שאלה לרוכבי הווסטרן :)

אף אחד מהם הוא לא המאמן שלי, אבל גם במצב כזה

לא צריך להתנפל, אלא להסביר בצוה יפה למה זה לא בסדר שהיא הזכירה שמות. איך אני מסבירה את זה? אני לא מכירה אותה ואני לא היא, אז אני לא יכולה לתאר מה היא יודעת או לא. אני גם לא מכירה את הסוס, אז אני לא יכולה לדעת למה הוא מושך לאמצע. אולי היא תמיד יורדת שם אז שם יש חופש? או שם יש פחות חול (וסוסים הרי מושכים למקומות הכי נוחים להליכה)? אולי בעיה אחרת. אני לא ראיתי אותה רוכבת, לא ראיתי את הסוס, אז אינ לא יכולה לענות חד משמעית.
 
כמה אנשים פה כבר ניסו להסביר לה,

ובואי ניקח את הדוגמא של פליפרית. היא באה בקטע של לעזור לה ואיזה תגובה היא קיבלה ? תורידי תפוזה שלך. אז מה אני גם אפנה אלייה יפה ואקבל תגובה של תורידי תפוזה שלך ? והכל כדי לעזור לה ולסוס שלה ? זה וויכוח מיותר, כי את הדעה שלי אי אפשר לשנות נקודה .
 
וחבל שאי אפשר, כי זה יחסוך סתם העלבה וויכוחים

בעתיד. היא באה בקטע של לעזור לה והיא הגיבה לה תורידי תפוזה. נכון. אז את תפני אליה ותכתבי לה "תקשיבי, האנשים שמגיבים אלייך לא הולכים נגדך, אלא מנסים לעזור לך ולסוס שלך. לכתוב, אפילו למישהו אחד מהם, 'תוריד תפוזה' זה לא במקום, אז פעם הבאה תשתדלי להימנע מדברים כאלה". אולי היא לא התכוונה לפגוע? אולי היא נפגעה מהדרך שפליפרית כתבה את התגובה שלה? לא יודעת, אבל בכל מקרה זה לא אומר שצריך לרדת לרמה כזאת, אלא להעיר בצורה יותר יפה ותרבותית.
 
שמעי

לא נראה לי שאת יכלה להיד לנגה משהו כי אני בטוח שבתור רוכבת היא הרבה הרבה הרבה יותר טובה ממך!
 
זה מה שאני אמרתי,

ועוד עזוב את הקטע שהיא רוכבת יותר טוב, היא 5-6 שנים מעלייה! באיזה חוצפה את אומרת לבחורה בת 20 תורידי תפוזה שלך ? פישרית קטנה .
 
לא ווסטרנית, אבל..

אני יכולה לענות לך על הראשונה- בזמן שאת מעבירה אותו לקנטר, תשמרי יותר צד חיצוני [רגל חיצונית, יד חיצונית], מקווה שככה הוא לא יעשה מעגל. בהצלחה
 

doron225

New member
כן כן כן ><

כשאני רוכבת ב2 ידיים אני עושה את זה, הבעיה היא כשאני מציגה ביד אחת.
 
אם כך

באימונים תרכבי עם שתי הידיים, תלמדי ותחנכי אותה לא ליפול למעגל. אחרי שהוא ידע מספיק טוב תוכלי לרכב עם יד אחת.
 

גולע

New member
נכון..

בשביל שהסוס יזוז שמאלה מעבירים משקל לצד שמאל ורגל שמאלית תומכת בשביל שהסוס לא יפול.. אם כבר.. איך אפשר להישען על צד פנימי ושהסוס יזוז לצד חיצוני!?!?
 
למעלה