שאלה לרוכבי הווסטרן :)

doron225

New member
זה עיניין של שיחרור לחץ

אני לא נהנת לתת לו בעיטות ממש לא. אבל זה כל העיניין שהוא צריך להבין שליד הגדר הכל טוב ושהוא יעבוד יותר קשה אם הוא יעשה דברים בדרך שלו והמדריכים אמרו לי לעשות את זה.
 

2STRIPE

New member
רק מעצם זה

שאת כל פעם נותנת לו "וואחד" בעיטה זה עלול להכניס אותו לטראומה מה שיגרום לו להימנע מלעבור בכלל ליד הגדר.. יש רמת אגרסיביות מסויימת שכל סוס צריך אבל יש גבול.. את יכולה להכניס אותו לטראומות מסויימות שיגרמו לו לעשות ההפך ממה שאת רוצה שהוא יעשה וזה רק יחמיר אם תמשיכי להיות כ"כ אגרסיבית איתו.. להירגע קצת.., המדריכים אמרו לך..? סבבה אבל לא תמיד המדריך צודק, וגם לא את, קחי את ההמלצות שנתנו לך פה ואם משהו לא נירא לך בשיעור הבא פני למדריך שלך ותסבירי לו קצת שיסביר לך קצת יותר על הסוס שלך כי אחרי הכל כמה שאת משקיעה בו המדריך יכול לדעת על הסוס קצת יותר מאשר את.. לא באים להתנפל עליך אלה לייעץ לך..
 
שיחרור לחץ שלך?

תשמעי, אגרסיביות לא עובדת טוב אף פעם. יכול להיות שהסוס סתם עצלן, יכול להיות שאולי את לא עובדת נכון או לוידעת מה אבל בעיטות זה לא דרך. מלבד העובדה שעם כמה שזכור לי מתקופת הווסטרן שלי, בעיטות זה הדבר האחרון שאת אמורה לעשות.... סוס לא עושה חישוב של "מה אם אני באמת אלך ליד הגדר? אולי היא תפסיק להכאיב לי?" סורי אבל סוס זה חיה טיפשה, הוא לא יקלוט את זה דרך עונש.
 
רוצה לשחרר לחץ?

לכי לפסיכולוג או שתקני לך שק איגרוף. את עושה בעצם את הסוס שלך לשק איגרוף שלך , אני אישית בכלל לא הייתי נותת לך להתקרב לסוס שלי בכלל . זה לא קשור שבגדר יותר טוב, זה הרצונות שלך ואת צריכה ללמד את הסוס לפעול ביחס לרצונות שלך. ועוד דבר שאני לא מבינה למה אחד המאמנים לא עולה ומתקן את הדפוס של ההתנהגות של הסוס ? הרי אלו סוסים בה''ס שלהם (המדריכים) לא ?
 

doron225

New member
לא שיחרור לחץ שלי ._. יענו לחץ והרפייה

אני עושה את מה שאומרים לי, אמרו לי לתת וואחד בעיטה, נתתי אמרו לי לשחרר ולהרפות וזה מה שאני עושה
 
אז אולי כדאי שהמאמן יעלה על הסוס ויעבוד איתו?

גם אם את עושה מה שאומרים לך, אולי משהו מתפקשש ואז לא עושה בדיוק? עדיף שהמאמן יעלה ויעבוד עליו, ואז את תעלי.
 

doron225

New member
=\ אז זהו ש..

המדריך שלי הוא יותר לקאטינג אז כשהוא עולה על הסוס הוא עובד איתו על חביות. וכשהוא עולה עליו בזמן השיעור שלי, אז גם מתבזבז לי זמן רכיבה וגם הוא נשאר אותו סוס. תביני, הסוס הזה יכול לתת כ"כ הרבה, אבל הוא לא נותן הכל. והוא לא עצלן ובאמת שהוא נותן לי הרבה יותר ממה שהוא נותן למדריך שלי ולמאמנים אחרים. הסוס לא עקשן, הוא פשוט לא מוציא את הפונטנציאל שלו ומנסה ללמוד. זה מפליא שהוא הגיע עד לרמה הזאת. אני עשיתי כבר כמעט הכל אני מתחילה להתייאש ממנו כבר.
 

