שאלה לאלון בנוגע לתשלום בדייט

שאלה לאלון בנוגע לתשלום בדייט

קודם כל אהבתי אותך בתוכנית ,היית אחלה, רק חבל שלא קיבלת פרטנרית יותר טובה. אני זוכר שאמרת שאתה אוהב להתחלק בדייט חצי חצי ולא הבנתי למה אמרת את זה ? בסופו של דבר למרות כל הקטע שהיום נשים הם משוחררות וכו' האבולוציה הבסיסית שלנו לא השתנתה ואנחנו עדיין עם אותם גנים של אנשי מערות ויקח מאות ואולי אלפי שנים עד שזה ישתנה.גבר ואשה אינם שווים לפי הטבע אלא שונים ומשלימים זה לזה והשוני הזה הוא מה שעושה את החיים מעניינים. בד"כ הגבר נותן והאישה מקבלת שתדע שחלק עצום מהמשיכה של אישה אליך נובע מזה שאתה משלם עליה.זה לא העניין הכספי אלא התשומת לב והאכפתיות שהתשלום מבטא הוא מה שמושכים את האישה.זה חלק מטקס החיזור הגברי שגורם לאשה להרגיש מיוחדת וכך גורם לה להימשך לגבר. כך שלדעתי גישתך מוטעית בנושא ואני בטוח שאם תשנה אותה נשים ירצו אותך יותר.
 

StriX Starlight

New member
סליחה שאני לא אלון ובכ"ז עונה על השאלה...

אבל משפט כמו "תדע שחלק עצום מהמשיכה של אישה אליך נובע מזה שאתה משלם עליה" מוציא גם אותך וגם את סוג הבחורות שאתה יוצא איתן באור מאוד מאוד לא מחמיא. אם אתה צריך לשלם לבחורה כדי "לקנות את המשיכה שלה", אז עדיף שתשכיר נערת ליווי. ככה הכסף שהוצאת, לא יתבזבז לשווא במקרה והיא תחליט שמה ששילמת עליה לא הספיק לה והיא בכל זאת סירבה לשכב איתך בסוף הדייט.
 
תגידי את יודעת לקרוא עד הסוף?../images/Emo122.gif

תקראי את המשפט שבא אחרי המשפט שאליו נדבקת:"זה לא העניין הכספי אלא התשומת לב והאכפתיות שהתשלום מבטא הוא מה שמושכים את האישה.זה חלק מטקס החיזור הגברי שגורם לאשה להרגיש מיוחדת וכך גורם לה להימשך לגבר". גבר לא צריך להוציא סכומים על מסעדות פאר או מתנות יקרות, מספיק לקנות לה משקה או להביא לה פרח קטן בשביל התשומת לב אני יודע את זה מניסיון
.הדברים האלה גם מוכחים מדעית.המחוות הקטנות שגבר עושה עבור האישה הם מה שגורמות לה להדלק עליו.זו אמת שהרבה ערסים יודעים וחנונים לא.תזכרי בפרק שבו קובי פרץ בא לבנות והן השתגעו עליו רק בגלל שהוא בא ושם להם פרח בשיער.
 

Thumpers

New member
דווקא יצאת בסדר.

לא שובניסט, ולא כלום. בסופו של יום, אני עדיין חושבת ששני הצדדים צריכים לפחות להציע. (להציע עם כוונה לשלם, לא סתם להציע כדי לצאת בסדר) אני מעדיפה לשלם בדייט ראשון, בשביל שהצד שמולי יראה מי אני ומה הערכים שלי. (כי כן, זה אומר על בן אדם דברים.)
 
הערכים שלי הם כאלה של הוגנות ושל שיוויון

הם מבוטאים בצורה הטובה ביותר בכך שמתחלקים חצי-חצי בחשבון.
 

Thumpers

New member
אני מסכימה איתך ב-100%...

אין שום צורך להסביר. אני מאמינה שאישה לא יכולה לבקש שיתחסו אליה כשווה, אם היא מתנהגת בצורה כל כך פרימיטיבית ומצפה שישלמו עליה. זה צבוע וטיפשי, והכי חשוב - מוריד מערכן של הנשים באשר הן. תראה, אני לא אשקר, זה נחמד שמדי פעם מישהו מציע לקנות לי משקה בפאב - אבל אני לעולם לא אסכים לדבר כזה. אתה מבין שזה סוג של אקוויולנט לזנות? נותנים לך כסף, או רכוש - בשביל טובות הנאה. (אגב, כל הנ"ל לא חל על זוג שנמצא במערכת יחסים, כי כשנמצאים במערכת - אז כבר אפשר שזה ישלם על ההוא, וההוא ישלם על הזה, כי גם ככה זה מתקזז.)
 

Thumpers

New member
אתה הגבר הראשון שמצליח לעייף אותי.

בחיי. אבל יכול להיות שזה קשור לעובדה שאני לא במצב שפוי כרגע. Equivalent זה משהו שהוא שווה ערך לאותו דבר שאמרו עליו שהוא... Wait, אני מבלבלת את עצמי. כשאומרים על משהו שהוא equivalent, מתכוונים לכך שהוא שווה ערך למושג השני אותו אומרים, ולכן מה שאמרתי זה נכון. כי כשמשלמים לך על משקה, ומצפים לסקס בתמורה - זה שווה ערך לזנות. אוקיי?
 
That's what SHE said!

אבל מה שאמרת, זה כמו להגיד שמכשיר לקירור ביתי של אוכל זה "שווה ערך" למקרר. זה לא שווה ערך, זה הדבר עצמו.
 

Thumpers

New member
:O

אתה משתמש בThat's what she said נגדי!? אני חייבת להודות שיש פה צדק פואטי כלשהו. ואני אוותר לך, רק בגלל שזה מזכיר לי ויכוח עם המורה שלי על קומבינטוריקה. שרק בגלל שמשהו נראה אותו הדבר, זה לא אומר שהוא אותו הדבר.
 

Thumpers

New member
הבנתי את כוונתך.

רגע, אז גם כשאני אומרת שאתה צודק - ומודה בטעות שלי, עדיין העניין נתון לויכוח?
 
../images/Emo124.gif: זה לא אלון,

זאת העריכה המגמתית שמוציאה אותו קרצייה עקשנית וקטנונית
. סתם, תנסי לשנות נושא
.
כפרה על שניכם נשמות
.
 

Thumpers

New member
עצוב להודות

אבל אני נהנית מויכוחים. תמיד מחכימים בויכוחים. (אלא אם כן, אלו ויכוחים מפגרים...) תמיד אנשים מוותרים לי, אז אין לי באמת עם מי להתווכח :( רוצה להתווכח איתי?
 

innocence

New member
יש ויכוחים ויש דיונים,

דיונים אני נהנית לנהל, כי הם אכן מחכימים אותך, ואתה לומד מהם. בויכוחים המטרה היא להראות "אני צודק, אתה טיפס ותפסיק עם זה" ולרוב מלווים בטונים פחות נעימים.. (כמובן שאם 2 הצדדים בשיחה מודעים לכך שהכל נאמר בהומור, אז מה שאמרתי פחות רלוונטי, אבל באינטרנט קשה לדעת את זה P:)
 

Slow Cheetah

New member
../images/Emo45.gif

אנשים מזהירים כבר אנשים אחרים שאין טעם להתווכח איתי
 
למעלה