שבוע חלומות -
תחרות חלומות
.

DDN

New member
חלום הזוי לחלוטין

לא הייתי אומר מרתק, אבל זה חלום שמשום מה זכרתי, למרות שלרוב אני לא זוכר חלומות. ישבתי עם חבר (שהוא במקרה בעלה של חברה הכי טובה שלי), והתעסקנו במחשב. הוא קיבל דוא"ל, ושם היה קישור לאיזה משהו שמראה מישהו עוקב אחרי סדאם חוסיין, כשבסוף הסרטון/משהו הזה, יש התמקדות על סדאם עצמו - משהו בסגנון של: "סדאם רואה אותך" איך שהתמונה של סדאם ממוקדת בגדול על המסך, הטלפון מצלצל. החבר עונה, ולפני שהצד השני מספיק לומר "הלו", הוא שואל בקול חושש: "סדאם?" מהצד השני, קול נשי במבטא בריטי עונה לו: "No! Not Saddam" ואני והוא מתפקעים מצחוק, ואז קמתי בארבע בבוקר, צוחק בצורה הזויה. הצחוק מתוך החלום המשיך לי לעולם האמיתי.
 

DDN

New member
צילמתי את המייל המקורי

שימו לב לשעה. מחקתי את השמות האמיתיים והכתובות של האנשים. אבל זה אמיתי לחלוטין
 

HouseAtreides

New member
איזה חלום אופטימי ../images/Emo6.gif

ההתחלה מעוררת ציפיות של תסריט אימים בסגנון "הצלצול"...... אבל אי אפשר להמשיך את זה בכיוון יותר פארודי מאשר ליידי עם מבטא בריטי בטלפון
 

Thumpers

New member
הבעיה עם חלומות...

זה שברגע שאני מנסה לספר למישהו אותם, הם נעלמים! :( לפני יומיים חלמתי שאני הווינגוומן של טל (סנופקין מהמסיבה) ומנסה לסדר לו מישהי ואני מצליחה לסדר לו שתי נשים - ואני פשוט התעוררתי מאושרת והלכתי לספר לו - אבל ברגע שהתחלתי, לא זכרתי כלום חוץ מהקווים הכלליים של החלום :(
 

גם אני6

New member
תנסי להגיע

לחלימה אסטרלית. זה דבר מדהים וכיף אדיר. או פגישה אסטרלית. מרתק בצורה יוצאת מן הכלל.
 

svety

New member
טוב, חלומות הזויים זה לגמרי אצלי

איכשהו תמיד החלומות שלי [כאילו, אלו שאני זוכרת] הפוכים, מוזרים, לא קשורים לשום דבר רציונלי, וכמעט תמיד יש שם לפחות אקס אחד שלי. על זה נאמר WTF. אבל, כמו שיש לי סיפור משנה-חיים-קורע-לב קבוע, יש לי גם סיפור-חלום-מלחיץ קבוע. אי שם, לפני יותר מ10 שנים, כשצ'וצ'ה, אחותי הקטנה והיפה שמי שהגיע למפגש צפייה בגמר ראה אותה, הייתה ממש קטנה, הייתה לה בובה של כלב בשם מקס, והיא הלכה עם הבובה הזאת לכל מקום. לכל פאקינג מקום! לילה אחד, חלמתי שצ'וצ' ואני הלכנו לחברה הכי טובה שלי, ואז חזרנו הבייתה ונסענו לסבתא. אחרי שנסענו מעבר לפינה, צ'וצ' קלטה שמקס לא באוטו, התחילה לבכות, אבא עצר את האוטו בצד ורצתי הבייתה. כשעמדתי מול דלת הכניסה ראיתי שיש אור בעינית, כאילו יש אור בתוך הבית [מה שהיה לא הגיוני כי מכבים את הכל לפני שיוצאים]. פתחתי את הדלת, ומול הפרצוף שלי היה קנה של אקדח. שמעתי לחיצה על ההדק, והתעוררתי. יום או יומיים אחרי, אבא מודיע שנוסעים לסבתא. טוב, נוסעים.. אני וצ'וצ' קופצות לBFF שלי, ובדרך הבייתה אני קולטת שאנחנו לבושות כמו בחלום. אמרתי לעצמי שזה צרוף מקרים מוזר. כשהגענו הבייתה ראיתי שגם ההורים שלי לבשו את אותם הבגדים כמו בחלום... טוב. WTF. נכנסו לאוטו, התחלנו לסוע, ומעבר לפינה - בכי מטורף. אין מקס. אבא שולח אותי הבייתה, אני מסרבת, מתחילים לריב... לכי תגידי להם למה את מפחדת! ההורים שלי יצחקו עליי לנצח. טוב, בחיל ורעדה אני מגיעה, עולה במדרגות, וקולטת שיש אור בעינית. סופר WTF. כל כך פחדתי לפתוח את הדלת... למרבה המזל, לא היה שום אקדח מכוון אלי. רק תחושה מוזרה שלי, כאילו יש מישהו בבית. התעלמתי, ניסיתי להיות אמיצה ונכנסתי לתוך הבית. חיפשתי בכל הקומה הראשונה, ואין שום בובה. שום דבר. גורנישט מין גורנישט! טוב. עליתי למעלה, חיפשתי בכל מקום למעלה, אין. איפה הבובה הזאת לעזאזל?! חזרתי למטה. פתאום, על הספה שמול דלת הכניסה, אני רואה את היצור הזה יושב. עכשיו, אין מצב שזה היה שם כשפתחתי את הדלת, כי אי אפשר לפספס את זה. כל כך נבהלתי... יצאתי, נעלתי, ורצתי באטרף לאוטו, בחיים לא רצתי ככה. בחיים. פחד אלוהים.
 

