משום מה לא יצא משורשר...
קטע קצר שאולי יעזור...... ..."עליכם להבין, אמר "שבכל דת אמיתית, כלומר, דת שנוצרה על ידי אנשים מלומדים למטרה מסוימת, יש שני חלקים. חלק אחד מלמד מה חייב להיעשות. חלק זה הופך להיות ידע של הכלל ובמשך הזמן מסתלף ומתרחק מן המקור. החלק השני מלמד כיצד לעשות את מה שמלמד החלק הראשון. חלק זה נשמר בסוד בבתי-ספר מיוחדים ובעזרתו אפשר תמיד לתקן את מה שנסתלף בחלק הראשון או לשחזר את מה שנשכח. בלעדי החלק השני הזה לא יתכן כל ידע של הדת, או מכל מקום, ידע כזה יהיה בלתי שלם וסוביקטיבי מאוד... מה בדיוק לא הגיוני בעיניך? ואיך אתה מצפה שידע כזה יפול לידיהם של היסטוריונים? ואם כבר נפל לידם איך יבינו את משמעותו האמיתית?
קטע קצר שאולי יעזור...... ..."עליכם להבין, אמר "שבכל דת אמיתית, כלומר, דת שנוצרה על ידי אנשים מלומדים למטרה מסוימת, יש שני חלקים. חלק אחד מלמד מה חייב להיעשות. חלק זה הופך להיות ידע של הכלל ובמשך הזמן מסתלף ומתרחק מן המקור. החלק השני מלמד כיצד לעשות את מה שמלמד החלק הראשון. חלק זה נשמר בסוד בבתי-ספר מיוחדים ובעזרתו אפשר תמיד לתקן את מה שנסתלף בחלק הראשון או לשחזר את מה שנשכח. בלעדי החלק השני הזה לא יתכן כל ידע של הדת, או מכל מקום, ידע כזה יהיה בלתי שלם וסוביקטיבי מאוד... מה בדיוק לא הגיוני בעיניך? ואיך אתה מצפה שידע כזה יפול לידיהם של היסטוריונים? ואם כבר נפל לידם איך יבינו את משמעותו האמיתית?