שאלה לרוכבי הווסטרן :)

doron225

New member
שאלה לרוכבי הווסטרן :)

אז ככה, לקחתי סוס בצפר קשה על היד והכל, והבאתי אותו לרמה של פלג'ר. עכשיו, יש 2 בעיות עם זה. הראשונה היא שכל פעם שאני עולה לקנטר הוא נכנס למעגל, ולמרות שאני נותנת לו וואחד בעיטה שיעוף לגדר ומתחילה מההתחלה זה קורה שוב. השנייה היא שבהורסמנשיפ צריך לעשות חצי ספין. סיבוב על ציר רגל אחורית כמו שהמדריך אומר. בקיצור הסוס לא יודע לעשות את זה. איך ללמד אותו? ועוד משו קטן. איך אני יכולה לחדד אותו? כלומר שכשאני שמה את משכה ימין על הצוואר שלו שהוא יעוף לצד שמאל בלי שאצטרך למשוך?
 
תשובה מרוכבי הווסטרן

את צריכה לקחת שיעורי רכיבה בערך אתמול, אנילא מאמינה שהסוס שלך באמת ברמת פלז'ר שאלה שמסקרנת אותי- את אוהבת את הסוס שאת רוכבת עליו?
 

doron225

New member
אם לקחתי איתו מקום 5 בפלג'ר..

אז זה אומר שאני כן משקיעה עליו. ואני בניתי תסוס ומה שהמדריכים אומרים לי לעשות לא עוזר. אלון הדר? דייב טורפ? וכל אלה. פשוט לא עוזר חשבתי אולי פה יהיה משהו. ואני משקיעה תנשמה בסוס הזה אני אוהבת אותו כמו בנאדם. אני מטפחת אותו, אני קונה תכשירים בשבילו וכו'
 

fliperit

New member
את חושבת שאת יוץתר טובה מהם?

רדי מהעץ...ותתחילי לקחת שיעורים אצל מאמן רציני
 

doron225

New member
אני חושבת שאמרתי כמה פעמים

שהמאמנים שלי אומרים לי מה לעשות ואני מבצעת את זה מה לא מובן שיש לי שיעורים עם מאמנים רציניים? אז תורידי תפוזה שלך כן?
 
תקשיבי לי חמודה,

אני באמת לא מבינה על איזה עץ את נמצאת שאת חושבת את עצמך לאלוהים או לגיבורה כזאתייי גדולה, שמעי את אומרת שאת הבאת את הסוס בעצמך לרמה של פלג'ר ולא ציינת שום עזרה של מדריך את יודעת מה? אני אפילו אצטט שלא תגידי שאני מדמיינת: .." והבאתי אותו לרמה של פלג'ר.." אויייש גיבורה שלייי אורי פלג. שמעי לי ושמעי לי טוב, הסוס שלך אפילו לא יודע\מגיב\מבין, מזה מושכת צוואר, סוס שרוכב רכיבה בסיסית יודע מה זה מושכת צוואר את חושבת שהכל יפול עלייך מהשמיים ? או שתקבלי סוס אוטומט ? חמודה שלי.. איזה רמה בפלג'ר ואיזה נעליים? את לא יכולה לצאת לקאנטר בלי שהסוס שלך חותך אותך לגדר מאמילה . לכי כבר למאמן מוסמך תלמדי הכל שמה, את לא יכולה ללמוד לבד ולנסות גם ללמד את הסוס שלך, את חייבת השגחה מקצועית. את יודעת מה אומרים על שקרים ? הם תמיד אבל תמיד מתפוצצים בפרצוף, הגעת למקום חמישי בפלאג'ר והסוס שלך גורר אותך וחותך אותך לגדר לא יודע לא מבין לא כלום מזה מושכת צוואר. וחמודה את צריכה בשלב כלשהו להוסיף רגל ואז להתחיל ללמד את הסוס להגיב בלי רגל. את לא יכולה פשוט להצמיד את המושכה ולחכות שיקרה משהו נכון ? ולא מציינים שמות של מאמנים ובמיוחד לא מכפישים את השם שלהם, יכול להיות שאת תלמידה מתחילה, ויכול להיות ההפך, בכל זאת אין לך שום זכות לפרסם את זה ככה . אני חושבת שכל בנאדם נורמאלי ובריא בראש משקיע המון בסוס שלו בין עם הוא סוס טיולים ובין עם הוא אלוף בפלג'ר או בקפיצות וואט אבאר, והקטע של התכשירים לא עובד על אפחד אין סוס שמוחזק אצל בנאדם ואין לו תכשירים. תורידי תפווזה שלך תגידי לחברות המעפנות שלך הבנת ? פליפרית יכולה לגדל אותך חתיכת פישרית, מי את שתגידי לה את זה בכלל ? ילדת כאפות שלה את יכולה להיות. אפשר לחשוב מה היא אמרה לך כבר? שתורידי את עצמך מהעץ הגבוה שאת עליו ותלכי למאמן כבר.
 
