דולי או תגובה לכולם
כמה מילים!, יצא קצת ארוך אז אודה לכם על סבלנותכם, דולי הספקת בפסקה הארוכה שלך להשמיץ את הקפיטליזם, את הסוציאליזם ואת הקומונזים... וכמובן גם את כל העוסקים בשר"ש. אני תוהה למה את ומוטי ומיס-בי כל-כך כועסים. מן הסתם ניסתם וכשלתם... לדעתי ציון צודק - הכל עניין של תדמית - ברגע שחברות השר"ש יפסיקו להבטיח הבטחות בלתי ראליות (רווחים דימיונים), ויתחילו להגיד את האמת אולי יהיה טוב. דרך אגב אחת הסיבות שהתחום הזה לא מצליח בארץ זו חוסר האמון של הישראלים והפלגנות היהודית... מזה כבר אף אחד לא יציל אותנו. לא זה המקום להרחיב את הדיבור על התחום שעשרות ספרים נכתבו עליו ונעשו אין ספור מחקרים,בתחום שדרך אגב הוא חוקי ולגטימי לחלוטין ובארה"ב החברות נמצאות תחת פיקוח. יש גם פעילים לא חוקיים בשוק וצריך להזהר מהם. הם גם אלה שעושים שם רע לכל השאר... (יש דרכים לזהות אותם) לגבי זירת חליפין - שתיים כאלה פעילות וקיימות בארץ ואפילו הייתה כתבה בטלויזיה לא מזמן. לגבי שטיפת המוח, כמי שבאה מעולם הפרסום צר לבשר לכולכם שאנשי המקצוע בתחום שלי עוסקים ב"שכנוע אנשים לקנות מוצר שמלכתחילה הם לא התכוונו לרכוש, ויותר מכך, למכור להם חלומות באספמיה..." (ציטוט של דולי), ומה גם שאנחנו מגבים את זה בתאוריות פסיכולוגיות ואנחנו יודעים בדיוק מה להגיד מתי איך וכמה ע"מ ללחוץ על הכפתורים הנכונים, כל פעם שאת פותחת את הטלויזיה את נחשפת לשטיפת מוח של המקצוענים בתחומם. את מוזמנת להתנתק מהעולם... השאלה שצריך לשאול את עצמו מי ששקול להכנס לשר"ש היא "האם אני מוכן להיות פרסומת של חברה מסוימת ולשווק מוצר/קו מוצרים אחד" האבסורד הכי גדול שאת העבודה שנדרשת בתחום הזה (בחברות הלגיטימיות שמייצרות מוצר ורוצות למכור אותו) שהיא להמליץ לחברים ומכרים כולנו עושים בחיי היום יום שלנו בחינם לגמרי, אנחנו ממליצים לחברים שלנו איזה תוכניות לראות בטלוויזיה, איזה מכונית לרכוש, איזה מחשב כדאי לקנות (בעלי עושה את זה כל הזמן ולא מקבל דיווידנדים מאפל), באיזה חנות בגדים יש מבצע, ואף אחת מהחברות המסחריות האלה שאנחנו "מפיצים" לא משלמת לנו... אבל ברגע שמציעים לנו לעשות את אותו הדבר תמורת תשלום פתאום המצפון שלנו מתעורר כי "אנחנו לא רוצים לנצל אף אחד..." אבל בעצם אנחנו מבולבלים כי ביקשו מאתנו להיות פילנטרופים בתשלום ויש פה באמת סתירה פנימית בעייתית. אני יכולה להמשיך לדבר עד מחרתיים, אני רק רציתי להגיד שכדאי לשים לב כי השוק הזה עובר עכשיו שינוי והוא לפני פריצה ומי ששוקל את זה שיבדוק טוב טוב לאיזה חברה הוא נכנס, כמה הוא נדרש להשקיע והאם הוא יכול לעמוד בזה (כמו כל עסק יש סיכוי של 90% שתפשטו את הרגל) והאם בהמשך הדרך הוא רואה את עצמו מקדם את המוצר/ים של החברה - משתמש בו ומאמין בו. כי אי אפשר לפרסם משהו לאורך זמן וגם לשמור על האמינות האישית אם לא מאמינים במוצר תשאלו את ג. יפית. ולסיום - הלוואי שכל אחד יבחר לו את הדרך שבה הוא יצליח ויהיה מאושר, שנמשיך לצמוח והעיקר שיהיה שלום!!!