שאלה לאלון בנוגע לתשלום בדייט

את צריכה לדעת לקבל מחמאות ולא להתפס לקטנוניות

גם אני יכול לחפור ולמצוא כל מיני דברים טיפשיים שאת אמרת אבל אני לא עושה את זה כי זו התנהגות מעצבנת.
 

StriX Starlight

New member
מקרה קלאסי של תמונה שהולכת לאיבוד בהקטנה.

יותר טוב?
זו צבת של שייט כחול שמצאנו על החוף ליד הבית.
 

xcalibur

New member
יקירתי,

להגדיל את התמונה לא הופך אותה לפחות פריקית ממה שהיא
 

Slow Cheetah

New member
בקטן היא דווקא נראית יותר מפחידה ../images/Emo3.gif

היא מעולה לדעתי, למרות שאני חושבת שבלי משקפיים היה יותר קל לצלם - זה היה גורם לנו להתמקד רק בצבת D:
 
מה אתם מודאגים? יש מספיק בחורות שיאהבו את זה

מעט (כי רוב הבחורות יראו בזה קמצנות, וזו התכונה ה-2 הדוחה בגבר, היא גם תכונה מפחידה ובצדק) אבל מספיק בחורות. אגב, אם כבר, לא משלמים חצי חצי, אלא כל אחד על מה שהוא הזמין.
 

svety

New member
../images/Emo128.gifממש לא.

אני לא סובלת כשמשלמים עליי בדייטים. להפך - כשמישהו מתעקש לשלם עליי, אני רואה את זה כזלזול והקטנה. טקסים חברתיים מובנים לא "עושים לי את זה" כמו שאומרים, אני מרגישה מיוחדת לא כי מישהו בחר לשלם עליי, אלא בגלל שלל סיבות אחרות.
 

innocence

New member
אני מסכימה ולא מסכימה,

מסכימה שמחוות קטנות מראות על אכפתיות, אבל אני לא מסכימה שזה חייב לבוא בצורה של כסף ותשלום על הדייט. אני והחבר ד היום מתחלקים חצי וחצי (בלי התקטננויות או משהו) על החשבון, כי שנינו אכלנו, למה שמישהו ישלם עליי? י שלי כסף, אני עובדת, ואני לא רוצה להיות חייבת כלום, אפילו כשזה החבר שלי מזה 5 שנים שאני אוהבת ומעריכה. הפגנות חיבה והערכה יכולות לבוא בהרבה צורות.
 

stagadish2

New member
אם כולם עושים את זה,

איך זה בדיוק גורם לה להרגיש מיוחדת?
 
הרבה אנשים מגינים על דעתי פה נאמנה

ובכל זאת (ובלי שום כוונה לפתוח דיון בנושא, היו לי מספיק כאלה בזמן האחרון
) אתן הסבר קצר: להגיד שמשהו "נכון אבולוציונית" זה גם שטות מבחינה מדעית (אבל את זה אין לי כח להסביר) וגם לא רלוונטי בעליל. מבחינה "אבולוציונית" אנחנו צריכים לגור במערות, לצוד טרף ולאסוף גרגרים, להיות ערומים כל הזמן, ולא להתמש בשום טכנולוגיה. לאנושות יש דבר שנקרא "תרבות", והוא משפיע פי מיליארד בערך מנטיה גנטית. התרבות היא זו שקובעת הרבה דברים - עד לפני כחמישים שנה היא קבעה נשים הן נחותות מגברים מכמעט כל בחינה (תראה כמה פרקים של "מד מן" ותבין למה אני מתכוון). הדרך לשנות את התרבות היא, ובכן - לשנות אותה. פשוט צריך שמסה קריטית של אנשים תחליט שזה לא מוצא חן בעיניה. אני אישית ממש לא אוהב טקסים, משום סוג, וחושב שהם מיותרים. אם שני אנשים מחבבים אחד את השני, לדעתי זה בערך כל מה שצריך בשביל שיקרה ביניהם משהו רומנטי ואין שום צורך בוריאציה המודרנית על ריקודי חיזור טווסיים.
 

Slow Cheetah

New member
../images/Emo45.gif

אז אני לא היחידה בעולם שנגד הרבה טקסים קיימים? אגב, אני חושבת שאתה צודק בזה שאתה מתעקש על העקרונות שלך... יש מספיק בנות חכמות ויפות שלא ינסו לגרום לך לוותר על מי שאתה ועוד ירדו עלייך כל כך הרבה :)
 
תתפלא אבל הטקסים האלה לא נולדו סתם כך

שום דבר אינו מחזיק אלא אם כן יש בו בסיס.אני מציע לך לקרוא את הספר מאדים ונוגה יוצאים לפגישה של ד"ר ג'ון גריי ואז תבין למה התכוונתי.
 
שטויות במיץ

המון דברים מחזיקים מעמד למרות שאין להם שום בסיס ראציונלי. לדת אין שום בסיס ראציונלי וכל מה שהיא עושה לעולם זה נזק, ועדיין היא אחד הכוחות החשובים שיש (ושם יש המון טקסים). תחשוב על לאומיות ולאומנות (שוב, המון טקסים), על פוליטיקה ועל הבורסה. רוב התרבות האנושית מבוססת על שטויות שאנשים ממשיכים לעסוק בהן רק כי זה מוכר והם פוחדים משינויים.
 
למעלה