???
"המוסר קיים. והרחבתו לבעלי חיים רק צודקת." זו הצהרה ולא נימוק או טיעון. אלא אם כן הטיעון הוא "אתה קיים" וגם "המוסר קיים" גורר "הרחבת המוסר לבע"ח רק צודקת". שזה קצת כמו להגיד "אני קיים" וגם "הכסף קיים" גורר "אתה צריך לתת לי את כל הכסף שלך". אני חייב להודות שהצצתי בדיוים שלך עם וינסטון סמית, ונראה שצצה אותה בעיה. אתה אומר שזה "ברור" שצריך להכניס את בעה"ח למעגל המוסרי, ומסרב למעשה לדון בזה. משל זה עקרון יסוד, אקסיומה, אבל זה בבירור לא ברור בכלל. האקסיומה התמוהה, אם להתנסח בעדינות, שלך בבירור אינה מקובלת לא עלי, לא על וינסטון ולא על עוד רבים וטובים. אתה העלת טענה חסרת ביסוס שאותה סירבת לבסס בטענה שהיא מובנת מאליה, ואני כבר בהודעה הקודמת השבתי לך בתשובה בת מילה אחת והיא: "לא". או אם לצטט את וינסטון סמית, למרות שבאותה המידה הייתי יכול לצטט כאן גם את עצמי: "אני חוזר ואומר - האם יש לך נימוק משכנע שבשמו אתה יכול להראות שכל בני האדם מחוייבים להענקת יחס מוסרי לבעלי חיים? או שאולי כי "ככה זה"? למרות שזה בכלל לא ככה."