הלו תרגיעי.

מי אמר שהיא שיקרה? מי אמר שהסוס שלה לא יודע כלום? בשום מצב גם אין לך זכות לבוא ולדבר בצורה כזאת אל בנאדם, במיוחד כשכל מה שהוא בא לעשות זה לבקש עזרה. לגבי מהדריכים- נכון. אז דורון אם את קוראת את זה- אם יש איזה מצב שאת צריכה לציין מדריך ולומר מה הוא אמר לך לעשות וכו', אל תכתבי את השם אלא המדריך/המאמן שלי.
 

גולע

New member
צודקת.

אין סיבה עדן שתתחילי לרדת על אדם שאת בכלל לא מכירה אותו, ולהשפיל אותו פה. יש גבול למה שאת יכולה להגיד לאותו אדם, והוא בסכ"ה ביקש עזרה. להירגע לפני שאת שולחת את ההודעות האלה, ולחשוב פעמים אם את היית רוצה להגיע למצב כזה במקומה, שיעליבו ויכפישו את שמך, ועוד האדם שאומר את זה בכלל לא מכיר אותך..
 
שמעי,

אני לא ניסיתי לרדת עלייה או להשפיל אותה עם הייתי רוצה הייתי עושה את זה בדרך אחרת. דבר שני, אני לא הייתי באה ביציאה והורסת את השם הטוב של המאמן שלי, או של החווה שלי . אני לא יודעת איך קוראים למאמן שלך, אבל עם היא הייתה באה ואומר עליו שהוא חרא מאמן והוא לא עוזר והוא ככה וככה וככה, האנשים מהחווה שלך היו מגיבים בצורה חריפה . סה''כ ניסיתי להבהיר לה באיזה מצב היא מעמידה את האנשים בחווה שלה, ועם לא טוב לה היא פשוט יכולה לעבור. והנקודת רתיחה הייתה שהיא אומר לפליפרית תודי תפוזה שלך, פליפרית יכולה לגדל אותה ועוד אלף כמוהה, אז מי היא בכלל שתפנה לבחורה בת 20 בכזאת גישה ?
 
את יודעת מה גל ?

בואי נקח את זה לנקודה אחרת לגמרי. את בת 15 נכון ? נגיד שילדה בת 10 באה באותו עיקרון כמו שדורון באה אוקי ? ואת סה''כ רוצה לעזור לה, לתת לה עצה נכון ? נתת לה עצה, (פילפרית טענה פה ואמרה שבמקום להתעסק בשטויות ולנסות לבד, שתלך למאמן מוסמך זה הכל !), אז הגברת הקטנה והחצופה באה אלייך בטעות ואומרת לך תורידי תפוזה שלך. מה את היית עונה ? איך היית מגיבה ? שפישרית קטנה בת 10 באה ואומרת לך את זה שאת רק באת בכוונה טובה של לעזור לה ! זה מרתיח .
 

2STRIPE

New member
נכון

אבל תירתחי במקום אחר.. אולי לא ניסית לרדת עליה אבל הצלחת.. ויש פה לא מעט אנשים סמויים מהענף ולא רק מהענף שקוראים את זה.. היא השמיצה כמה שמות אולי ידעה ואולי לא.. אבל באים בגישה רגועה לא צריך לצאת ככה על בנאדם ועוד בפומבי.. השפלת אותה יותר ממה שנירא לך וממה שהיא כבר השמיצה אנשים פה.. היית יכולה לכתוב לה את הכל גם במסר להבהיר לה אחרת.. ואני לא באה לצאת עליך או משהו חלילה.. אבל להוריד קצת פרופיל..
 
שמעי ,

אולי זה יצא בצורה של השפלה והכפשה אבל לא הייתה לזה כוונה כזאת, זה לא במקום לקשום לבחורה בת 20 תורידי את הפוזה שלך, ועוד למה ? כי היא ניסתה לעזור לה . ההכפשה שלה לגבי המדריכים זה בעיה שלה ושלהם, במצפון שלה, ובקריירה שלהם . אבל זה הקטע שפליפרית באה להמחיש לה את העניין ופנתה אלייה בנימוס והכל, והיא בתגובה רשמה לה תורידי תפוזה שלך, אז אני צריכה לפנות אלייה ? עוד פעם יפה ? שגם לי היא תגיד תורידי תפוזה שלך ?
 

גולע

New member
על שתי ההודעות..

