שאלה לאלון בנוגע לתשלום בדייט

Slow Cheetah

New member
דת מחזיקה בגלל שהיא מעניקה תקווה לאנשים,

ולא מעט מאוכלוסיית העולם צריכה הסברים "קבילים" לדברים גם אם בסופו של דבר ההסברים ההם לא מסבירים כלום ואפילו מעלימים מידע.
 

innocence

New member
אני לא חושבת שלמישהו יש בעיה עם "אמונה"

אני יודעת שלי אישית יש בעיה עם דתות מאורגנות, כי מזמן שכבר הן הפסיקו למלא את הצורך של אדם בהסברים לדברים שהוא לא מבין, והפכו למוקד לסכסוכים, מלחמות וגם לא מעט פוליטיקה (וזה אם מניחים בצד את הניצול הציני שעושים לא מעט ממנהיגי הדתות הגדולות בכוח שיש להן על "דברי האל").
 

Slow Cheetah

New member
לי יש בעיה עם זה כי אמונה בדר"כ מובילה לדתות

המאורגנות, ואני חושבת שזה מוריד את האינטלגנציה האנושית.
 

innocence

New member
אין לי בעיה עם אמונה אישית,

אם זה עושה לאדם טוב ולא מפריע לי או לאחרים. אין לי בעיה שאדם בוחר לא לאכול בשר וחלב כי הוא חושב שזה מה שיעשה אותו מאושר (או מה שזה לא יהיה..) כל עוד הוא לא כופה עליי זה האמונה הזו שלו. אין לי ספק שבשלב מסוים סופה של כל אמונה להתאגד בצורה כזו או אחרת כ"דת", אבל עם העיקרון של להאמין במשהו אין לי בעיה בכלל. (באותה מידה אני יכולה להגיד שאני מאמינה שאם אני אכנס לתפוז לפחות 65759 פעמים ביום, אני אזכה לחיי נצח, זה מפריע למישהו חוץ מלאחי הקטן שאני מעמיסה על האינטרנט עם הריפרש? לא:))
 

Slow Cheetah

New member
כל עוד זה עושה רק טוב, אז בעקרון זה בסדר.

אבל ברגע שמתחילים להתאגד ולהפוך לקבוצה מכל סוג שיהיה, זה השפעה שלילית.
 
לי יש בעיה עם אמונה אישית

פשוט מני שההגדרה של אמונה היא "לחשוב שמשהו הוא נכון בלי קשר לראיות, ולעתים קרובות אף בניגוד לראיות". זה נראה לי משהו מטופש לעשות, והמרחק בין זה לבין להזיק לאנשים הוא פיצפון. כמובן שיש לי בעיה הרבה יותר משמעותית עם דתות מאורגנות.
 

innocence

New member
יש הרבה דברים מטופשים,

כולנו עושים כאלו. אני למשל הולכת על נעלי עקב, אפילו שזה ממש ממש לא נוח, ויש שטוענים שזה אף פוגע בך בריאותית, אבל אני חושבת שזה מאוד יפה. האם זה לא מטופש? כמובן שזה כן, ואני עדיין בוחרת לעשות את זה. אז נכון שזה לא בדיוק כמו אמונה ודרך חיים שלמה, אבל מכיוון שכל אחד מאיתנו הוא אדם שונה ולעיתים גם רמות ההבנה הן שונות, קשה לי לשלול את זה לחלוטין. עם זאת, כולי תקווה שיום אחד המין האנושי יחכים וישכיל מספיק כדי לעזוב אחת ולתמיד את הדתות, או לפחות שיפסיקו להיות סגורים כל כך לדעותיהם של אחרים.
 

Thumpers

New member
וואו...

אחד הדברים, באמת. גבר בסנדלי שורש, או בטבע נאות כאלו... סגורות (כמו של פעם) - פשוט אין דברים כאלו! (אגב, גם על נשים זה אדיר.)
 

innocence

New member
אני מעדיפה את המראה המחויט, בהרבה.

גם על נשים וגם על גברים.
 

Thumpers

New member
אבל... אבל...

טוב, כנראה זה עניין של הרגל. בעיניי, הכי טוב זה ג'ינס וטי שירט, אבל ברור לי למה לאחרים זה לא יהיה מספיק.
 

innocence

New member
אני לא אומרת שזה משהו שחייבים על בסיס יומי,

גם אני לא כל יום משקיעה ומתלבשת מיוחד וברוב הימים אני זורקת על עצמי ג'ינס וחולצ ה(או בחורף כמה, כי קר..), אבל באופן כללי אני אוהבת יותר את המראה המחויט והנקי והמסודר, על פני זה שמשויך לא מעט ל"קיבוצניקים". אם כי אני אוהבת שיער ארוך, בד"כ.
 

Thumpers

New member
איכס. קיבוצניקים...

אמ... על מה דיברנו? אה, כן - שיער ארוך. לא. לחבר הראשון שלי היה שיער בלונדיני מהמם וארוך. שנאתי אותו על זה :p
 

Thumpers

New member
אני חושבת ש...

הצבע היחיד שעוד לא היה לי, זה בלונדיני :p
 

innocence

New member
אני במשך שנים רציתי שיער אדום,

אבל פחדתי ממש. ולפני בערך שנתיים החלטתי לצבוע, וממש ממש אהבתי את הצבע עליי, אבל השיער שלי צומח מהר מדיי ופשוט אי אפשר לתחזק את זה. מה גם שהוא תמיד היה כל כך לא נעים:(( אז חזרתי לטבעי (לאט מאוד, לצערי..)
 

Thumpers

New member
אני חזרתי לטבעי

רק עכשיו, כאילו - אחרי הצבא. מגיל 13 בערך, עד גיל 19 - צבעתי לג'ינג'י (וזה נורא התאים לי.) ואחרי זה הלכתי על שחור/סגול ואז אמרתי שאני רוצה את הטבעי שלי - כי כבר שכחתי מה הוא :) אז אני עכשיו חום-אדמדם כזה, ואני הכי מרוצה :)
 
למעלה