שאלה לגבי צהרונית

Tנקר בל

New member
אולי זו הצעת חוק, אין חוק כזה

אינוס מוגדר כהחדרת חפץ או איבר מאיברי הגוף לאיבר המין של אשה.
 
הסיבה היא: משקלו הנמוך של האיי.קיו

של המחוקק ובראשם חברי הכנסת שלנו. זו פשוט השמטה מנוסח החוק. ואין סיבה שזה לא יתוקן.
 

noa128

New member
עכשיו תורי לומר WOW

יכול להיות שהאיש ההוא הוא צדיק ואפילו אולי אחד מל"ו - אני את ילדיי לא שולחת לשום מקום שהוא גם ללא פיקוח וגם "יש סיכוי שהגנן בסדר.." - ראבאק נועה, למה את לא מסוגלת לכבד חששות לגיטימיים של אדם שהוא הורה בעולם מטורף שבו מתגלים כל שבוע אנשים (ונשים) מטורפים/מתעללים/פדופילים ? גם ככה אנחנו חיים תמידית בפחד שהפסיכי הבא ייכנס לחיים דרך האינטרנט/מחשב/ברחוב... ולצורך העניין - גם צהרון המנוהל ע"י אשה שאינני מכירה ומנוהל לא פיקוח - לא יזכה לקבל בשעריו את ילדיי.... - בשם הפוליטיקלי קורקט הקדוש אני לא עושה ניסויים על ילדיי - את הנזק (לכל החיים) שיש סיכוי אחד ל100 שייגרם - אני אחסוך מהם בכל מחיר. מתי כן אשלח? אם יש שם כמה אנשי צוות, אם יש לי יכולת לבדוק אותם ולברר עליהם מהורים שילדיהם טופלו על ידם בעבר, אם יש "בוגרים" של המקום שיכולים לתת לי חוו"ד מרגיעה/ממליצה. אז - אולי.
 
לא אמרתי לתמר כלום על השליחה

או האי שליחה לצהרון, על זה כבר אמרתי - אין לי מושג. האמירה "צדיקים בסדום" הייתה יכולה להיות מגוחכת, אבל לדעתי היא מעידה על דברים לא מצחיקים בכלל. באשר לשליחה עצמה - אם את חוששת, אז אפילו אם ברור לך שהכל בסדר וזו חרדה אי-רציונאלית שלך, בעיני עדיף שלא לשלוח.
 

תיקי א

New member
להיות PC זה בון-טון חביב,

אבל לא כשאת אמא. אני לא הייתי שולחת את ילדי לצהרון שמנהל גבר לא מוכר. במקרה כזה Better safe than sorry.
 
ולמשפחון המנוהל ע"י אישה לא מוכרת

כן היית מכניסה? מה לגבי מטפלת? כי יש גם יש סיפורי זוועות גם כאן...
 

תיקי א

New member
יש לי פחות בעיה עם מטפלת אישה

וכמו כן לא הייתי לוקחת בחור/נער (לא מוכר) בתור בייביסיטר, אף כי אני משאירה עם נערות רק על סמך מפגש.
 

ron369

New member
נו באמת!

כאילו שאין גננות שמואשמות כל זמן מה בהתעללות בילדים, בפגיעה בהם, בהאכלתם באוכל מקולקל... אם כבר - אולי לפי הסטטיסטיקה גננים מתעללים פחות בילדים?
 

תיקי א

New member
מה זה קשור ?

אנחנו מדברים פה על חשיפה ועל הקטנת הסיכונים לחשיפה. להשאיר את ילדיך בכל מסגרת עם אנשים זרים, זו החשיפה. אני עושה ככל יכולתי למזער את הסיכונים וכאן, נכנסות שורה של בטחונות כגון: המלצות וברורים על המטפלת/מסגרת היעודית, תצפיות וכו'. מעבר לכך אני יכולה בהחלט להחליט שטיפול ע"י אוכלוסיה מסויימת (גברים), בסיטואציות מסויימות (מסגרת שאין בה יותר מבוגרים) מגבירה את החשיפה ולנסות להמנע ממנה.
 

ron369

New member
את יכולה להתייחס אל זה הפוך,

מכיוון שגברים יודעים שהם אוכלוסייה "בסיכון" (ואם הם עובדים במקצוע מספיק זמן, ויש מספיק אנשים בדעתך, הם בטח כבר יודעים), הם יעשו הכל כדי שלא יהיה צל של ספק שהם נקיים לגמרי מאשמה.
 

תיקי א

New member
כן, אבל גם מטפלות מקצועיות

שזהו משלח ידן וזו פרנסתן, התעללו בילדים... אני לא אומרת שגברים הם מתעללים בפוטנציה, בני היה בגן שבו היה גם גנן ולא היתה לי שום בעיה עם זה, או מחשבות בכיוון. אני התייחסתי רק לשאלה האם להשאיר 1:1 ילד עם גבר לא מוכר. ולשאלה הזו התשובה היא לא מוחלט.
 

irisgh

New member
רק אם

נמצא איתו אדם נוסף, (למשל אישה), והוא לא מטפל באינטימיות בלבדית בילדים. יש מספיק צהרוניות ומועדוניות שמפעילים אותם הן נשים והן גברים (זאת אומרת, 2-3 אנשים בו זמנית). וזה נראה לי בסדר גמור.
 

ציפי ג

New member
כן הייתי שולחת

אבל רק לאחר שהייתי בודקת את המקום עד היסוד. בדיוק כפי שהייתי בודקת מקום שמנוהל על ידי אשה - מסיבות אחרות. נכון הוא שיש חשש בנושא הפדופיליה עם גברים. אבל אני מאוד חוששת להשאיר את ילדי עם נשים מסיבות של שחיקה והתאמה. אשה שמטפלת בתינוקות 20 שנה, מבחינתי עצבה כבר את דרכי התנהגותה עם ילדים, ועלולה להיות שחוקה עד יסוד. רק אם אשתכנע שהדרך שלה הולמת את הדרך החינוכית שלי, ושהיא לא קמה כל בוקר עוטה שריון קשקשים לקראת היום העמוס עם הלדים עליהם היא שומרת, אכניס את ילדי לכזה צהרון. את הצהרון של ילדי מנהלת אשה שעוסקת בתחום כעשרים שנה. אני מכירה אותה היטב, היא טפלה עוד בילדי הבכור. גם בעלה חלק מהעסק, הוא נמצא שם יום יום עם הילדים. שניהם אמינים בעיני. היא לא שחוקה, והוא לא סוטה. והעובדה שיש גבר ואשה בצהרון שווה בעיני הרבה מאוד, כי הילדים חוזרים חביה"ס לבית ולא למסגרת חוצביתית מאורגנת וממוסדת.
 

אפרתש

New member
כן. אחרי בדיקה.

גם לאישה לא הייתי שולחת בלי בדיקה. ובקטעים האלה אני מרחיקה לכת, וגם בודקת מי הילדים האחרים בצהרון. כשאת שולחת ילד בגן חובה למקום שיש בו ילדים בכיתה ג', חשוב לדעת מי הם אותם ילדים. כמובן לא תמיד זה אפשרי, אבל הרבה פעמים בצהרונים קטנים זה אפשרי.
 
למעלה