דבר ראשון אני לא הצדקתי את הירידה שלה על המדרייכים, ואם תראי למטה הגבתי על זה. דבר שני, את אומרת שהיא מכפישה את שממם, אבל את עונה לה באותה רמה, את גם מכפישה את שמה, ויורדת לפסים אישיים שלא צריך להכניס כאן. במקום להגיד לה בצורה שונה את זה, את באה ומתחילה לפגוע, בשביל להגיד דברים צריך למצוא דרך להגיד אותם, אף אחד לא אמר שאת לא צודקת בעינן המדריכים, אבל לנסות לשנות את התגובה שלך, אי אפשר שכול דבר שלא נראה לך, או לא נכון לצאת ככה על בן -אדם. ות'אמת? אם פישרית קטנה הייתה יורדת על המדריך שלי, לא הייתי מתייחסת אלייה, כי אני יודעת שהיא מזלזלת באנשים שקיבלו הסמכה, ויודעים לרכב הרבה אבל הרבבה יותר טוב ממנה, ומכול תלמיד שמשחק אותה מפה עד לא יודעת לאן שהוא רוכב מעולה ומתחיל להשמיץ את השם של המדריך... הענף הזה יודע לנפח דברים, יודע טוב מאד להשמיץ שמות של מדריכים, לא רק בריכבה אלא באופי, ולא פעם שמעתי דברים, אבלל להתחיל להגיב ככה לאנשים!? לאא, במיוחד לא במקום ציבורי שאנשים קוראים, ולוהריד את הרמה שלי לאותה רמה שהיילדה השמיצה את המדריך שלי.. אני פשוט שותקת, או מנסה לשנות טיפה את הדעה שלהם, אבל מה שבטוחח לא מתחילה לפגוע בהם, כי אני חושבת שכול אחד יחשוב מה שבא לו ומה שהוא רוצה, וזה לא כ"כ אכפת לי מה היא חושבת על המדריך שלי אלא מה שאני חושבת עליו.. ~לא כותבת מתוך כעס, אם זה נשמע ככה..~
 
שמעי גולע,

היא לא מאמנת או משהו אז לא עשיתי משהו שהוא יכול להרוס לבנאדם קריירה כמו שהיא עשתה. אבל זה בדיוק הקטע! שפליפרית באה לעזור לה והיא באה בגישה שונה לגמרי !
 
ועוד דבר ששכחתי להוסיף,

עם דעתי היא א' אני אלך לפיהה, עם דעתי היא ב' אני אלך לפי ב'. עם כל הכבוד, אף אחד לא יצליח לשנות לי את הדעה, אני לא פעלתי מתוך כוונת זדון או כוונה רעה .
 

גולע

New member
עדן..

אף אחד לא בא לשנות לך שום דעה, אבל מצד אחד את אומרת שהיא אומרת דברים שלא רואיים לפורום, וזה נוגע גם אלייך אחרי התגובה הזאת.. אאני לא חושבת שהיא התנהגה טוב, או שהתנהגה נכון, ואמרה דברים נכונים וטוב שהיא מעלה את זה לפה, בדיוק ההפך, אני חושבת שאת צודקת אבל יש דרך להגיד דברים ולא להתנפל. תלכי בדרכיך אני לא עוצרת אותך, אבל תשני אתת הגישה שלך כשאת רוצה לרשום משו במקום ציבורי שקוראים פה המון אנשים. ושוב אני חוזרתתD: אני יודעת שאת לא אומרת את זה בכוונה רעה, אבל בסכ"ה אל תרדי לרמה שלה, פשוטט מגיבים לעינין לא מעמיקים בזה יותר מידי, עוד פעם לא פעם ולא פעמים הגעתי למצב שאני שומעת משו על מדריך כולשהו, אז אני יתעצבן ויקלל או ירד לפסיים אישים.? לא.. אין לי כח לדון בזה, זה יצא מכול כיוון אפשרי, פשוט להרגע אחרי שקוראים הודעה כזאת, ולהגיב בצורה שונה ורגועה יותר..
 
חחח את אישית יודעת שאותך אני כן אוהבת .

אבל אני שונאת שאנשים מרגישים גבוהים ויכולים להגיד לאנשים אחרים שגם בגיל וגם ביכולת עקפו אותם מזמן. באמת זה חופר
 
רגע הוא המאמן שלך גם ?

שמעי היא באה ומכפישה פה שמות של מאמנים, שיכול להיות שיש פה אנשים שרוכבים אצלהם. זה לא משנה, היא באה וטוענת שהיא טובה מכוולם, היא עשתה א' ב' וג', לבד. אבל היא לא יודעת את הבסיס, איך את מסבירה את זה?
 
למעלה