעליים לקשרירת חבל הטבור * פדים בגדלים שונים: ענק לשיליה, מספר גדולים לימים הראשונים בינוניים לימים הבאים וקטנים לימים האחרונים של דם. * קערת פלסטיק גדולה לשיליה. * שעון לקביעת זמן הלידה (לא בדקתי דחיפות צירים). * ביביסיטר (סבתא) * מספרי טלפון של אנשים תומכי לל"מ בארץ, ארה"ב ויפן, למקרה ואחפש תמיכה בשעות שונות. * hydroperoxide (מי חמצן?) לניקוי כל הדם. * ילקוט רועים (Shepard's purse) למקרה ואדמם יותר מדי. * golden seal לטיפול בחבל הטבור (לא השתמשתי בשניים האחרונים) * מצלמה, אך לא צילמנו עם פלאש בימים הראשונים. לגבי בגדי התינוק; מסכימה עם אילנה שחשוב להכין מראש, אך אני באופן אישי העדפתי לעטוף את התינוק ואת עצמי/בעלי/אימי חשופי חזה בשמיכה בכדי שהחום יגיע ישירות מהגוף. רק אחרי 12 שעות הלבשתי את תינוקי. אה, וגם לא חבשתי לו כובע (לא נהוג ביפן, גם לא בבתי חולים...).
 

POOH*

New member
הרשימה שלנו:

כדור כמובן!! אבל האמת שהוא היה הרבה לפני הלידה הזו עוד מההריון של גיא.. * חבילה אחת של סדיניות.. שאצלךנו הייתה שימושית. * חוץ מזה אספנו גם מגבות שונות לשימוש בלידה שחלקן נזרקו אחריה לפח וחלקן נוקו וחזרו לשימוש. * כובע ובגדים לתינוק. * חיתולי בד. * שמיכה. * אני השתמשתי בכמה ימים אחרי הלידה בתחתוני רשת. * תחבושות של וניה. * ארניקה לי עזר מאד לכאבי ההתכווצות. חוץ מזה בלידה הקודמת דאגתי למן שפריצר בשירותים עם מים וטיפה רסקיו שהקל מאד על כאבי התפרים שאז היו לי.. הפעם לא דאגתי לזה ונראה לי שזה היה יכול להקל. לגבי לידת מים - המיילדת שלי בעיקרון מביאה איתה בריכה. כך שאנחנו היינו צריכים לדאוג רק לצינור למלא אותה עם מתאם לברז. בסופו של דבר בכלל לא ילדתי במים כך שלא השתמשנו בזה... ומה עוד? אוכל במקרר... ומישהו לעזור בימים הראשונים.. והרבה הרבה סבלנות..
POOH
 

POOH*

New member
ונזכרתי בעוד כמה דברים...

* קערה לשליה... * שמן - לי היה ויטמין E ושקדים. ועוד דבר חשוב מלווים מוצלחים ותומכים כמו שלי...
POOH
 
למעלה