להפך, אסלח לך שהחלפת כינוי בלי לעדכן...
איך נדע שזה אתה?
הצדק איתך, בלאו כותב דברים דומים (אם כי בהסבר קצת אחר וברור יותר):
 
"בחינת אותיות אית"ן מעלה כי ה־א של המדבר קרובה אל ה־א של שמות הגוף הפרודים אני/אנוכי; ה־נ של המדברים ל־נ של (א)נחנו, סִפְרֵנוּ; ה־ת של גוף שני ל־ת של אתה, את, אתם, אתן. ואילו ה־ת של הנסתרת משקפת את ת הנקבה השכיחה בשמית (שומרת, מלכתי)*; ה־י של גוף שלישי זכר אינה ברורה.
 
אשר לנסתרות, נראה כי צורתן היסודית הייתה יִקְטֹלְנָה, כפי שנשתמרה בלשונות שמיות רבות. שלושה שרידים לצורה זו במקרא: וַיֵּחַמְנָה (בראשית ל, לח); וַיִּשַּׁרְנָה הַפָּרוֹת (שמואל א ו, יב); יַעֲמֹדְנָה (דניאל ח, כב; מתחלפת באותו פסוק עם תַּעֲמֹדְנָה). מן הסתם הצורה יַעֲמֹדְנָה בכתוב המאוחר דניאל אינה ארכאית אלא מושפעת מן הארמית. אם כן לפנינו צורה מעורבת עברית־ארמית, שהרי בארמית של אותה התקופה הסיומת היא ־ָן. בהשפעת ה־ת של הנסתרת (תִּקְטֹל), וצורת הנוכחות (תִּקְטֹלְנָה), נדחקה בעברית הצורה יִקְטֹלְנָה על ידי תִּקְטֹלְנָה."
 
– יהושע בלאו, "תורת ההגה והצורות של לשון המקרא", עמ' 186
 
________________
* הוא לא ממש מנמק או מבסס את הטענה הזאת, בעיניי היא מעט מוזרה (למה בגופים האחרים זה לפי כינוי הגוף ופתאום בנסתרת זה אחרת?). ודווקא היו"ד של גוף שלישי זכר (במקור גם נקבות!) אינה ברורה?
אני זוכרת שכן קראתי/שמעתי בעבר טענה שהייתה הזדהות של נסתרת לנוכח; אנסה לחפש עוד מידע בנושא.