שבוע חלומות -
תחרות חלומות
.

שבוע חלומות - ../images/Emo28.gif תחרות חלומות ../images/Emo28.gif.

שבוע טוב לכל משתתפי הפורום הנפלאים והאהובים
! אני מכריזה על תחילת
שבוע חלומות
בפורומנו, תשתפו פעולה ותהנו
! תחרות חדשה ב
נו הוירטואלי - תחרות החלום המרתק ביותר
. שתפו את חלומכם ( אפשר כמה, בהודעות נפרדות ע"מ שמשתתפים אחרים יוכלו להצביע ע"י הענקת
- החלום שיצבור מספר הכי גדול של
ים ינצח) המשעשע, המפחיד, המטורף, המשונה, הססגוני או ההזוי בשרשור - הכוונה היא לחלומות שחלמתם במהלך שינה ( למרמים שייתפסו נרביץ
) - בצירוף כמה שיותר פרטים ותאורים גרפיים, התחרות בה מוח מעוות וכשרון כתיבה הם חובה
. בהצלחה לכולנו
! החולם המוכשר ביותר ינצח
.
 

is00

New member
לצערי...

אני לא זוכר את החלומות שלי, אלא לעיתים רחוקות.
 
אוף, אני לא חולמת כבר.. :(

אני חושבת שפיית החלומות התייאשה ממני כי תמיד הייתי קמה בבוקר ומקטרת "אוף למה חלמתי ככה ולא ככה, למה התעוררתי בשלב הזה ולא הזה" וכו' וכו'. אבל אני אנסה ממש להתאמץ היום בלילה, אולי יגיע חלום! :)
 

innocence

New member
את בטוח חולמת:)

כנראה פשוט לא זוכרת אח"כ. זה לא בהכרח רע. יש לי כמה חלומות שהייתי מעדיפה אילו לא הייתי זוכרת @_#
 

גם אני6

New member
../images/Emo45.gif

כולנו חולמים, פשוט לא כולם זוכרים את החלומות. אלא אם, כמובן, את לא מגיעה למצב REM, ובמקרה כזה האדם פשוט לא יכול להמשיך לחיות, בטח לא לחיות בריא לאורך זמן(כמו בתופעות/הפרעות שאדם לא נרדם או לא יכול לישון פרקי זמן רציפים)
 

innocence

New member
כן,

של מחסור בשינת REM. ראיתי על זה משהו בערוץ 8 לפני שנים רבות והם הזכירו שם תופעות כמו נרקולפסיה ואפילו תופעות מוזרות של שלפוחיות שחורות כתוצאה מחשיפה לשמש. משהו הזוי.
 

גם אני6

New member
אהמממ,

זה יותר כמו "אפשר למות מאקמול". (המחסור בשינה טובה, רגועה ורציפה- פוגע בטווח המיידי והרחוק הן באופן ישיר והן מערכתית, הרבה יותר "פשוט ופרקטי" מאשר מה שתיארת) אם תרצי אשמח לדבר איתך על זה, וזה ניתן לטיפול ועזרה, אפילו עצמית במהירות ויעילות. והעיקר- לא לפחד:) זה, בטח לא עוזר לשינה טובה!
 

innocence

New member
אין לי ספק שזה נדיר, אבל מלחיץ.

אנשים נורמליים שאין להם בעיות אמיתיות פשוט ירדמו בשלב מסוים. הגוף שלהם כבר לא ישאל אותם P: וטפו טפו אין לי בעיות שינה, לפחות לא מהסוג הזה P:
 

גם אני6

New member
כן ולא

כל אדם ישן. לא כל אדם מגיע לREM, אצל חלק מהאנשים הגוף "מקפיץ" אותם אוטומטית "שלב". את יכולה לראות את זה(אני יכולה, לפחות, לפי מרידיאנים, התנהגות, אפיונים מסוימים..)- את יכולה לראות אנשים אדומים, עצבניים, עם טיקים. יש אנשים להיפך, שהשינה שלהם בדיוק ההיפך- הם "נופלים" לתוכה. הפואנטה היא לא העומק, אלא איך ישנים.
 

innocence

New member
הקטע של קפיצת השלב,

תמיד ידעתי (או חשבתי?) שבלי שינת REM פשוט אי אפשר לחיות ולתפקד.
 

HouseAtreides

New member
איך קוראים לשלב שבו אדם מתחיל לדבר שטויות

מין מצב של ספק עירות ספק שינה? קרה לי כמה פעמים שתו"כ שיחה (מאולצת....) הרגשתי שאני פשוט לא יכול להחזיק את עצמי יותר ונופלת עלי תרדמה. איכשהו המשכתי ב"שיחה" ונתתי תשובות, שנשמעו כנראה יותר כמו פארודיה על תשובות נורמליות. בפעמים הראשונות שזה קרה הייתי מתעורר עם פרץ של אדרנלין כשהצד השני שאל בבעתה: "מה?? מה אמרת?? אתה שפוי??" אבל בהמשך למדתי לזהות את המצב הזה לפי העובדה שבזה הרגע סיימתי לענות לשאלה של הצד השני (שאת תוכנה אני זוכר), אבל אין לי שמץ של יכולת לשחזר מה בכלל עניתי...... יש שם למצב הזה? לתופעה הזאת?
 
אוי!

אני ממש אשמח לשמוע איך קוראים לזה, קורה לי דיי הרבה :O איכשהו תמיד בדרך חזרה ממסיבות שממש מאוחר ואני ממש עייפה ואנשים מדברים אני מתחילה לענות להם דברים שלא קשורים. ביום שישי האחרון מצאתי את עצמי אומרת, או ממלמלת, "ארוחת צהריים לא הייתה משהו..." וכל האוטו צחק ואני לא הבנתי למה...
 
למעלה