2STRIPE

New member
תקשיבי שניה..

לא באה אליייך בגישה רעה חלילה אבל פתחי את הראש! מביאים לך עצות, לרובן בכלל לא הגבת! (את מגיבה למה שנירא לך וזה בעייתי ואת לא עוזרת לעצמך ככה..) מדריך של קאטינג ואת רוצה ריינינג..? אז תיקחי מדריך של פלז'ר.. יש לך פה את יכולה להגיד את מה שאת אומרת פה למדריך שלך שלא כ"כ נירא לך ככה וככה ושאת יותר בכיוון של פלז'ר.. ושאלה.. מה את עושה עם מדריך של קאטינג כשאת רוצה פלז'ר..? לכל סוס יש המון פוטצניאל..! המון! אבל לא כל סוס אוהב את זה.. או שהוא יגיע עד לרמה מסויימת.. עם עזרים נכונים בניהם מדריכים שהם כן עוסקים בכיוון שלך, את תוכלי להביא את הסוס לרמה יותר גבוה (כמו שאת רוצה) של פלז'ר.. ואם הסוס הזה לא מסוגל כי הוא לא רוצה/אוהב את לא תוכלי להכריח אותו.. יש גבול לכמה שסוס יכול לסבול.. אם יש סוס שלא אוהב קפיצות בגרוש ומסרב לכל מכשול אז ישימו אותו בסגנון רכיבה אחר, כי לאפחד לא יצא ממנו כלום בקפיצות.. (וזאת רק דוגמא..) אותו הדבר עם הסוס שלך.. אם הוא באמת לא יוכל להביא אותך לרמה יותר גבוה מאשר מקום 5 אז תמכרי אותו ותקני אחד אחר.. אין לי מה להגיד לך.. ולדעתי את האמת..? סוס צריך יותר מטיפוח של תכשירים.. הוא אולי חיה אבל מגיע לו ייחס של בנאדם..
 
יואווו יואווו למה לא הקשבתי לך !

מעתיקנית אחת זה מה שאת !!!! כמה כמה אני אוהבת אותך את לא יודעת \!3>
 

2STRIPE

New member
שמעי כפרות =]

וואלה לעבוד עם סוס בצפר שנגיד לא רוכבים עליו זאת עבודה לא קלה.. מנסיון.. זה קשה וכן יהיה מי שפחות או יותר יהרוס אבל אם את ממשיכה לרכב עליו בהמשך תמשיכי לקחת אותו תחת חסותך ותעבדי איתו כאילו הוא שלך.. התוצאות יגיעו וכבר מגיעות אולי לא כמו שאת רוצה.. ועצה להמשך.. תמשיכי בעבודה הזאת אבל אל תתלונני יותר מידי ותלמדי להעריך את מה שיש לך.. אם את תפסיקי את העבודה איתו אל תתלונני שהוא חוזר למה שהוא היה פעם כשעכשיו אין מי שימשיך לחזור איתו על אותם דברים כדי שהוא יעשה אותם פיקס...
 
חחח חמודה שלי

עובדה שאת לקחת על עצמך גם 'פרוייקט' כזה והנה הצלחת, תראי לאיזה רמות את מביאה את החולת נפש שלך.. ולממה? כי את התמדת, עבדת עם מאמן שעובד איתך בשיתוף פעולה, עם מאמן שעובד באותה שיטת רכיבה שלך.. הנה עוד עובדה, את רק מוסיפה עובדות.. את לקחת תחת חסותך את טוסי, והיא קשה מאווווד מאווווד והיא חמה ואנרגטית ברמות מטורפות היא קשה עקשנית והכל ועובדה שאת מביאה אותה לרמות מטורפות את אפילו מתחרה איתה. ועם אני לא טועה לקחת איתה מקום שני (?) אז סתמי חחח :) 3>
 