svety

New member
עד היום אני זוכרת איזו חולצה לבשתי ../images/Emo6.gif

 

גם אני6

New member
כי גברים(או "בנים קטנים")

גם בחלום, תמיד יהיה להם בראש רק דבר אחד. ובד"כ, במיוחד בחלום הלילה- כשמקצרים תהליכים ואין חוצצים מיותרים לכם- זה לא כולל בגדים.
 

HouseAtreides

New member
א-ש-כ-ר-ה

אפילו במציאות אין מצב שסתם כך אני אזכור מה לבשתי, או מה אחרים לבשו ביום מסויים, אז שבחלום זה יקרה?
 

גם אני6

New member
חח:) באמת?

אני לא זוכרת פנים, לדוגמא:) לא מצליחה להתמקד עליהם, בד"כ. (אלא אם האדם לא באמת משמעותי/חשוב בשבילי מעבר להיותו אדם) אבל אני זוכרת לרוב סיטואציות מדויקות, גרמי מדרגות, מעקה, עלים.. שעה, לבוש- עד לשרוכי נעליים, קמטים בחולצה וכו':) אני זוכרת עדיין סיטואציות כאלה מגיל 3, כיתה א' וכד'.
 

HouseAtreides

New member
גם אני גרוע בלזכור פנים

בסופו של דבר אני זוכר, אבל רק אחרי הסתכלות ממושכת ובסיטואציות שונות. אחרת כל פרט שמשתנה, גורם לי לטעות בזיהוי.....
 

HouseAtreides

New member
אני לא חושב. פשוט זיכרון גרוע לפרטים האלה.

מספיק שהבנאדם משנה תסרוקת, - וזהו, אין כמעט סיכוי שאני אזהה אלא אם הוא יקדים לי שלום ויציג את עצמו....
 

גם אני6

New member
מוכר:) אני פשוט לא קולטת פנים, כאילו לא "רואה

לא מסתכלת על זה בכלל. רק אחרי זמן/סיטואציות שקורות.
 

Thumpers

New member
נזכרתי באחד!!!

זה היה לפני שהתחלתי לעבוד בגן - הייתי נורא לחוצה מלעבוד עם ילדים וחלמתי שהראש של אחד מהילדים בגן מתפרק וניסיתי להרכיב אותו חזרה לפני שההורים שלו מגיעים, כדי שלא יכעסו עליי!
 

Tinosaur

New member
חזק

קורה לי תמיד שאני לחוץ לפני משהו, מופיע חלום הזוי שמסמל את הלחץ.
 
למעלה