שאלה לרוכבי הווסטרן :)

SILVER LADY

New member
כי סוס אמור להרגיש כל צד בתחת שלך שיושב

לו על הגב. ואם הוא ירגיש אותך נשענת בצד שמאל הוא ישען החוצה. כמו במעגל, אם הוא בורח החוצה את נשענת החוצה
 
מה?!

ואו הייתי בטוחה שאת צינית
אם המשקל שלך על צד א' למה שהסוס יפול לצד א'?
 
כן... אבל למה שהסוס יפול על הצד הזה בכלל?

תעמידי מטבע על הריצפה- ותגעי בו מצד שמאל, הוא יפול לצד ימין. אותו הדבר עם הסוס.. זה למה יד פנימית ורגל חיצונית משתפות פעולה ולהפך, תמיד חייב להיות איזון בין שני הצדדים של הסוס (באופן יחסי), לכן אם את דוחפת עם אגן ימין, ושומרת אזרים עם ימין, הסוס יפול שמאלה.
 
סוסים מגיבים לאופציות בריחה- ברגע שסוגרים להם

סוסים מגיבים לאופציות בריחה- ברגע שסוגרים להם את האגן הפנימי הוא "יברח" החוצה.
 

SapirElias

New member
לא יודעת.

המשקל אמור לבוא לעזור לו.. אותי לא לימדו ככה, ואני סומכת על המדריך שלי במיליון אחוז.. נשמע לך הגיוני, שכשבלגיילד את רוצה לקחת את הסוס שמאלה, ותשימי את המשקל ימינה.. ~סתם דוגמא~
 

SapirElias

New member
לא שבלגיילד צריך לשים כ"כ משקל לאחד הכיוונים

XD אבל נגיד שמלמדים את הסוס..
 
לגילד זה קצת יותר מסובך כי את אמורה

לשמור על הסוס בסנטר- באמצע, ועם סימנים עדינים להזיז אותו גם באלכנוס... אבל אם אנחנו מדברים על הרמה ההכי עקרונית ולא ביצועית טכנית אז כן, הישענות על אגן ימין תגרום לסוס לברוח שמאלה.
 

belledejour

New member
../images/Emo45.gifספיר יש לי את אותה שיחה איתך כל פעם../images/Emo6.gif../images/Emo3.gif

 

שירלי317

New member
יש לי רעיון מאוד חדשני בשבילך

אל תנסי לאמן את הסוס לבדך, תעזרי במאמן מנוסה שיוכל להדריך אותך כמו שצריך. כי השאלות שלך נוגעות לאילוף, ומכיוון שככל הנראה אין לך ניסיון בכך מומלץ מאוד להיעזר במישהו בעל ניסיון. מה גם שעצות באינטרנט לא יעזרו לך, את זקוקה להדרכה בזמן הרכיבה כי כל סוס שונה מהאחר, ולכן התשובות שניתנות לך כאן, מאוד מאוד כלליות.
 

SoosKatan

New member
"אני נותנת לו וואחד בעיטה שיעוף לגדר"

מסכן הסוס. וואחד בעיטה. =\ אל תתעצבני על הסוס, כל החיים הוא היה סוס ביה"ס- מה את מצפה? הוא לא יודע ולא מבין שעכשיו השתנו לו החיים והוא סוס פלז'ר. עדיין רוכבים עליו כביה"ס? אם כן- זו טעות ראשונה. הוא לא יפסיק מעגלים עם מישהו אחר עושה עליו מעגלים. מבינה? תתייעצי עם מאמן, בבקשה תאהבי את הסוס ואל תכנסי בו חזק באלימות, בבקשה. זה שאת קונה לו תכשירים לא אומר כלום. פשוט כלום. תאהבי אותו. אל תדברי עליו ככה: "אני נותנת לו וואחד בעיטה שיעוף לגדר" זה לא מכבד ונשמע רע מאוד. בבקשה אל תתנו לו וואחד בעיטה שיעוף לגדר. הוא מסכן ככה.
 
למעלה