2STRIPE

New member
חחחחחחחח

פרוייקטים זה לא דבר קל חח וסבלתי לא מעט.. והתלוננתי לא מעט.. וכן ביקשתי עצות ולא רק מחברים.. ועבדתי לא רק עם מאמן אבל ביקשתי עצות כי תאמת לא באמת ידעתי מה לעשות.., אבל היה מי שיתקן אותי וראה והסביר לי.. עבדתי איתה על דברים שהיא הייתה מתפרקת ופורצת בהם או ברחה מעבודה.. ו-וואלה.? עכשיו הרבה יותר טוב.. אבל אין לי את האמצעים לעבוד איתה כמו אז.. כל עוד לך יש תעשי את זה ותשתקי.. תגידי תודה ולכי פני למישהו שכן מבין בעניין.. והכוונה למבין בעניין שאת רוצה לדעת עליו את הדברים המדוייקים..!! אחרת שומדבר לא יעזור לך.. אה וכמובן פתחי את הראש תקשיבי למה שאנשים אומרים תייעצי עם המדריך הנכון לעסק שלך.. באים לעזור לך.. את באת וביקשת עזרה אז קחי אותה אל תישארי בדעה שלך אחרת אני אישית לא רואה טעם להודעה שלך..
 
אני לא מבינה את ההקשרים של התשובות שלך לבין

הקשר לשאלה ששאלו פה! מה זה משנה מאמן לקאטינג או לפלג'ר, זה שאני לא רוכבת ווסט לא עושה אותי למטומטמת.. שמעי את רק סוטרת את עצמך אז כדאי שתפסיקי פה.. עם את אומרת שאת לקחת תחת חסותך את הסוס ואת עובדת פלג'ר אז המאמן שלך צריך לכבד את זה ולפחות לעזור לך לתקן את העקרונות ואת הבסיס של הבעיה.. אני לא מבינה מה הבעיה שהמאמן יעלה ואת תסבירי לו מה הבעיה, או שהוא רואה בעיות בשיעור איתך, והוא פשוט יעבוד עם הסוס על זה ? בין עם הסוס עצלן ובין עם לא אין קשר בכלל בן הדברים, אני יתן לך דוגמא משלי, היה לי סוס מקומי עצלן ברמות שאי אפשר להזיז בכללללל. התחלנו לעבוד עם שוט ועם תגובה לרגל והגענו לרמה שהסוס מגיב ללטיפה של הרגל, ואיך? עבודה קשה והרבה הרבה הרבה הרבה עזרה מהמאמן שלי .. אני לא מבינה מה הבעיה שאת והמאמן תעבדו בשיתוף פעולה ? ככה בינתיים הסוס של חוגג על חשבונך ועל חשבון המאמן, במקום להעמיד אותו במקום וללמד אותו שילך בדרך שלך את נותת לו מושכה חופשית לחגוג. את יודעת למה הסוס נשאר אותו סוס? כי את לא מתמידה, עם את תתמידי ותעמידי את הסוס במקום ותגידי לו מה אפשר לעשות ומה אסור, הוא ילך לפי הדרך שלך וישנה את כל הצורה של דפוסי ההתנהגות שלו, אני נותת לך הבטחה . למעלה את רשמת שאת נותת את הנשמה שלך בסוס ומשקיעה בו.. לבסוף ההשקעה נושאת פירות. ".. ואני משקיעה תנשמה בסוס הזה אני אוהבת אותו כמו בנאדם. אני מטפחת אותו, אני קונה תכשירים בשבילו וכו'.." לא יתכן מצב שבו את תתרוצצי 24 שעות סביב הסוס ותדאגי לו והוא לא ישים עלייך, את צריכה התמדה ומאמנים ראויים (אני לא אומרת שהמאמנים שלך לא ראויים אני חוזרת ומדגיישה אני לא אומרת את זה), אולי שיטת האימון שלהם לא מתאימה לך, עם את אומרת שאת רוכבת פלג'ר והמאמן שלך רוכב קאטינג אז משהו לא מסתדר פה.. אני מצטערת לבאס אותך או משהו, זה כמו שאני אלמד קפיצות ואלך למאמן שמוסמך ומתחמחה רק בדאסג', או אפילו רוב אימוניו הם דראסג', זה נשמע לך הגיוני ? לי לא .
 
עם את מתייאשת ממנו פשוט תרפי

לדעתי זה יהיה יותר טוב לשניכם. פחות כאב ראש.
 
למעלה