שאלה לגבי צהרונית

חד משמעית - לא, אני טיפוס די

חשדן בנושאים כאלה ולא הייתי רוצה חוסר שקט, לכן אני מראש נגד.
 

yossi_gu

New member
אנחנו כבר שנה שלישית

שולחים לצהרונית שנשלטת בלעדית על ידי גבר מקסים מכירים אותו קודם איש חינוך בנפשו מאחל לכולם למצוא כזה פתרון לילדים שלהם כל מקרה לגופו, בהחלט מבין את ההתלבטות, מבין גם את ההסתייגות החד משמעית אבל לא חושב שבחירה באישה פותרת מהצורך לבדוק. אני חושב שמרווק בן 22 גם אני הייתי קצת מסתייג. לא יודע אם בצדק אבל לא הייתי אוהב את זה. לבייביסיטר אני לוקח רק בנות למרות שהתפרנסתי מזה מצויין כשאני הייתי בגיל.
 

תּמר

New member
אני מרגישה צורך לציין

שאני בכלל לא שולחת לצהרון. יש לי רתיעה מדברים כאלו, גם אם הם מנוהלים על ידי אישה. אני גם לא מעסיקה בייביסיטר. כשאני צריכה בייביסיטר או סידור לאחה"צ, אני נעזרת במשפחה שלי. מעדיפה בנות/נשים במקום ראשון ואח"כ בנים - לא בגלל שאני חושדת באחים/גיסים/סבים, אלא בגלל שבעניין הזה אני סומכת יותר על הבנות. לפחות אצלינו יש הן הבנה טובה יותר את הילדים (עם יוצאי דופן משני הצדדים) ולפני שתתנפלו עלי בהעדפה לבנות מסיבה מגדרית אספר שהשארתי פעם שני ילדים קטנים עם בחור צעיר, כדי לקפוץ לקופ"ח לשעה בערך. התקשרתי כדי לשמוע מה נשמע וענה לי הפעוט בן השנה ושמונה בערך (אפילו לא ידעתי שהוא יודע לענות לטלפון ושבכלל אפשר להבין מה הוא אומר). הבייביסטר ישן, וך גם האח הגדול (5). נאלצתי לדבר עם הפעוט בטלפון עד שהגעתי הביתה כמעט.
 
../images/Emo150.gifכשבנזוגי ניסה לעבוד כמטפלת...

לפני כמה שנים קצת אחרי שהתחתנו, בנזוגי חיפש עבודה בעיר זרה אליה הגיע בעקבותי. הנסיון העיקרי שלו היה בחינוך וכמו כן כדוד במשרה מלאה למדי לתריסר זאטוטים היה לו ניסיון עשיר עם תינוקות וילדים. הוא אדם מקסים ורגיש וכיום כבר בוגר תואר ועובד בחינוך (אבל זה סיפור אחר...) באותם ימים הרגשנו שכל טלפון נענה כאילו מצידו השני של הקו יושב איזה סוטה... קורות החיים שלו לא עניינו אף אחת מהאימהות... ואנחנו מדברים על חיפה- העיר שאמורה להיות "פתוחה" בעקבות ניסיון רב שנים עם "גנן" בן ידוע בעיר... לא יודעת...איכשהו נראה לי שצריך לפגוש את האדם. בדיוק כמו שאני לא אוהבת שמפלים אותי על רקע מיני, אני לא מאמינה גם בגישה ההפוכה.
 

תּמר

New member
אני אישית - גם אותך לא הייתי לוקחת

כי אני רוצה להכיר את הבנאדם שאמור לשמור על הילדים שלי, ולהכיר זה אומר שהוא לפחות אח שלי או של בעלי
. אז יכול להיות שלא הייתי צריכה לענות לשאלה למעלה לכתחילה, כי אני חשדנית בכל מקרה...
 
../images/Emo45.gifאני ממש איתך.

גם אני לא הייתי לוקחת. אבל נראה לי שמלכתחילה מי שמפרסם הודעה בעיתון מחפש זרים...
 

yossi_gu

New member
כייף לך

הלוואי עלי (ועל רבים אחרים) שהייתי יכול לבנות על עזרה מהמשפחה.
 

פלגיה

New member
זה אחד היתרונות של משפחה גדולה

כשיש הרבה אחים ואחיות, והורים צעירים, די אפשר לבנות על עזרה מהמשפחה. אני שלחתי את הבת לצהרון - אבל ניהלה אותו אחותי
כשהיה לי קשה לשלוח את הילדים למטפלת (ובשום פנים ואופן לא מעון) - הרגלתי את עצמי לרעיון בכך שמצאתי מטפלת שיש לי קשר טוב איתה, ואיצתי אותה בתור "דודה שלנו".
 
למעלה