נו באמת ...
הרי כאן יכול לבוא המשיב ולומר שהכל בעיני המתבונן. אתה לוקח את דברי הפיוט הנפלא הזה וכן ( כמובן ) את לשונו של ליבוביץ שעושה מזה "מהות". מישהו אחר יעשה מאלהים "מהות" אחרת. SO ? שאלה של טעמו של המגדיר.
הקב"ה סובל את כל ההגדרות שנתנו לו עד היום, וכל המרבה הרי זה משובח.
הרי כאן יכול לבוא המשיב ולומר שהכל בעיני המתבונן. אתה לוקח את דברי הפיוט הנפלא הזה וכן ( כמובן ) את לשונו של ליבוביץ שעושה מזה "מהות". מישהו אחר יעשה מאלהים "מהות" אחרת. SO ? שאלה של טעמו של המגדיר.
הקב"ה סובל את כל ההגדרות שנתנו לו עד היום, וכל המרבה הרי זה משובח.